POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: Pingwin Legnica » sob 21 cze, 2014

DKfan pisze:Rzecznik działa zazwyczaj na korzyść konsumenta, nawet jeżeli ten nie do końca ma rację
W tej kwestii trzeba być ostrożnym...

Kiedy klient przegra bo tak mu Rzecznik doradzał to czy owy rzecznik odda mu wszystkie koszty związane ze sprawą sądową?

Znam z naszego miasta sprawę, gdzie od początku wiadomo było, że Rzecznik nie ma pojęcia o czym mówi ale klientowi wmawiał swoje teorie a ten ślepo mu wierzył... Po przegranej sprawie sądowej znajomy nawet nie usłyszał zwykłego "przepraszam, że sie pomyliłem". Nie usłyszał nic...

A koszty sprawy pozostały do zapłaty...
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

pawel-kowalski
Posty: 15
Rejestracja: pn 16 cze, 2014
Quad:: Polaris SP 800 EFI
Imię: Paweł

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: pawel-kowalski » ndz 22 cze, 2014

Niestety zakup był na firmę, więc odpadają ułatwienia konsumenckie.

Polonia_cup
Posty: 12
Rejestracja: pn 03 mar, 2014

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: Polonia_cup » wt 24 cze, 2014

Tak jak wspomniał Pingwin, przegląd powinien być wykonany przed przekroczeniem jednego z kryterium. W Pana przypadku zostały przekroczone motogodziny, co spowodowało odrzucenie usterki w ASO. Warunki gwarancji zostały przedstawione w Książce Gwarancyjnej.

Odnośnie sieci dealerskiej, to jesteśmy w trakcie jej rozbudowy. Wbrew pozorom nie jest to łatwe, a wysoka jakość usług wymaga czasu i odpowiedniego zaplanowania strategii.

pawel-kowalski
Posty: 15
Rejestracja: pn 16 cze, 2014
Quad:: Polaris SP 800 EFI
Imię: Paweł

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: pawel-kowalski » wt 24 cze, 2014

Czy może mnie Pan nakierować na to, w którym miejscu jest to w książce gwarancyjnej napisane? Jutro wrzucę skan książki i zweryfikujemy.

Cieszę się, że zabrał Pan głos publicznie. A jak się Pan ustosunkuje do reszty?

1. Dlaczego ingerencja w filtr powietrza (czyszczenie) pozbawia gwarancji?
2. Dlaczego jeśli wał napędowy jest zardzewiały i widać błoto na amortzatorach to odmawiacie gwarancji, twierdząc że pojazd był topiony? (notabene, nie widziałem jeszcze egzemplarza, w którym po pierwszym myciu ten wał by nie zardzewiał)
3. Na jakiej podstawie nie mając żadnych argumentów kwestionujecie ustalenia rzeczoznawcy w temacie zassania wody / poziomu oleju?

Aha, co do usterek to dodam jeszcze:
- rozleciało się łożysko w rozruszniku (tu akurat nie winię Polonii Cup ani Warianta2)
- już praktycznie rozleciał się przegub - dokładnie ten, który był na gwarancji wymieniany. (manszety nieuszkodzone, strzela niesamowicie)

Pozdrawiam,
Paweł Kowalski

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: oolsztyniak » śr 25 cze, 2014

pawel-kowalski pisze: 2. Dlaczego jeśli wał napędowy jest zardzewiały i widać błoto na amortzatorach to odmawiacie gwarancji, twierdząc że pojazd był topiony? (notabene, nie widziałem jeszcze egzemplarza, w którym po pierwszym myciu ten wał by nie zardzewiał)
Deszcz padał a quad stał na zewnątrz i to na piachu - czy nie może stać na piachu?
Każdy jak chce sprzedać jest cudowny i zachęca ale jak trzeba robić coś na swój koszt to już jest zły i niedobry bo jak to może żądać czegoś za co zapłacił i co mu się należy?
Jeśli nie masz zapisu w książce "w zależności co pierwsze nastąpi" to jest kolejna podstawa to tego aby gwarancje Ci uznali. Nie daj się i walcz, zgłoś ich do TV, nagłośnij sprawę w mediach jak to Cię potraktowali.
Media tylko szukają takiej sensacji.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

pawel-kowalski
Posty: 15
Rejestracja: pn 16 cze, 2014
Quad:: Polaris SP 800 EFI
Imię: Paweł

