CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Witam, problem migającej kontrolki ciśnienia oleju jest naprawdę bardzo poważny , poczytaj moje posty tez to miałem i źle to się skończyło, moja rada jest taka że w poniedziałek stawiaj quada do serwisu , zaraz koledzy Ci napiszą pewnie coś więcej .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Sprzęt kupiony u tego samego Dilera co ty Maciek.maciekwik pisze:Witam, problem migającej kontrolki ciśnienia oleju jest naprawdę bardzo poważny , poczytaj moje posty tez to miałem i źle to się skończyło, moja rada jest taka że w poniedziałek stawiaj quada do serwisu , zaraz koledzy Ci napiszą pewnie coś więcej .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
Generalnie prowadzi się i brzmi super, ale w trakcie zjazdu z góry ( swobodny zjazd bez gazu ) mrugnęła kontrolka kilka razy. Silnik był rozgrzany i tak myślę czy to może jednak coś innego ? nie znam się ale olej w rozgrzanym silniku jest prawie jak woda z tego co pamiętam. Jutro sprawdzę poziom oleju na ciepłym silniku.
Ale ale po opisanej sytuacji silnik jakby gwizdał ? może ja już bylem zmęczony albo przewrażliwiony ale tak jakoś mi się to wydawało.
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Sprawdz jutro stan oleju , tylko tak jak należy , może to nic takiego ale lepiej dmuchać na zimne , jeśli stan oleju jest ok i kontrolka dalej będzie migać to coś jest nie tak
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Dokładnie sprawdź poziom oleju bo nie powinna migać kontrolka , i tak jak pisał Maciek odpowiednia procedura sprawdzenia.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Wieczorem z ciekawsci zajrzalem pod kurek, olej czysty reszte pozadnie sprawdze wg procedury na cieplym silniku. Tylko pytanko, jakim olejem zalewaja nowy silnik ?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Jakim to chyba nikt nie wie 
Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie
) i niech Ci wymienią. Jeśli kontrolka będzie migać dalej to zawór do wymiany.
Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorze
U mnie jest podobnie, serwis zrobił inspekcje wariatora, ogólnie poza tym "piskiem" nic się nie dzieje więc się nie martwię.
Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić
Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia
Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam
, elektrykę, luzy w zawieszeniu - wszystko sprawiam sam i jak coś zaczyna się dziać to po prostu robię.
Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.

Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie

Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorze

Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić

Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia

Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam

Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc

był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Dzieki za wstępne uspokojenie, olej sprawdzony wg instrukcji i wszystko jest na miejscu. Jutro Jade na pierwszy przeglad i wtedy zaczne baczniej przygladac sie kolntrolce.oolsztyniak pisze:Jakim to chyba nikt nie wie
Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie) i niech Ci wymienią. Jeśli kontrolka będzie migać dalej to zawór do wymiany.
Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorzeU mnie jest podobnie, serwis zrobił inspekcje wariatora, ogólnie poza tym "piskiem" nic się nie dzieje więc się nie martwię.
Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić
Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia
Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam, elektrykę, luzy w zawieszeniu - wszystko sprawiam sam i jak coś zaczyna się dziać to po prostu robię.
Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.
Wieczorkiem wkleje kilka zdjec nowosci jakie zauwazylem.
Pozdrawiam ide polatac:)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Lataj, mój już chyba do wrześniowych bunkrów nie wyjedzie na drogę - czasu brak.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc

był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.