CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Witam, problem migającej kontrolki ciśnienia oleju jest naprawdę bardzo poważny , poczytaj moje posty tez to miałem i źle to się skończyło, moja rada jest taka że w poniedziałek stawiaj quada do serwisu , zaraz koledzy Ci napiszą pewnie coś więcej .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Sprzęt kupiony u tego samego Dilera co ty Maciek.maciekwik pisze:Witam, problem migającej kontrolki ciśnienia oleju jest naprawdę bardzo poważny , poczytaj moje posty tez to miałem i źle to się skończyło, moja rada jest taka że w poniedziałek stawiaj quada do serwisu , zaraz koledzy Ci napiszą pewnie coś więcej .
Może jest po prostu za mało oleju , ale serwis pprzed sprzedażą chyba robi jakiś przegląd zerowy .
Generalnie prowadzi się i brzmi super, ale w trakcie zjazdu z góry ( swobodny zjazd bez gazu ) mrugnęła kontrolka kilka razy. Silnik był rozgrzany i tak myślę czy to może jednak coś innego ? nie znam się ale olej w rozgrzanym silniku jest prawie jak woda z tego co pamiętam. Jutro sprawdzę poziom oleju na ciepłym silniku.
Ale ale po opisanej sytuacji silnik jakby gwizdał ? może ja już bylem zmęczony albo przewrażliwiony ale tak jakoś mi się to wydawało.
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Sprawdz jutro stan oleju , tylko tak jak należy , może to nic takiego ale lepiej dmuchać na zimne , jeśli stan oleju jest ok i kontrolka dalej będzie migać to coś jest nie tak
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Dokładnie sprawdź poziom oleju bo nie powinna migać kontrolka , i tak jak pisał Maciek odpowiednia procedura sprawdzenia.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Wieczorem z ciekawsci zajrzalem pod kurek, olej czysty reszte pozadnie sprawdze wg procedury na cieplym silniku. Tylko pytanko, jakim olejem zalewaja nowy silnik ?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Jakim to chyba nikt nie wie ![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie
) i niech Ci wymienią. Jeśli kontrolka będzie migać dalej to zawór do wymiany.
Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorze
U mnie jest podobnie, serwis zrobił inspekcje wariatora, ogólnie poza tym "piskiem" nic się nie dzieje więc się nie martwię.
Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam
, elektrykę, luzy w zawieszeniu - wszystko sprawiam sam i jak coś zaczyna się dziać to po prostu robię.
Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie
![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorze
![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić
![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia
![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam
![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Dzieki za wstępne uspokojenie, olej sprawdzony wg instrukcji i wszystko jest na miejscu. Jutro Jade na pierwszy przeglad i wtedy zaczne baczniej przygladac sie kolntrolce.oolsztyniak pisze:Jakim to chyba nikt nie wie
Rozgrzej silnik dosłownie minuta na odpalonym, sprawdź stan oleju.
Odłącz też akumulator na 10-15 min, niech się zresetuje.
U mnie początkowy objaw również był jak u Ciebie, migała na ciepłym i na wzniesieniach, odłączenie akumulatora i "zresetowanie" pomogło.
Kontrolka zapaliła się dopiero po 3 przeglądzie ponownie ale tu już nie wymyślałem, importer kazał jechać wymienić zawór i tak też zrobiłem.
Dziwne bo w 14 roku ten zawór na pewno został wymieniony.
Zrób jeszcze 50 km, jedź na wymianę oleju, kup motul 5100 (jest tańszy w necie niż w serwisie) i niech Ci wymienią. Jeśli kontrolka będzie migać dalej to zawór do wymiany.
Jeśli chodzi o dźwięk typu "pisk" to łożysko w wariatorzeU mnie jest podobnie, serwis zrobił inspekcje wariatora, ogólnie poza tym "piskiem" nic się nie dzieje więc się nie martwię.
Przede wszystkim dużo czytaj tego co my wymyślamy i Pingwin z Legnicy, sami doszukujemy się bubli i je poprawiamy, sami też poprawiamy to co serwis spartolił albo nawet nie zajrzał żeby zrobić
Także serwis 30-40% roboty, reszta Twoja
Ja poza przeglądami olejowymi co 700 km w ramach gwarancji, zaworów co drugi przegląd nie daje serwisowi nic do robienia
Olej w mostach zmieniam sam, czyszczę filtr sam, kalamitki smaruje sam, elektrykę, luzy w zawieszeniu - wszystko sprawiam sam i jak coś zaczyna się dziać to po prostu robię.
Oczywiście nie ingeruję w elektrykę, grzane manetki, instalacja LED wszystko robi serwis ASO z wpisem w kartę gwarancyjną i pieczątką serwisu.
Wieczorkiem wkleje kilka zdjec nowosci jakie zauwazylem.
Pozdrawiam ide polatac:)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 w kolorze camo - jak Wam się podoba ?
Lataj, mój już chyba do wrześniowych bunkrów nie wyjedzie na drogę - czasu brak.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.