King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
Awatar użytkownika
loonger81
Posty: 146
Rejestracja: sob 08 gru, 2012
Quad:: X8
Imię: Łukasz

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: loonger81 » pn 10 cze, 2013

Dzięki Ikar za wypowiedz a z cf-ka trafiłeś :) Do zmiany maszyny jeszcze trochę i cały czas śledzę fora. Co wybrać... Jak dla mnie Grizzly odpada, po prostu nie podoba mi się i tyle. Znajomy ostatnio przesiadł się z bomby 800 na X8 więc zobaczymy. Zmieńmy temat i pomóżmy w temacie autorowi :)

Powodzenia dla wszystkich

Friker_
Posty: 6
Rejestracja: ndz 09 cze, 2013
Quad:: Suzuki KingQuad 750 EPS
Imię: Paweł

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Friker_ » ndz 16 cze, 2013

Dzięki za pomoc :) Już zdecydowałem i zakupiłem Suzuki KingQuad 750 z EPS-em :)
Dziś moje pytanie brzmi jak się ma sytuacja z konserwacją ? mianowicie o co muszę zadbać żeby się nie psuł? :P

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Ikar » ndz 16 cze, 2013

SUPER :) !! Na pewno będzie długo służył :)

Z rzeczy na sam początek to jak dla mnie :

1) chyba najważniejsze odpowiedni ubiór - czytaj porządny kask i zbroja, bez tego nie ruszam się z domu !!
2) teraz zajmijmy się maszyną - w seryjnym kingquadzie rzeczą obowiązkową jest wymienić oryginalny filtr powietrza na TWINAIR. W moim mniemaniu zabieg konieczny, niestety fabryczny filtr przepuszcza brud,
3) wyciągnięcie odpowietrzenia baku pod kierownicę, opcjonalnie można jeszcze oba dyfry i wentylator,
4) można założyć osłonkę chłodnicy, do wykonania samemu - w serii chłodnica jest dość słabo osłonięta...
5) Raz na rok przydałoby się przesmarować elementy zawieszenia - wszystkie tulejki, łożyska, mocowania amorków itp :)


Na sam początek wystarczy :) Jak wjeździsz się w maszynę proponuję wymianę opon, założenie aluminiowych osłon spodu i wyciągarki, a w przypadku za małej stabilności dystansów lub odpowiednich felg z offsetem.

Napiszę jeszcze raz - pierwsze dwa punkty są dla mnie obowiązkowe. Miałem u siebie w okolicach przypadek kingquada który olał ostrzeżenia o filtrze i w piękny sposób zatarł silnik :)

Pozdrawiam Artur
Ozo Drapers Squad

Friker_
Posty: 6
Rejestracja: ndz 09 cze, 2013
Quad:: Suzuki KingQuad 750 EPS
Imię: Paweł

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Friker_ » ndz 16 cze, 2013

Mógłbyś rozwinąć temat z 3-cim punktem ?

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Ikar » pn 17 cze, 2013

W quadzie mamy parę punktów przez które może dostać się woda, a jak zapewne wiesz woda do smarowania i napędzania silnika nie za bardzo się nadaje. Tak więc kolokwialnie mówiąc, jeśli quada zanurzymy ciut za głęboko to po sprawdzeniu oleju w dyfrze czy też paliwa, możemy mieć tam gnój. Sposobem na to jest wyciągnięcie odpowietrzeń z obu mostów, baku i wentylatora pod samą kierownicę :)

Pamiętaj że do tylnego mostu lejemy tylko i wyłącznie olej do mokrych hamulców mobilfluid 424
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Pingwin Legnica » pn 17 cze, 2013

Sprzedaje na co dzień Kingquady i Ce-efy i ma inne zdanie na ten temat.

Cf moto X8 - tylko jako turystyk , żadnego ścigania się zawodowego czy paplania się w ostrym błocie , bardzo wygodny, dwuosobowy, szybki i mega stabilny, king nawet mu nie dorasta do pięt jeżeli chodzi o jazdę na wprost, utrzymanie kierunku czy stabilność, po utopieniu silnika - konieczna jego rozbiórka, silniki się sypią w dwóch przypadkach - kiedy dealer nie naleje oleju ile trzeba lub zostanie zatopiony - w obu przypadkach nie jest to wina producenta... ciekawe jaki przypadek był opisywany w tym poście powyżej ? Artur ciekaw jestem prawdy ?

