INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Olej powinien być do dolnego gwintu tak jak piszą.
Nie wiem o którą śrubę Ci Chodzi, daj zdjęcie.
Nie wiem o którą śrubę Ci Chodzi, daj zdjęcie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Pewnie koledze chodzi o otwór przelewowy, w wielu quadach w przednim moście jest coś takiego. Dolny otwór spustowy, górny otwór wlewowy i mniejsza śruba poniżej wlewowego - otwór przelewowy. Olej nalewamy z otwartym otworem przelewowymam do momentu aż zacznie z niego wyciekać olej. W przypadku gdy nie ma otworu przelewowego olej nalewamy do dolnego zwoju gwintu otworu wlewowego.
Wydaje mi się ze chodzi właśnie o to, nie wiem jak w Cf ale w Polarisie, Kymco, Suzuki taki trzeci otwór jest.
Wydaje mi się ze chodzi właśnie o to, nie wiem jak w Cf ale w Polarisie, Kymco, Suzuki taki trzeci otwór jest.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
dokładnie tak jak napisał Jacek - tak właśnie należy zrobić w CFce (jest taki otwór przelewowy)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
![I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE :I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/quadowa-grupa-poludnie.gif)
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
![I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE :I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/quadowa-grupa-poludnie.gif)
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Jest tylko w tylnym ale tak nisko położony że wejdzie może z 50gr oleju i się przeleje,może w tylnym tak mało ma być żeby się nie burzył,pienił.Zmora1966 pisze:dokładnie tak jak napisał Jacek - tak właśnie należy zrobić w CFce (jest taki otwór przelewowy)
- sebavfr
- Posty: 205
- Rejestracja: pn 09 wrz, 2013
- Quad:: Polaris sportsmen 570
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Tak chodzi mi o tylny dyfer zdjęcie z pierwszego post, ta śrubka przelewowa jest dość nisko normalnie w samochodzie lejesz do przelewu a tu jest przelew a instrukcja mówi żeby pod korek boję się, że jak będzie za dużo to ciśnienie może wypchnąć uszczelniacze.
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Nie ma obawy wszyscy tak leją i nic się nie dzieje.Tylna przekładnia - o,25l, przednia o,28l.Ja kupiłem strzykawkę w aptece 0,10l zakładam pół metra wężyka i wlewa się ekstra[bez sciągania kola.
Nie odkręcałem tej śrubki ale kiedyś w aucie odkręciłem podobną i okazało się że ona trzymała jakąś część w środku,póżnie było trochę kłopotu.
Nie odkręcałem tej śrubki ale kiedyś w aucie odkręciłem podobną i okazało się że ona trzymała jakąś część w środku,póżnie było trochę kłopotu.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Ja w dyfrach wlewam aż się przeleje.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: INSTRUKCJA ZMIANY OLEJÓW W SILNIKU I DYFERENCJAŁACH..
Potwierdzam i nigdy się nic nie działo.oolsztyniak pisze:Ja w dyfrach wlewam aż się przeleje.