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: pawel-kowalski » śr 25 cze, 2014

Obrazek



Proszę. Zastanawiam się jakie to ma w ogóle znaczenie, jeśli sedno problemu jest takie, że każą robić po 25mth a nie robią, ani nie każą robić wymiany oleju po 1mth tak jak producent zaleca.



Jak posłuszni klienci się nie zainteresują i nie zrobią, wbrew zaleceniom sprzedawcy/gwaranta, wymiany przy dotarciu, to przy tej 25-tej mth silnik już może się kwalifikować do remontu.



P.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: oolsztyniak » śr 25 cze, 2014

Brak zdania "w zależności co nastąpi pierwsze"
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: DKfan » czw 26 cze, 2014

pawel-kowalski pisze:Obrazek



Proszę. Zastanawiam się jakie to ma w ogóle znaczenie, jeśli sedno problemu jest takie, że każą robić po 25mth a nie robią, ani nie każą robić wymiany oleju po 1mth tak jak producent zaleca.



Jak posłuszni klienci się nie zainteresują i nie zrobią, wbrew zaleceniom sprzedawcy/gwaranta, wymiany przy dotarciu, to przy tej 25-tej mth silnik już może się kwalifikować do remontu.



P.
No cóż dokument ewidentnie przemawia na Twoją korzyść, brak wskazania, że zapis ten należy odczytywać w sposób specjalny (co nastąpi pierwsze lub i po mth i po czasie i po przebiegu) pozwala na dowolną interpretację tego zapisu mieszczącą się w granicach logicznego pojmowania zapisu.



Natomiast uważam za skandalicznie głupie wykonywanie przeglądu olejowego dopiero po przekroczeniu wskazanych interwałów.

W mojej Suzuki pierwszą wymianę oleju w silniku i mostach zrobiłem po 250km i okazało się że była to dobra decyzja bo w oleju z mostów był drobny pył metalowy z docierania się elementów. W tej chwili po sprawdzeniu jest czysty.

Natomiast olej w silniku wymieniłem w tej chwili ponownie po kolejnych 700km, a więc na dystansie<1000km mam już zalany 3 olej w silniku.



Usterki o których piszesz to skandal w pojedzie za taką cenę i z takim przebiegiem, czytajac to cieszę się że kupiłem jednak japończyka, wolę zainwestować 1000$ w zawieszenie Elki ale nie wściekać się gdy prawie nowy sprzęt zachowuje się jak Linhai czy inny Diablo.

Planowałem za jakiś czas nabycie s***** 850XP ale chyba jednak poczekam aż Japończycy wprowadzą do oferty podobny model bo takie przygody jak Twoje to nie na moje nerwy.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: Ikar » czw 26 cze, 2014

BTW scrambler 850 nie ma racji bytu, różnica minimalna w cenie a w mocy jest spora.

Nie wiem tylko jak z awaryjnością.

Co do całej sprawy życzę powodzenia :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: POLONIA CUP, Wariant 2 - omijajcie szerokim łukiem.

Post autor: oolsztyniak » czw 26 cze, 2014

Olej to nie są ogromne koszta bo można za stówkę wyrwać razem z filtrem i to użytkownik powinien móc sam sobie go zmienić w dowolnym czasie między przeglądami.
Nieraz wiadomo, że olej trzeba zmienić już ;-) a nieraz można te 200 km zrobić więcej.
Trzymać się tylko końca gwarancji i robić sobie wedle uznania :-)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”