Can am outlander xxc w praniu.
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Dziękuję bardzo , wlasmie o to chodziło
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Can am outlander xxc w praniu.
luz skasowany, chodzi pięknie
dostęp do nakrętki kluczem 13-tką, najlepiej małą grzechotką
ściągamy górny plastik od air boxa, od lewej strony, od strony silnika, od wewnątrz - da się to zrobić
miro jeszcze raz dzięki
dostęp do nakrętki kluczem 13-tką, najlepiej małą grzechotką
ściągamy górny plastik od air boxa, od lewej strony, od strony silnika, od wewnątrz - da się to zrobić
miro jeszcze raz dzięki
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Can am outlander xxc w praniu.
zbliżając się do mt zrobiłem listę serwisową :
snoorkle wylotu cvt a'la xmr jednak nie na bok quada a pod spód, stosując dodatkowe kolanko
podniesienie zasysu powietrza do airboxa - mini snorkel
przeniesienie odmy silnika, wyżej do pokrywy airboxa, tak aby przy zalaniu airboxa nie zalać silnika
wyprowadzenie wszystkich odm (skrzynia, zbiornik, wentylator) pod licznik
izolacja termiczna układu wydechowego bandażem z włókna - co by się cvt nie przypalało i obniżyć temp. spalin
montaż korka spustowego w cvt
montaż czujnka temperatury w cvt
montaż chłodniczek dodatkowych plus czujnik układu chłodzenia
montaż instalacji do roadbooka na wtykach seal
nowy aluminiowy - stelaż/płyta do roadbooka i metromierza
montaż uchwytu do roadbooka na mocowaniach ram mounts
regulacja zaworów
zastanawiam się nad pełnymi osłonami spodu - czy na MT do klasy cc montować
bo nawet nie mam w nim wyciągarki i zależy mi na jego odciążeniu
lista pytań :
w który przewód wpiąć roadbooka - różowy ?
jaka jest temperatura krytyczna dla cvt ? taka, która informuje o problemie ?
przy jakiej temperaturze włącza się wiatrak chłodnicy ?
i ostatnie -
korzystał ktoś z Was z metromierza tylko na GPS-ie ? patrząc na mojego garmina csx60 - nigdy sygnału w terenie nie zgubił ?! będę miał na testy, na krótko taki metromierz ale nie wiem czy warto sobie gitarę zawracać
snoorkle wylotu cvt a'la xmr jednak nie na bok quada a pod spód, stosując dodatkowe kolanko
podniesienie zasysu powietrza do airboxa - mini snorkel
przeniesienie odmy silnika, wyżej do pokrywy airboxa, tak aby przy zalaniu airboxa nie zalać silnika
wyprowadzenie wszystkich odm (skrzynia, zbiornik, wentylator) pod licznik
izolacja termiczna układu wydechowego bandażem z włókna - co by się cvt nie przypalało i obniżyć temp. spalin
montaż korka spustowego w cvt
montaż czujnka temperatury w cvt
montaż chłodniczek dodatkowych plus czujnik układu chłodzenia
montaż instalacji do roadbooka na wtykach seal
nowy aluminiowy - stelaż/płyta do roadbooka i metromierza
montaż uchwytu do roadbooka na mocowaniach ram mounts
regulacja zaworów
zastanawiam się nad pełnymi osłonami spodu - czy na MT do klasy cc montować
bo nawet nie mam w nim wyciągarki i zależy mi na jego odciążeniu
lista pytań :
w który przewód wpiąć roadbooka - różowy ?
jaka jest temperatura krytyczna dla cvt ? taka, która informuje o problemie ?
przy jakiej temperaturze włącza się wiatrak chłodnicy ?
i ostatnie -
korzystał ktoś z Was z metromierza tylko na GPS-ie ? patrząc na mojego garmina csx60 - nigdy sygnału w terenie nie zgubił ?! będę miał na testy, na krótko taki metromierz ale nie wiem czy warto sobie gitarę zawracać
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Podobnież guma (tfu pasek) pęka przy 120 stopniach i to jest wartość krytyczna. Ale przydałoby się, żeby ktoś obeznany w temacie Canama potwierdził.
