INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Olej powinien być do dolnego gwintu tak jak piszą.
Nie wiem o którą śrubę Ci Chodzi, daj zdjęcie.
Nie wiem o którą śrubę Ci Chodzi, daj zdjęcie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Pewnie koledze chodzi o otwór przelewowy, w wielu quadach w przednim moście jest coś takiego. Dolny otwór spustowy, górny otwór wlewowy i mniejsza śruba poniżej wlewowego - otwór przelewowy. Olej nalewamy z otwartym otworem przelewowymam do momentu aż zacznie z niego wyciekać olej. W przypadku gdy nie ma otworu przelewowego olej nalewamy do dolnego zwoju gwintu otworu wlewowego.
Wydaje mi się ze chodzi właśnie o to, nie wiem jak w Cf ale w Polarisie, Kymco, Suzuki taki trzeci otwór jest.
Wydaje mi się ze chodzi właśnie o to, nie wiem jak w Cf ale w Polarisie, Kymco, Suzuki taki trzeci otwór jest.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
dokładnie tak jak napisał Jacek - tak właśnie należy zrobić w CFce (jest taki otwór przelewowy)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Jest tylko w tylnym ale tak nisko położony że wejdzie może z 50gr oleju i się przeleje,może w tylnym tak mało ma być żeby się nie burzył,pienił.Zmora1966 pisze:dokładnie tak jak napisał Jacek - tak właśnie należy zrobić w CFce (jest taki otwór przelewowy)
- sebavfr
- Posty: 205
- Rejestracja: pn 09 wrz, 2013
- Quad:: Polaris sportsmen 570
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Tak chodzi mi o tylny dyfer zdjęcie z pierwszego post, ta śrubka przelewowa jest dość nisko normalnie w samochodzie lejesz do przelewu a tu jest przelew a instrukcja mówi żeby pod korek boję się, że jak będzie za dużo to ciśnienie może wypchnąć uszczelniacze.
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Nie ma obawy wszyscy tak leją i nic się nie dzieje.Tylna przekładnia - o,25l, przednia o,28l.Ja kupiłem strzykawkę w aptece 0,10l zakładam pół metra wężyka i wlewa się ekstra[bez sciągania kola.
Nie odkręcałem tej śrubki ale kiedyś w aucie odkręciłem podobną i okazało się że ona trzymała jakąś część w środku,póżnie było trochę kłopotu.
Nie odkręcałem tej śrubki ale kiedyś w aucie odkręciłem podobną i okazało się że ona trzymała jakąś część w środku,póżnie było trochę kłopotu.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Ja w dyfrach wlewam aż się przeleje.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Potwierdzam i nigdy się nic nie działo.oolsztyniak pisze:Ja w dyfrach wlewam aż się przeleje.