PRZEDNI DYFERENCJAŁ
Można użyc olej przekładniowy 80W90.. dowolnego producenta wybór należy do każdego indywidualnie..
1. Ustawić quada na równej powierzchni.
2. Ustawić pojemnik do spuszczanego oleju pod przedni dyferencjał.
3. Wykręcić korek do uzupełniania oleju.
4. Wykrecić korek spustowy oleju z dyferencjału..
5. Poczekać aż olej zleci z dyferencjału..
6. Wkręcić korek spustowy oleju z dyferencjału i najlepiej użyc nową podkładkę miedzianą,jesli brak można użyć starą..
7. Uzupełnić poziom oleju do dolnego gwintu korka do uzupełniania oleju..
8. Wkręcić korek do uzupełniania oleju i najlepiej zastosować nową podkładkę miedzianą jeśli ktoś taką posiada pod reka w garażu jeśli brak można użyc starą.
9. Dokręcić korek do uzupełniania oleju do odpowiedniego oporu żeby nie zerwać gwintu...
10. GOTOWE..
TYLNY DYFERENCJAŁ
Można użyć olej przekładniowy 80W90..dowolnego producenta wybór należy do każdego indywidualnie..
1. Ustawić quada na równej powierzchni.
2. Ustawić pojemnik do spuszczanego oleju pod tylny dyferencjał.
3. Wykręcić korek do uzupełniania oleju w dyferencjale.
4. Wykręcić korek spustowy oleju z dyferencjału..
5. Poczekać aż olej zleci z dyferencjału..
6. Wkręcić korek spustowy oleju z dyferencjału i najlepiej użyć nową podkładkę miedzianą jeśli brak można użyć starą...
7. Uzupełnic poziom oleju do dolnego dwintu korka do uzupełniania oleju..
8. Wkręcić korek do uzupełniania oleju i najlepiej zastosować nową podkładkę miedzianą jeśli ktoś takąposiada pod reką w garażu,jeśli brak można użyć stara..
9. Dokrecić korek do uzupełniania oleju do odpowiedniego opru tak żeby nie zerwac gwintu..
10.GOTOWE
Dodam jeszcze że aby uzupełnić oleje w dyferencjałach trzeba się troszkę nagimnastykować i proponowałbym przyszykować sobie strzykawkę z dołączonym wężykiem albo nieduży lejek także z wężykiem( długość trzeba już samemu dopasować) żeby włożyć w otwór korka do uzupełniania oleju i w ten sposób powoli uzupełniać olej do pożądanego stanu..
SILNIK WRAZ Z SKRZYNIA BIEGÓW
Można użyć olej 10W40 4T.. dowolnego producenta wybór należy do każdego indywidualnie..
Przedewszystkim trzeba rozgrzać silnik gdyż ciepły olej lepiej i dokłaniej zleci z silnika..
1. Ustawić quada na równej powierzchni.
2. Ustawić pojemnik do spuszczanego oleju pod korek spustowy oleju z silnika..
3. Wykręcić korek do uzupełniania oleju (ten z miarką poziomu oleju)..
4. Wykręcić korek spustowy oleju z silnika..
5. Odkręcić pokrywke filtra oleju, wyjąć stary filtr oleju..
6. Poczekac aż olej zleci z silnika..
7. Zakrecic korek spustowy oleju z silnika i najlepiej użyć nową podkładkę miedzianą ,jeśli brak można użyc starą..
8. Założyć nowy filtr oleju-Można zastosować filtr oleju firmy HIFLOFILTRO 152..
9. Uzupełnic olej w silniku do stanu (użyć lejek) ,kontrolując ciagle korkiem do uzupełniania oleju( ten z miarką oleju)
10. Zakręcic korek do wlewu oleju do silnika..
11. GOTOWE..
Instrukcja mówi żeby odpalić silnik na chwilę następnie zgasić i odczekać około 30 sekund i wtedy sprawdzić poziom oleju w silniku przy wkręconym korku wlewu oleju,ponieważ CF MOTO X8 posiada chłodnicę oleju i ona tez musi się napełnić olejem...
![Oklaski :oklaski:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/oklasky.gif)
![I love CF MOTO :I love CF MOTO:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/cfmoto.gif)