King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Dzięki Ikar za wypowiedz a z cf-ka trafiłeś Do zmiany maszyny jeszcze trochę i cały czas śledzę fora. Co wybrać... Jak dla mnie Grizzly odpada, po prostu nie podoba mi się i tyle. Znajomy ostatnio przesiadł się z bomby 800 na X8 więc zobaczymy. Zmieńmy temat i pomóżmy w temacie autorowi
Powodzenia dla wszystkich
Powodzenia dla wszystkich
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Dzięki za pomoc Już zdecydowałem i zakupiłem Suzuki KingQuad 750 z EPS-em
Dziś moje pytanie brzmi jak się ma sytuacja z konserwacją ? mianowicie o co muszę zadbać żeby się nie psuł?
Dziś moje pytanie brzmi jak się ma sytuacja z konserwacją ? mianowicie o co muszę zadbać żeby się nie psuł?
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
SUPER !! Na pewno będzie długo służył
Z rzeczy na sam początek to jak dla mnie :
1) chyba najważniejsze odpowiedni ubiór - czytaj porządny kask i zbroja, bez tego nie ruszam się z domu !!
2) teraz zajmijmy się maszyną - w seryjnym kingquadzie rzeczą obowiązkową jest wymienić oryginalny filtr powietrza na TWINAIR. W moim mniemaniu zabieg konieczny, niestety fabryczny filtr przepuszcza brud,
3) wyciągnięcie odpowietrzenia baku pod kierownicę, opcjonalnie można jeszcze oba dyfry i wentylator,
4) można założyć osłonkę chłodnicy, do wykonania samemu - w serii chłodnica jest dość słabo osłonięta...
5) Raz na rok przydałoby się przesmarować elementy zawieszenia - wszystkie tulejki, łożyska, mocowania amorków itp
Na sam początek wystarczy Jak wjeździsz się w maszynę proponuję wymianę opon, założenie aluminiowych osłon spodu i wyciągarki, a w przypadku za małej stabilności dystansów lub odpowiednich felg z offsetem.
Napiszę jeszcze raz - pierwsze dwa punkty są dla mnie obowiązkowe. Miałem u siebie w okolicach przypadek kingquada który olał ostrzeżenia o filtrze i w piękny sposób zatarł silnik
Pozdrawiam Artur
Z rzeczy na sam początek to jak dla mnie :
1) chyba najważniejsze odpowiedni ubiór - czytaj porządny kask i zbroja, bez tego nie ruszam się z domu !!
2) teraz zajmijmy się maszyną - w seryjnym kingquadzie rzeczą obowiązkową jest wymienić oryginalny filtr powietrza na TWINAIR. W moim mniemaniu zabieg konieczny, niestety fabryczny filtr przepuszcza brud,
3) wyciągnięcie odpowietrzenia baku pod kierownicę, opcjonalnie można jeszcze oba dyfry i wentylator,
4) można założyć osłonkę chłodnicy, do wykonania samemu - w serii chłodnica jest dość słabo osłonięta...
5) Raz na rok przydałoby się przesmarować elementy zawieszenia - wszystkie tulejki, łożyska, mocowania amorków itp
Na sam początek wystarczy Jak wjeździsz się w maszynę proponuję wymianę opon, założenie aluminiowych osłon spodu i wyciągarki, a w przypadku za małej stabilności dystansów lub odpowiednich felg z offsetem.
Napiszę jeszcze raz - pierwsze dwa punkty są dla mnie obowiązkowe. Miałem u siebie w okolicach przypadek kingquada który olał ostrzeżenia o filtrze i w piękny sposób zatarł silnik
Pozdrawiam Artur
Ozo Drapers Squad
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Mógłbyś rozwinąć temat z 3-cim punktem ?
