Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: oolsztyniak » pt 19 wrz, 2014

Wojtek nie mam zamiaru nic kasować bo nie taka moja rola ;-)
Temat zostaje zdecydowanie bo jest to bardzo ważna informacja dla innych użytkowników.
Twoja frustracja jest dla mnie całkowicie zrozumiała, kupiłeś coś za worek pieniędzy, coś sie popsuło nie z Twojej winy, sprzęt jest nowy w dodatku na gwarancji a gwarant odmawia naprawy na swój koszt pomimo, że była np. wada fabryczna.

Miej tylko na uwadze to, że ja nikogo nie osądzam.
Masz rację 50% jest pobłażliwe a kolejne 50% dostaje nic w sumie za nic.

Dziwi mnie to co pisałem chyba wczoraj, że jest "u nas" człowiek bezpośrednio związany z tematem a mimo to robi to co robi ...
Ja np starałbym się pomóc będą na podobnym stanowisku ... :roll:
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Supriseme » pt 19 wrz, 2014

oolsztyniak pisze:Wojtek nie mam zamiaru nic kasować bo nie taka moja rola ;-)
Temat zostaje zdecydowanie bo jest to bardzo ważna informacja dla innych użytkowników.
Twoja frustracja jest dla mnie całkowicie zrozumiała, kupiłeś coś za worek pieniędzy, coś sie popsuło nie z Twojej winy, sprzęt jest nowy w dodatku na gwarancji a gwarant odmawia naprawy na swój koszt pomimo, że była np. wada fabryczna.

Miej tylko na uwadze to, że ja nikogo nie osądzam.
Masz rację 50% jest pobłażliwe a kolejne 50% dostaje nic w sumie za nic.

Dziwi mnie to co pisałem chyba wczoraj, że jest "u nas" człowiek bezpośrednio związany z tematem a mimo to robi to co robi ...
Ja np starałbym się pomóc będą na podobnym stanowisku ... :roll:
A może problem polega na ciągłym pisaniu " jest tutaj pewien człowiek" skoro coś jest robione źle a takowa osoba związana z importerem jest na forum to po co okrywać jego tożsamość?
Poza tym co na to CF Moto, może wystosować oficjalne pismo do CF Moto a nie do ATV Sweeden. Co na to Rzecznik Konsumenta? Ta sprawa jest tak oczywista aż boli w oczy. Dziś ma problem Wojtek jutro kolejne osoby, może ja i też zostaniemy z tym sami. Społeczność jest spora, nie lepiej ogłosić mobilizacje na forach i wystosować pismo ?

Napiszecie, że to pobożne życzenia ale stojąc w miejscu nic się nie zdziała a taki Importer zaciera raczki bo ma kaskę z kolejnego Leszcza. Ostatnio w Polsce jest popyt na medialne sprawy a ta jest bardzo medialna.

Wojtek_Szczecin
Posty: 103
Rejestracja: śr 05 cze, 2013
Quad:: był chinol a teraz szukam....
Imię: Wojtek

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtek_Szczecin » pt 19 wrz, 2014

Myślałem o tym ale przede wszystkim chcę mieć quada i chcę się nim cieszyć. Sprawa ciągnie się od miesiąca i z mojej strony nastąpiło zmęczenie materiału.

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtekski » pt 19 wrz, 2014

Dobra ale jedna rzecz jak wyrwałeś most i poszło ucho w ramie to serwis spawał czy sam pospawałeś ? bo to niestety tu jest istotne a druga sprawa to już tak nie bardzo mi się chce wierzyć że serwis by spawał i oglądał spaw itp .

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: oolsztyniak » pt 19 wrz, 2014

Ja na chwilę obecną nie mam nic nikomu do zarzucenia jeśli chodzi o kwestie wymian gwarancyjnych bo było ich aż dwie
- przewód paliwowy
- zaworek ciśnienia oleju

Reszta działa jak należy ....
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Wojtek_Szczecin
Posty: 103
Rejestracja: śr 05 cze, 2013
Quad:: był chinol a teraz szukam....
Imię: Wojtek

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtek_Szczecin » pt 19 wrz, 2014

Ja NIC NIE RUSZAŁEM. Od A do Z sprawa jest załatwiana w ASO. wg instrukcji importera

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtekski » pt 19 wrz, 2014

Czekaj czekaj to serwis sam spawał a teraz stwierdził że jest źle pospawany ? czegoś nie kumam ?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: oolsztyniak » pt 19 wrz, 2014

To stwierdzenie było jeśli dobrze zrozumiałem niezależnego rzeczoznawcy, z którego opinii skorzystał Wojtek.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Wojtek_Szczecin
Posty: 103
Rejestracja: śr 05 cze, 2013
Quad:: był chinol a teraz szukam....
Imię: Wojtek

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtek_Szczecin » pt 19 wrz, 2014

Uporządkujmy:

1) USTERKA - Nagle stwierdziłem brak napędu na 4. Zlazłem z gada i zobaczyłem to co zobaczyłem (Półoś od strony koła leży na ziemi - most wyrwany z ucha)
2) SERWIS zabrał gada z domu , zrobił foty i wysłał do importera z prośbą o instrukcje
3) IMPORTER - Most pospawać i po temacie . Pół oś z winy klienta i taką informację otrzymałem. wk*****.... się ale machnąłem ręką bo pomyślałem ok , może coś zrobiłem (gdzieś na forum nawet wtedy o tym pisałem)
4) POCZĄTEK BURDY - dzwoni do mnie serwis i mówi, że po wyjęciu półosi nie mogą znaleźć pierścienia zabezpieczającego i importer nakazał im wymontowanie mostu i poszukiwanie zabezpieczenia co wiązało się z kolejnym kosztami 500 zł, a ponieważ wymiana półosi jest "z mojej winy" koszty ponoszę ja.
5) wk*****..... się i księgowa zadzwoniła do importera w odpowiedzi usłyszała , że albo to zrobimy albo mam podpisać oświadczenie , że rezygnuje z gwarancji na most, gdyby coś się później stało.
6) wk*****..... powołałem rzeczoznawcę ,którego poprosiłem o zweryfikowanie całości naprawy ,czy została zrobiona w sposób prawidłowy.
7) Wnioski u góry wg, tego co przekleiłem.
8) W ramach dogadywania sie z importerem. Ucho do poprawki (pospawali jeszcze raz) oś dalej wina klienta , nie szukać już pierścienia.
9) uznałem , że po miesiącu afery zgodzę się z tym byle odzyskać gada.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: oolsztyniak » pt 19 wrz, 2014

Do tematu tego działu wypadałoby w takim razie dodać "oraz opinie importera" :roll:
Dla mnie to są po prostu jaja jakieś, wywala most z powodu wady konstrukcyjnej przez co urywa półoś bo jest przerwa w połączeniu a serwis każe za to płacić .... To jakaś totalna porażka, ewidentnie uszkodzenie było łączone że jeśli zrobiło się A to poskutkowało B ....
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”