SUPER
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
!! Na pewno będzie długo służył
Z rzeczy na sam początek to jak dla mnie :
1) chyba najważniejsze odpowiedni ubiór - czytaj porządny kask i zbroja, bez tego nie ruszam się z domu !!
2) teraz zajmijmy się maszyną - w seryjnym kingquadzie rzeczą obowiązkową jest wymienić oryginalny filtr powietrza na TWINAIR. W moim mniemaniu zabieg konieczny, niestety fabryczny filtr przepuszcza brud,
3) wyciągnięcie odpowietrzenia baku pod kierownicę, opcjonalnie można jeszcze oba dyfry i wentylator,
4) można założyć osłonkę chłodnicy, do wykonania samemu - w serii chłodnica jest dość słabo osłonięta...
5) Raz na rok przydałoby się przesmarować elementy zawieszenia - wszystkie tulejki, łożyska, mocowania amorków itp
Na sam początek wystarczy
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Jak wjeździsz się w maszynę proponuję wymianę opon, założenie aluminiowych osłon spodu i wyciągarki, a w przypadku za małej stabilności dystansów lub odpowiednich felg z offsetem.
Napiszę jeszcze raz - pierwsze dwa punkty są dla mnie obowiązkowe. Miałem u siebie w okolicach przypadek kingquada który olał ostrzeżenia o filtrze i w piękny sposób zatarł silnik
Pozdrawiam Artur