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
W quadzie mamy parę punktów przez które może dostać się woda, a jak zapewne wiesz woda do smarowania i napędzania silnika nie za bardzo się nadaje. Tak więc kolokwialnie mówiąc, jeśli quada zanurzymy ciut za głęboko to po sprawdzeniu oleju w dyfrze czy też paliwa, możemy mieć tam gnój. Sposobem na to jest wyciągnięcie odpowietrzeń z obu mostów, baku i wentylatora pod samą kierownicę
Pamiętaj że do tylnego mostu lejemy tylko i wyłącznie olej do mokrych hamulców mobilfluid 424
Pamiętaj że do tylnego mostu lejemy tylko i wyłącznie olej do mokrych hamulców mobilfluid 424
Ozo Drapers Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Sprzedaje na co dzień Kingquady i Ce-efy i ma inne zdanie na ten temat.
Cf moto X8 - tylko jako turystyk , żadnego ścigania się zawodowego czy paplania się w ostrym błocie , bardzo wygodny, dwuosobowy, szybki i mega stabilny, king nawet mu nie dorasta do pięt jeżeli chodzi o jazdę na wprost, utrzymanie kierunku czy stabilność, po utopieniu silnika - konieczna jego rozbiórka, silniki się sypią w dwóch przypadkach - kiedy dealer nie naleje oleju ile trzeba lub zostanie zatopiony - w obu przypadkach nie jest to wina producenta... ciekawe jaki przypadek był opisywany w tym poście powyżej ? Artur ciekaw jestem prawdy ?
King - jako sprzęt do zajeźdźania , bardziej profesionalny, do rajdów itp, nie znam jednak kinga, który po 10.000 km nie miałby cylindra do roboty (spalanie oleju), generalnie sprzęt bardziej "zawodowy", w błocie radzi sobie lepiej, lepiej też przeżywa zatopienia itp...
Tyle z mojej wiedzy....
aaa
Gryzli się odkleja i robi świecę, tam gdzie King idzie jak strzała
a najlepsza jest Honda i Can-am
temat rzeka...
generalnie nie skreślałbym żadnej z tych marek
jeżeli natomiast ktoś myśli że zakupi X8 i będzie miał can-ama outlandera w terenie - to się myli. Tak się nie da...
Cf moto X8 - tylko jako turystyk , żadnego ścigania się zawodowego czy paplania się w ostrym błocie , bardzo wygodny, dwuosobowy, szybki i mega stabilny, king nawet mu nie dorasta do pięt jeżeli chodzi o jazdę na wprost, utrzymanie kierunku czy stabilność, po utopieniu silnika - konieczna jego rozbiórka, silniki się sypią w dwóch przypadkach - kiedy dealer nie naleje oleju ile trzeba lub zostanie zatopiony - w obu przypadkach nie jest to wina producenta... ciekawe jaki przypadek był opisywany w tym poście powyżej ? Artur ciekaw jestem prawdy ?
King - jako sprzęt do zajeźdźania , bardziej profesionalny, do rajdów itp, nie znam jednak kinga, który po 10.000 km nie miałby cylindra do roboty (spalanie oleju), generalnie sprzęt bardziej "zawodowy", w błocie radzi sobie lepiej, lepiej też przeżywa zatopienia itp...
Tyle z mojej wiedzy....
aaa
Gryzli się odkleja i robi świecę, tam gdzie King idzie jak strzała
a najlepsza jest Honda i Can-am
temat rzeka...
generalnie nie skreślałbym żadnej z tych marek
jeżeli natomiast ktoś myśli że zakupi X8 i będzie miał can-ama outlandera w terenie - to się myli. Tak się nie da...
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Oczywiście olej nieprawidłowo nalany przez dealera wystarczyło 10 km Bardziej chodzi mi o całokształt. CFka jest naprawdę fajnym sprzętem do rekreacji, może trafiliśmy na fatalny egzemplarz, ale sam powiedz czy przez 7 miesięcy użytkowania quada,m przy przebiegu mniejszym od 1000 km możliwe jest tyle awarii ?
