SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Zablokowany
Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Odp: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 05 paź, 2014

I w cala przestrzen pomiedzy dwoma lozyskami pompujesz smar? Hmm moze o tym pomysle... duzo latam po podmoklych terenach i takie smarowanie by sie przydalo... bo czasami skrzypi troszke [emoji12]

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » ndz 05 paź, 2014

Tam nie ma łożyska są 2 tulejki i sworzeń przechodzący przez nie.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Odp: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 05 paź, 2014

A myslalem ze lozyska igielkowe... bo rozmowa wczesniej byla o tym ze jak sie rozbierze element to lozysko sie rozsypuje tak jak na fotach ktore przeslalem wczesniej...
widzialem takie same rozwiazanie z kalamitkami w chinolach na przednich wahaczach

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » ndz 05 paź, 2014

Tak tak tak trochę tutaj zagmatwaliśmy :) Łożysko igiełkowe mamy w mocowaniach amortyzatorów do wahaczy - je trzeba smarować już osobno ale to tylko jedna śruba do odkręcenia.

Inaczej sprawa się tyczy mocowań wahacza do ramy - tam mamy dwie tulejki w wahaczu i sworzeń który przez nie przechodzi, w niektórych quadach są u mnie nie byłą i stąd właśnie powód przerobienia wahaczy poprzez wkręcenie kalamitek - teraz nie ma problemów ze smarowaniem można to robić na bieżąco bez upierdliwego demontażu całości.
Ozo Drapers Squad

Gratiz
Posty: 24
Rejestracja: sob 04 paź, 2014
Quad:: Access SP450 (CB500)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Gratiz » ndz 05 paź, 2014

marcinSWAPcb500 pisze:rozkręciłem dzisiaj tą 450 jest kilka różnic między słabszymi braćmi najbardziej mnie zaskoczył bak zupełnie inny kształt na oko widac że większa pojemność zbiornika i kranik całkiem z przodu , zawieszenie niby gazowe ale bardzo sztywne ciekaw jestem czy z tego powodu nie mniej komfortowe niż w 250/300/400 hamulce to samo co w 250/300/400 jedynie ręczny jest rochę inaczej rozwiązany ale tak samo nie działa :P też będę je rozdzielał na osobny przód i tył chłodnica sporo większa od pozostałych wersji nawet większa niż ta od cb i wentylator też konkretny to to akurat na PLUS ;) zbiorniczek wyrównawczy po drugiej stronie i cała instalacja również rama ma sporo więcej zastrzałów i mocowań pod ten oryginalny silnik które wszystkie trzeba po odcinać również chłodnicę trzeba przesunąć bliżej sztycy kierownika bo inaczej by silnik nie wszedł postaram się później wrzucić jakies foto z róznic baku i chłodnic a tak że zapodam jakieś filmy bo dzis odebrałem lapka z naprawy ;) pozdro
Widzę Marcinie, że już coś zacząłeś dłubać przy tym moim wynalazku, co nie ukrywam bardzo mnie cieszy ;) Ja niestety z dopiero teraz zalogowałem się na forum, bo jak na złość coś mi nie hulało. Do wszystkich pytających o różnicę, hmm... moc jest i w 450 i w CB500, ale moim zdaniem CB fajniej ciągnie z niższych obrotów, 450-tkę trzeba wyżej kręcić. Powiem tak, mój był już w rozsypce na początku sezonu i prawie w tym sezonie nie jeździłem, ale jak wsiadłem na sprzęt Marcina to moc była wyczuwalna na tyle, że nie za bardzo miałem odwagę przyszaleć;) Więc śmiało mogę polecić przeróbkę 450-tki ze względu nie tylko na ekonomię, bo koszty utrzymania są znacząco niższe w przypadku silnika CB, ale też na pracę silnika, bo ja na przykład wolę jak silnik ma moc przy niższych obrotach niż kręcić go jak kosiarkę żeby pojechać. Co do zawieszenia, to myślę, że jak już silnik będzie w ramię to najlepiej oceni to Marcin;)

mar212
Posty: 73
Rejestracja: czw 07 sie, 2014
Quad:: Access

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: mar212 » ndz 05 paź, 2014

W mocowaniach wahacza do ramy (w LS) są łożyska igiełkowe, a dokładniej po jednym łożysku na każde mocowanie + tulejka, czyli w sumie 8 łożysk na przód.
Warto co jakiś czas je przesmarować bo inaczej łożyska padają, rdzewieją i rozsypują się, przy okazji niszcząc sworzeń.
Efekt jest taki że zawieszenie zaczyna skrzypieć.

Ikar jaką grubość ścianki ma twój wahacz w miejscu gdzie przykręciłeś kalamitke?
W Ls jest to cienka rurka i chyba trochę ciężko było by ją nagwintować, trzeba było by przyspawać jakąś nakrętkę albo wykombinować coś innego.

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 05 paź, 2014

Mam pytanie... jak ten bak miesci sie pod plastikami... jest bardzo duza roznica w wielkosci i tak mnie to zastanawia... bo tak przypuszczam ze plastiki sa takie same.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » pn 06 paź, 2014

U mnie jest grubiej wahacze są aluminiowe.
Ozo Drapers Squad

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » pn 06 paź, 2014

ten bak jest tak zrobiony że jego boki idą w te miejsca gdzie pod plastukami jest jeszcze miejsce po prostu lepiej jest wykożystana przestrzeń pod plastikiem i taki bak spokojnie wchodzi do 250/300/400 i na odwrót sam myślę że może kupię taki bak do swojego ponieważ spalanie 500 tki a np.250 to przepaść więc fajnie by to zwiększyło zasięg quada bez zbędnych przeróbek wystarczy wsadzić drugi zbiornik który idealnie tam pasuje i możnaq na zbiorniczku trzasnąć 200km ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » pn 06 paź, 2014

A na oryginalnym zbiorniku ile trzasniesz km?

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”