Can am outlander xxc w praniu.

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » pn 04 lut, 2013

Dziękuję bardzo , wlasmie o to chodziło :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » śr 13 lut, 2013

luz skasowany, chodzi pięknie :)

dostęp do nakrętki kluczem 13-tką, najlepiej małą grzechotką

ściągamy górny plastik od air boxa, od lewej strony, od strony silnika, od wewnątrz - da się to zrobić

miro jeszcze raz dzięki :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » śr 27 lut, 2013

zbliżając się do mt zrobiłem listę serwisową :

snoorkle wylotu cvt a'la xmr jednak nie na bok quada a pod spód, stosując dodatkowe kolanko
podniesienie zasysu powietrza do airboxa - mini snorkel
przeniesienie odmy silnika, wyżej do pokrywy airboxa, tak aby przy zalaniu airboxa nie zalać silnika
wyprowadzenie wszystkich odm (skrzynia, zbiornik, wentylator) pod licznik
izolacja termiczna układu wydechowego bandażem z włókna - co by się cvt nie przypalało i obniżyć temp. spalin
montaż korka spustowego w cvt
montaż czujnka temperatury w cvt
montaż chłodniczek dodatkowych plus czujnik układu chłodzenia
montaż instalacji do roadbooka na wtykach seal
nowy aluminiowy - stelaż/płyta do roadbooka i metromierza
montaż uchwytu do roadbooka na mocowaniach ram mounts
regulacja zaworów


zastanawiam się nad pełnymi osłonami spodu - czy na MT do klasy cc montować
bo nawet nie mam w nim wyciągarki i zależy mi na jego odciążeniu

lista pytań :

w który przewód wpiąć roadbooka - różowy ?

jaka jest temperatura krytyczna dla cvt ? taka, która informuje o problemie ?

przy jakiej temperaturze włącza się wiatrak chłodnicy ?


i ostatnie -

korzystał ktoś z Was z metromierza tylko na GPS-ie ? patrząc na mojego garmina csx60 - nigdy sygnału w terenie nie zgubił ?! będę miał na testy, na krótko taki metromierz ale nie wiem czy warto sobie gitarę zawracać
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Ikar » śr 27 lut, 2013

Podobnież guma (tfu pasek) pęka przy 120 stopniach i to jest wartość krytyczna. Ale przydałoby się, żeby ktoś obeznany w temacie Canama potwierdził. :)

Co do osłon to na Twoim miejscu bym montował. MT może jest rajdem szybkościowym i nie ma tam jakiś przeszkód na których można by dół rozwalić, ale ja sam latam w podobnym terenie co Mt i powiem szczerze, że jak ostatnio zdjąłem osłony, żeby wyczyścić cały brud który się na nich zebrał, to miałem problem, żeby je później z powrotem założyć. Niby przez przewalone drzewa nie przejeżdżam, prześwitem też mało co rysuję, ale takie wgniecenia i przecięcia jakie widzę na tym aluminium przekonały mnie, że osłony w quadzie przeprawowym to jest absolutna KONIECZNOŚĆ.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » śr 27 lut, 2013

w xxc są osłony spodu tyle, że niepełne i wygladają na lipne :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Ikar » czw 28 lut, 2013

Raz po lądowaniu za hopką na czołgówce przywaliłem środkiem osłon w wystający z ziemi kamień. Skutki : kamień zeszlifowany, a w osłonach piękna rysa od przodu do tyłu quada głębokość ze 2 mm. Jakbym tym kamieniem zeszlifował plastik to myślę, że wróciłbym do domu z Foczką na rękach :)

Niepełne, czyli ? W Rinconie też mam cały dół oprócz podnożków...
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » czw 28 lut, 2013

Artur w xxc są takie dziwne osłony :



Obrazek



największy problem to brak ochrony tylnej części ramy
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Ikar » czw 28 lut, 2013

Jeśli to jest aluminium przynajmniej w połowie tak odporne jak to Zygo to zostałbym przy oryginale :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: BuBu » czw 28 lut, 2013

Pingwin, ja jak zwykle pod prąd. W siebie w miśku kupiłem full osłony, ale po krótkim czasie zostawiłem tylko na środku silnika. Osłony wahaczy wywaliłem i włożyłem fabryczne plastiki. Odkręcenie śrubek osłon alu za każdym razem sprawia duże problemy, w czasie rajdu może być jeszcze trudniej, bo brak wszystkich narzędzi i niepotrzebny pośpiech.

A odnośnie metromierza "napędzanego" GPS-em, kiedyś zapytałem o taki na forum ATV. Wszyscy ten wynalazek zjechali.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Ikar » czw 28 lut, 2013

Co do wahaczy to można polemizować. Puniek osłon tylnych zwolennikiem nie jest :D Ja na przykład nie wyobrażam sobie jazdy bez nich :) Nie mam pojęcia w sumie jak, ale na tylnych osłonach (strona wewnętrzna - ta do środka quada) są ślady po niewielkich uderzeniach kamyczków. Jest ich multum, cała powierzchnia jest porowata... Nie chcę wiedzieć jak wyglądałby manszety gdybym ich nie używał :D Z drugiej strony M&Ms ma manszety "plastikowe" więc takie uszkodzenie od małego kamyczka raczej nie wchodzi w rachubę ?

Będzie okazja to zamieszczę zdjęcia :)
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”