Can am outlander xxc w praniu.

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: miro12a » czw 03 sty, 2013

Jakieś patenty,czy brakuje śrubeczki na dole

Awatar użytkownika
syciu
A.P.T. - ATV Poznań Team
Posty: 149
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Renegade 800 XXC
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: syciu » czw 03 sty, 2013

Miro teraz na serwisie wymienialismy w XXC wlasnie pasek i demontaz i montaz bez problemu - wszystkie sruby byly i szybko i bez bolu wymiana przebiegła.
M5 - "Chcesz się ścigać, nie masz szans" - Jeremy Clarkson
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team

ZONEparts.pl

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » czw 03 sty, 2013

do dolnych śrub dostajesz się grzechotką bez problemu, wydaje się, że się nie da a jednak idzie bez problemu - ważne żeby przedłużka była odpowiednio długa, atakujesz normalnie od strony podstopnia, wychodzi na styk, dwie tylne (tylną dolną i tylną) odkręcam z tylnego nadkola i gotowe , sprawdzone i działa jak ta lala :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Chochol
Posty: 80
Rejestracja: pt 03 wrz, 2010
Quad:: POLARIS
Imię: Michal
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Chochol » czw 03 sty, 2013

Co do stelaża pod roadbook, to był testowany przez cały rok na 4 quadach, z tego 2 jezdzily w rajdach, m. in GER, MT Series
W jednym przypadku stelaż niewytrzymał 2 rolki i trzeba było wymienić elementy.
Co do dostępu do schowka pod bagażnikiem, moge przekonstruować stelaż tak aby był dostęp do schowka. Całość jest z alu lub stal na życzenie :)

Warto by było zamontować termometr firmy 6stage lub koso z 2 czujnikami - jeden do układu chłodzenia, drugi do skrzyni pasowej, czasem lepiej odpuścić trochę i jechać niż zajmować się pękniętym paskiem.

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: BuBu » czw 03 sty, 2013

Przedni bagażnik i kształt licznika są "troszkę" podobne do Grizzly, więc może przypadnie Ci do gusty mega prosty pomysł na montaż przewijarki do RD i metromierza.



Obrazek



Obrazek



W razie czego taką blaszkę alu mam w garażu. Daj cynk i jest Twoja. For free oczywiście :D

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » sob 12 sty, 2013

mój bzyk staną wczoraj na serwisie i będziemy wzmacniać ramę co by niespodzianek nie było



macie jakiś patent na obspawanie tylnych wahaczy ?



patrząc na outa zastanawiam się w jaki sposób czyści się w nim chłodnice ?



myślałem, że ten przedni plastik służy do szybkiej rozbiórki przodu i łatwego dostępu do chłodnicy - niestety zarzuciłem ten plan bo wcale lekko ten plastik się nie ściąga... Zatem jak czyścić tą chłodnicę ? Jest jakiś inny patent ? Słabo to widzę...



Montował ktoś przednią osłonę chłodnicy z outa normalnego ?



i ostatnie pytanie : co z tym snoorklem wylotowym? Z airboxem sobie poradzę ale wylot z cvt muszę podprowadzić do licznika czy powinienem zrobić to tymi pozycjami (schemat z xmr-a) :



Obrazek



poz. 12

poz. 13



i dalej :



poz. 12

poz. 17



czy może 17 tka jest zbędna? wiem, że jest dostosowana do xmr-a ale może ją odpowiednio sobie u góry przyciąć ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: Pingwin Legnica » sob 12 sty, 2013

i co to jest ta 14 tka ze schematu ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: BuBu » sob 12 sty, 2013

A nie masz do tego listy opisowej tych pozycji?

Ta 14 wygląda na jakąś osłonę termiczną

Awatar użytkownika
syciu
A.P.T. - ATV Poznań Team
Posty: 149
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Renegade 800 XXC
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: syciu » sob 12 sty, 2013

Danielo caly ten komplet nabedziesz - snorkel na wylot cvt zawiera w sobie - dwie tury, dwa laczniki gumowe i izolacje. Powiedz slowo za zalatwie :)
Montujesz dokaldnie calosc: 2x12, 13, 17, 14 i mocujesz go sruba do drugiego cylindra - idealnie pasuje oczko w rurze na tamta dziure w silniku :) gwintowana.
M5 - "Chcesz się ścigać, nie masz szans" - Jeremy Clarkson
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team

ZONEparts.pl

miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Can am outlander xxc w praniu.

Post autor: miro12a » pn 04 lut, 2013

Pingwin Jeśli występuje luz na kolumnie kierowniczej należy dociągnąć śrubę na wieloklinie łączącą kolumnę ze wspomaganiem kluczem 13. Wieloklin znajduje się pod kapturkiem gumowym.

Obrazek

Nakretka nr 37 na śrubie 36

Pojawia się problem we wspomaganiach w nowych 1000 W naszej okolicy już w 2 egzemplarzach. Wyłączanie się podczas jazdy. Jeśli nie posiadacie gwarancji to należy wylutować ze wspomagania układ odpowiedzialny za zakłócenia (łapacz iskier bo taką nazwę też słyszałem). W starszych egzemplarzach też to pomagało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”