Co do osłon to na Twoim miejscu bym montował. MT może jest rajdem szybkościowym i nie ma tam jakiś przeszkód na których można by dół rozwalić, ale ja sam latam w podobnym terenie co Mt i powiem szczerze, że jak ostatnio zdjąłem osłony, żeby wyczyścić cały brud który się na nich zebrał, to miałem problem, żeby je później z powrotem założyć. Niby przez przewalone drzewa nie przejeżdżam, prześwitem też mało co rysuję, ale takie wgniecenia i przecięcia jakie widzę na tym aluminium przekonały mnie, że osłony w quadzie przeprawowym to jest absolutna KONIECZNOŚĆ.
Co do osłon to na Twoim miejscu bym montował. MT może jest rajdem szybkościowym i nie ma tam jakiś przeszkód na których można by dół rozwalić, ale ja sam latam w podobnym terenie co Mt i powiem szczerze, że jak ostatnio zdjąłem osłony, żeby wyczyścić cały brud który się na nich zebrał, to miałem problem, żeby je później z powrotem założyć. Niby przez przewalone drzewa nie przejeżdżam, prześwitem też mało co rysuję, ale takie wgniecenia i przecięcia jakie widzę na tym aluminium przekonały mnie, że osłony w quadzie przeprawowym to jest absolutna KONIECZNOŚĆ.
Ozo Drapers Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Can am outlander xxc w praniu.
w xxc są osłony spodu tyle, że niepełne i wygladają na lipne
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Raz po lądowaniu za hopką na czołgówce przywaliłem środkiem osłon w wystający z ziemi kamień. Skutki : kamień zeszlifowany, a w osłonach piękna rysa od przodu do tyłu quada głębokość ze 2 mm. Jakbym tym kamieniem zeszlifował plastik to myślę, że wróciłbym do domu z Foczką na rękach
Niepełne, czyli ? W Rinconie też mam cały dół oprócz podnożków...
Niepełne, czyli ? W Rinconie też mam cały dół oprócz podnożków...
Ozo Drapers Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Artur w xxc są takie dziwne osłony :
największy problem to brak ochrony tylnej części ramy
największy problem to brak ochrony tylnej części ramy
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Jeśli to jest aluminium przynajmniej w połowie tak odporne jak to Zygo to zostałbym przy oryginale
Ozo Drapers Squad
- BuBu
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: G700 XXc
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Powiat Poznański
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Pingwin, ja jak zwykle pod prąd. W siebie w miśku kupiłem full osłony, ale po krótkim czasie zostawiłem tylko na środku silnika. Osłony wahaczy wywaliłem i włożyłem fabryczne plastiki. Odkręcenie śrubek osłon alu za każdym razem sprawia duże problemy, w czasie rajdu może być jeszcze trudniej, bo brak wszystkich narzędzi i niepotrzebny pośpiech.
A odnośnie metromierza "napędzanego" GPS-em, kiedyś zapytałem o taki na forum ATV. Wszyscy ten wynalazek zjechali.
A odnośnie metromierza "napędzanego" GPS-em, kiedyś zapytałem o taki na forum ATV. Wszyscy ten wynalazek zjechali.
Re: Can am outlander xxc w praniu.
Co do wahaczy to można polemizować. Puniek osłon tylnych zwolennikiem nie jest Ja na przykład nie wyobrażam sobie jazdy bez nich Nie mam pojęcia w sumie jak, ale na tylnych osłonach (strona wewnętrzna - ta do środka quada) są ślady po niewielkich uderzeniach kamyczków. Jest ich multum, cała powierzchnia jest porowata... Nie chcę wiedzieć jak wyglądałby manszety gdybym ich nie używał Z drugiej strony M&Ms ma manszety "plastikowe" więc takie uszkodzenie od małego kamyczka raczej nie wchodzi w rachubę ?
Będzie okazja to zamieszczę zdjęcia
Będzie okazja to zamieszczę zdjęcia
Ozo Drapers Squad