Dlatego, że żyjemy w takim kraju gdzie nie ma urzędu, który nie chciałby nas okraść.kamilop pisze:dlaczego tylko połowe? sprzedajacy twierdzi ze cały
Głośno się krzyczało o vacie w samochodach to po cichu zabrali połowę z quadów.
Nawet jeśli stwierdzisz, że będzie tylko do odśnieżania to jest to nic innego jak zimowe utrzymanie dróg a z pojazdu do tego przeznaczonego możesz odpisać tylko połowę VAT.
Co do sprzedającego - powie Ci to co chcesz usłyszeć
Jeśli chodzi o podane przez Ciebie quady - CF Moto 500 znam bo użytkowałem takie od nowości.
Sprzedałem przy przebiegu 7300 km i kupiłem kolejne CF Moto o większej pojemności.
Co do kosztów utrzymania
- oleje i filtry
- 2 x klocki
- przekaźnik rozrusznika (dwa razy 60 zł)
- włącznik świateł
- wentylator chłodnicy
- przekaźnik kierunkowskazów
- wyciągarka
- standardowe przeglądy, jakieś tulejki
- czujnik stopu
- osłona przegubu
Generalnie nie był awaryjny, nie psuł się i nigdy mnie nie zawiódł.
Przy 1000 km zabrali mi gwarancję więc dalej robiłem wszystko we własnym zakresie.
Quad duży, wygodny, niedrogi w utrzymaniu, na początku bardzo zrywny , wygodny do turystyki w dwie osoby (wersja long), bezproblemowy dostęp do części, konstrukcja znana więc nie będzie niespodzianek.
Za 20 tyś masz nowego quada na gwarancji, wcześniej nikt nim nie jeździł, nie katował, nie przegrzewał, wiesz, że nie utopił.
Hondy nie znam, tyle co z czytania i słyszenia (nikt u nas nie ma Rincona)
Z tego co mi wiadomo to - bezawaryjny więc tyle wiem Chodź wszystko zależy od egzemplarza na jaki się trafi - trafisz dobrze to dobrze trafisz źle to będziesz klął że nie kupiłeś nowego. Słyszałem również, że nie jest to demon prędkości. Konstrukcja klepana przez kilka lat i chyba nie wprowadzają jakichś ogromnych zmian i poprawek bo skoro coś się nie psuje to chyba nie ma sensu na siłę czegoś ulepszać.
Podobno użytkownikom nie podoba się to, że Japońce nie chcą zainstalować EPS.
Co do CF Moto pojawiła się nowość w tym roku - CF Moto Cforce 550 EFI z EPS.
Za wschodnią granicą kosztuje ~5990 € - może i u nas uplasuje się w granicach 25 tyś a za quada EFI z EPS uważam, że będzie to atrakcyjna cena.
Drożej raczej nie wskoczy bo za około 30 tyś można kupić Cf Moto 800.
Nie wiem czy ktoś zrezygnowałby z 800 na poczet 550 z EPS ale może się nie znam.
Znam za to takich, którzy nie wyobrażają sobie jazdy quadem bez EPS.