King - jako sprzęt do zajeźdźania , bardziej profesionalny, do rajdów itp, nie znam jednak kinga, który po 10.000 km nie miałby cylindra do roboty (spalanie oleju), generalnie sprzęt bardziej "zawodowy", w błocie radzi sobie lepiej, lepiej też przeżywa zatopienia itp...

Tyle z mojej wiedzy....

aaa

Gryzli się odkleja i robi świecę, tam gdzie King idzie jak strzała ;)

a najlepsza jest Honda i Can-am :)

temat rzeka...

generalnie nie skreślałbym żadnej z tych marek ;)

jeżeli natomiast ktoś myśli że zakupi X8 i będzie miał can-ama outlandera w terenie - to się myli. Tak się nie da...
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Ikar » pn 17 cze, 2013

Oczywiście olej nieprawidłowo nalany przez dealera wystarczyło 10 km :( Bardziej chodzi mi o całokształt. CFka jest naprawdę fajnym sprzętem do rekreacji, może trafiliśmy na fatalny egzemplarz, ale sam powiedz czy przez 7 miesięcy użytkowania quada,m przy przebiegu mniejszym od 1000 km możliwe jest tyle awarii ?

- urwany most tylni
- popsuty przełącznik zmiany napędów
- odkręcające się różne śrubki w tym te od mostów
- ukręcony przegub
- zatarty silnik czysty niefart wina dealera
- o stukach i pukach nie wspomnę

Sprzęt za ponad 30 tyś, stoi już 2 miesiąc na serwisie. Nie była zamęczona, ani utopiona, silnik zatarty tuż po wyjeździe z przeglądu - na asfalcie... Właściciel nie wytrzymał i kupił sobie tymczasowo nową maszynkę. Fajnie, że jest gwarancja, fajnie że wszystko naprawiają... Tylko kto wydając na sprzęt 30 tyś będzie odwoził go na serwis co 2 tygodnie ? Może jest inaczej, może trafiliśmy na ferelny egzemplarz, ja jednak jestem bardzo zniesmaczony...

Jakbym miał do wyboru używaną Yamahę/Kingquada/Hondę z przebiegiem >5000 km, a nowe X8 wybrałbym zdecydowanie Japońca.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
k3k
Posty: 95
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012
Quad:: JEST: G7 MY2014 BYŁ: Yamaha Wolvo 450
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: k3k » ndz 17 lis, 2013

Witam, czytam i czytam i sam już mam metlik w głowie :-)
Po ostatnim i zarazem pierwszym wypadzie z doświadczonymi rajderami wpadły mi w oko 2 maszyny tj. Yamaha g700 i honda rincon.
Cenowo przy używanych podobne ceny, jakościowo też chyba ok, moca na broszurze tez sie roznia.... , kolega Pingwin jak pisze ktoras z kolei honde ma wiec jakosc musi byc i w terenie daje rade, z drugiej strony fajne g700 z zapasem mocy i duze z wygladu......a co wy byście polecili z tych dwóch..... ?????

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: Ikar » ndz 17 lis, 2013

Ja wybrałem Hondę, nie żałuję. W porównaniu z Yamahą na minus brak wspomagania i mniej mocy. Na plus brak paska, mniej wywrotna i mniej awaryjna.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700

Post autor: oolsztyniak » pn 18 lis, 2013

Ikar pisze: 1) Kingquad 750 - 12l/100
1) Grizzly 700 - 12l/100
3) CF MOTO 800 - 15l/100
Nie będę rozgrzebywał tematu bo większość z postów na temat X8 w sensie awaryjności to totalna bzdura !

Ciekawe skąd Ci się wzięło spalanie 15l/100 ? :lol:
Dziwne tylko że mi pali około 11-12 litrów na setkę :lol:
Drugie X8 co jeździ ze mną też tyle pali więc skąd te 15 litrów? :shock:


Dementując inne gadki mam już spory przebieg, myślę że jeden z większych w X8, do tej pory jedyne co mi robili to przewód paliwowy !!!!!
Poza tym w ramach gwarancji nie było wymieniane ani naprawiane nic innego !!!
Więc jak tu można mówić o awaryjności tego quada?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jakiego quada wybrać...”