- urwany most tylni
- popsuty przełącznik zmiany napędów
- odkręcające się różne śrubki w tym te od mostów
- ukręcony przegub
- zatarty silnik czysty niefart wina dealera
- o stukach i pukach nie wspomnę
Sprzęt za ponad 30 tyś, stoi już 2 miesiąc na serwisie. Nie była zamęczona, ani utopiona, silnik zatarty tuż po wyjeździe z przeglądu - na asfalcie... Właściciel nie wytrzymał i kupił sobie tymczasowo nową maszynkę. Fajnie, że jest gwarancja, fajnie że wszystko naprawiają... Tylko kto wydając na sprzęt 30 tyś będzie odwoził go na serwis co 2 tygodnie ? Może jest inaczej, może trafiliśmy na ferelny egzemplarz, ja jednak jestem bardzo zniesmaczony...
Jakbym miał do wyboru używaną Yamahę/Kingquada/Hondę z przebiegiem >5000 km, a nowe X8 wybrałbym zdecydowanie Japońca.
- urwany most tylni
- popsuty przełącznik zmiany napędów
- odkręcające się różne śrubki w tym te od mostów
- ukręcony przegub
- zatarty silnik czysty niefart wina dealera
- o stukach i pukach nie wspomnę
Sprzęt za ponad 30 tyś, stoi już 2 miesiąc na serwisie. Nie była zamęczona, ani utopiona, silnik zatarty tuż po wyjeździe z przeglądu - na asfalcie... Właściciel nie wytrzymał i kupił sobie tymczasowo nową maszynkę. Fajnie, że jest gwarancja, fajnie że wszystko naprawiają... Tylko kto wydając na sprzęt 30 tyś będzie odwoził go na serwis co 2 tygodnie ? Może jest inaczej, może trafiliśmy na ferelny egzemplarz, ja jednak jestem bardzo zniesmaczony...
Jakbym miał do wyboru używaną Yamahę/Kingquada/Hondę z przebiegiem >5000 km, a nowe X8 wybrałbym zdecydowanie Japońca.
Ozo Drapers Squad
- k3k
- Posty: 95
- Rejestracja: wt 25 wrz, 2012
- Quad:: JEST: G7 MY2014 BYŁ: Yamaha Wolvo 450
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Witam, czytam i czytam i sam już mam metlik w głowie
Po ostatnim i zarazem pierwszym wypadzie z doświadczonymi rajderami wpadły mi w oko 2 maszyny tj. Yamaha g700 i honda rincon.
Cenowo przy używanych podobne ceny, jakościowo też chyba ok, moca na broszurze tez sie roznia.... , kolega Pingwin jak pisze ktoras z kolei honde ma wiec jakosc musi byc i w terenie daje rade, z drugiej strony fajne g700 z zapasem mocy i duze z wygladu......a co wy byście polecili z tych dwóch..... ?????
Po ostatnim i zarazem pierwszym wypadzie z doświadczonymi rajderami wpadły mi w oko 2 maszyny tj. Yamaha g700 i honda rincon.
Cenowo przy używanych podobne ceny, jakościowo też chyba ok, moca na broszurze tez sie roznia.... , kolega Pingwin jak pisze ktoras z kolei honde ma wiec jakosc musi byc i w terenie daje rade, z drugiej strony fajne g700 z zapasem mocy i duze z wygladu......a co wy byście polecili z tych dwóch..... ?????
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Ja wybrałem Hondę, nie żałuję. W porównaniu z Yamahą na minus brak wspomagania i mniej mocy. Na plus brak paska, mniej wywrotna i mniej awaryjna.
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: King quad LTA750 Czy CF Moto x8 czy Yamaha Grizzly 700
Nie będę rozgrzebywał tematu bo większość z postów na temat X8 w sensie awaryjności to totalna bzdura !Ikar pisze: 1) Kingquad 750 - 12l/100
1) Grizzly 700 - 12l/100
3) CF MOTO 800 - 15l/100
Ciekawe skąd Ci się wzięło spalanie 15l/100 ?
Dziwne tylko że mi pali około 11-12 litrów na setkę
Drugie X8 co jeździ ze mną też tyle pali więc skąd te 15 litrów?
Dementując inne gadki mam już spory przebieg, myślę że jeden z większych w X8, do tej pory jedyne co mi robili to przewód paliwowy !!!!!
Poza tym w ramach gwarancji nie było wymieniane ani naprawiane nic innego !!!
Więc jak tu można mówić o awaryjności tego quada?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.