Poprzeczka na kierownicę

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
Grzecho
Posty: 35
Rejestracja: czw 20 gru, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzecho » śr 09 sty, 2008

ASTERIX_4x4

Grzecho uważaj tylko przy ostrych podjazdach i zjazdach oraz na trawersach.
Te tylne skrzynki w pewnym stopniu ograniczają Ci możliwość szybkiej ewakuacji.
Poza tym są twardymi elementami, które w razie kozłowania mogą Ci dotkliwie przywalić.
I tu się całkowicie zgadzam. Nie mam zielonego pojęcia jak ten układ będzie ograniczał moje ruchy w przypatku sytuacji awaryjnej. Bo z dwojga złego czy stracić GPSa czy połamać kości oczywiście chętnie pozbędę się GPSa.
Rozwiązanem prowizorycznym tego zagadnienia jest (jak zauważyłem na zdjęciach) całkowity demontaż skrzynek tylnego bagażnika do poważnych rajdów przeprawowych, natomiast do turystyki (a od tego zaczynam) myślę że rozwiązanie jest sensowne.
Ostatnio zmieniony śr 09 sty, 2008 przez Grzecho, łącznie zmieniany 1 raz.

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 10 sty, 2008

hmm
Ostatnio zmieniony czw 25 cze, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » czw 10 sty, 2008

po 380km to troche zbyd duzo instrukcjia zaleca 20mth lub 320km ja zrobilem po 10mth

co do skrzynki to moze widziales pamietasz jaka mam na poligonie , chroni kierwnice woze w niej prowiant :lol: picie linke pompka moze sie przydac rekawiczki kominiarke 2gą
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 10 sty, 2008

duo
Ostatnio zmieniony czw 25 cze, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » czw 10 sty, 2008

@Grzecho - mocowanie iście profesjonalne - sam bym lepiej tego nie wykombinował.
Przy rolce jeśli coś ustąpi - to tylko cały bagażnik razem ze skrzynią. Nie mniej kierownicę powinien ochronić.

Tylne skrzynie choć twarde to super to rozwiązałeś i jest luka pomiędzy nimi, więc w razie "W" wywiniesz figurę do tyłu bez większych przeszkód - co z resztą niebawem potrenujemy na "sucho" :)

@ASTERIX - rusz się w naszym kierunku i polecimy potrenować... Ty się musisz nieco wznowić i do tego na ciężkim sprzęcie, Grzech się obezna nieco w technikach jazdy i przyzwyczajeniach... oraz niepisanym "Kodeksem quadowicza". Możemy zorganizować fajny wypad - z uwagi na porę roku mamy do wyboru turystykę i trening lub usilne szukanie upodlenia w błocku z elementami lodołamaczy :)

Wybór należy do Was Szanowni - ja tylko mogę obiecać atrakcje po wybranej drodze :)
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pt 11 sty, 2008

cos
Ostatnio zmieniony czw 25 cze, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » pt 11 sty, 2008

Ja tez bym polatał jak cos to info na pw
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”