Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Pójdą dwa płaskowniki na bamper w oryginalne miejsca rozsune je pod kątem i na nie zamontuje lampę. Bagażnik będzie pusty.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Jak pisałem w innym miejscu:oolsztyniak pisze: Ale brak dystansow daje o sobie znać. Quad lata po asfalcie jak żyd po pustym sklepie. Lodowe koleiny i ciężko jest utrzymać jeden kurs jazdy. Może to też kwestia opon bo z przodu jest szerokość 9 a z tyłu 10 ........ Trochę wąsko.
1. Coś ściemniasz... szczególnie na asfalcie nie powinno to mieć żądnego znaczenia - więc albo masz za mało wiatru w kołach, albo jakiś luz albo źle ustawione amory - obstawiam że to ostatnie.
2. Miałem dystanse, ściągłem je po jednej - słownie jednej jeździe i to w warunkach ciężkich terenowych gdzie posiadanie dystansu wspierało jazdę po trawersach - rajd przeprawowy. Od tego czasu leżą w magazynku a teraz znalazły nabywcę i niech mu służą.
Osobiście uważam że mając odpowiednie gumy absolutnie dystanse nie są potrzebne a wręcz niepotrzebnie obciążają półośki i inne części zawieszenia.
Co do wysunięcia mocowania led.. jeśli mogę coś doradzić to zastanów się czy nie wyprowadzić tego jednak z bumpera. Jak ci się za jakiś czas uwidzi nabyć oryginalną torbę CanAma... to mocowanie będzie ci przeszkadzać a tak to ... szybki montaż i demontaż kuferków
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Miało ze względu na to, że na asfalcie leżał śniegolód i była koleina.Zmora1966 pisze: 1. Coś ściemniasz... szczególnie na asfalcie nie powinno to mieć żądnego znaczenia - więc albo masz za mało wiatru w kołach, albo jakiś luz albo źle ustawione amory - obstawiam że to ostatnie.
Rozstaw kół był na tyle wąski, że trochę jechałem po asfalcie a trochę po lodzie.
Kumpel za mną na dystansach brał koleinę środkiem i nie latał z lewej na prawą.
Amortyzatory wyglądają jakby miały ustawienie fabryczne, luzów nie stwierdziłem więc to raczej nie wina zawieszenia.
Ja po rajdach nie jeżdżę a więcej po lesie. Lepiej jak quad będzie jechał w koleinie niż trochę środkiem a trochę w koleinie tym bardziej, że z tyłu mam wąską oponę, której na razie nie planuję zmienić. Chyba, że faktycznie twierdzicie, że dystans to totalny bezsens to na razie nie będę inwestował i niech leżą w Twoim magazynku
Jeśli chodzi o wersję MAX nie widzę jazdy bez dystansów. Tam przy skręcaniu jedzie się na trzech kołach.
Jeszcze nie miałem okazji manety odwinąć do oporu, za dużo lodu jest w lesie i nie ma gdzie przycisnąć. Czekam na odwilż
Co do torby te oryginalne jak dla mnie są niepraktyczne i zdecydowanie za drogie
Mam tą znienawidzoną przez większość INTERTOM, która u mnie się sprawdza.
Póki działa to działa a jak przestanie będę myślał co dalej Nie używa się tego codziennie więc chyba jakoś przeżyję. Ale dzięki za sugestie
Dwie fotki z wczoraj.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Miałem pare can amów i zawsze miałem dystanse.Jazda bez to tylko to turlania się nadaje.
A o trawersach już nie wspomnę,mogę się tylko zgodzić co do stwierdzenia że dystanse z przodu powodują że gadzina gorzej skręca w ciasnych szybkich zakrętach lub między drzewami.
A o trawersach już nie wspomnę,mogę się tylko zgodzić co do stwierdzenia że dystanse z przodu powodują że gadzina gorzej skręca w ciasnych szybkich zakrętach lub między drzewami.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Ale jakby 30 dał do przodu to aż taka tragedia będzie?
Mało robię górek ale jadąc w przechyle na jedną stronę aż tak pewnie się nie czułem jak np na Renegadzie gdzie miałem 45 tył i 45 przód
Mało robię górek ale jadąc w przechyle na jedną stronę aż tak pewnie się nie czułem jak np na Renegadzie gdzie miałem 45 tył i 45 przód
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
No to jak inni twierdza ze trzeba to trzeba.. nie dyskutuje tym bardziej że nabywca jest
a co do toreb..jak najbardziej sie zgadzam jako jedyne są niepraktyczne ale jako uzupelnienie na przód... uważam że jedne z najlepszych rozwiązań na rynku ze względu na możliwość rożnych konfiguracji Cena??? no cóż...jak wszytko co oryginalne do CanAma... chce się mieć porsche wśród quadów to się wydaje
a co do toreb..jak najbardziej sie zgadzam jako jedyne są niepraktyczne ale jako uzupelnienie na przód... uważam że jedne z najlepszych rozwiązań na rynku ze względu na możliwość rożnych konfiguracji Cena??? no cóż...jak wszytko co oryginalne do CanAma... chce się mieć porsche wśród quadów to się wydaje
Ostatnio zmieniony pn 06 lut, 2017 przez Zmora1966, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
30 z przodu i 45 z tylu jest najoptymalniejszym rozwiązaniem do xtp
Ozo Drapers Squad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
No to Łukasz...dumaj...bo ja mam tylko 30 tak z przidu i z tyłu - cenę znasz..ale 2 szt nie sprzedaje lepiej niech leżą dalej w magazynku...a nóż kiedyś zmienię zdanie i zgodzę się z przedmówcami - pewnie wtedy kiedy przestane się taśtasiać i zacznę pędzić
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Bravo dla tego pana,po wielu kombinacjach tak właśnie mam,choć reszta naszej bandy jeździ na 45mm no obu osiach i też sobie chwalą.Ikar pisze:30 z przodu i 45 z tylu jest najoptymalniejszym rozwiązaniem do xtp
DIABLO TEAM ZGIERZ
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Sławek trzymaj je dla mnie bezwzględnie. Już ugadałem się z Czoperem, kupi 45 i się wymienimy bo teraz ma tylko 45 na tyle a na przód miał kupić właśnie 30.
Nie mam skąd wziąć, żeby przetestować dystansów czy faktycznie są niezbędne.
Kupie i wtedy będę widział. Najwyżej wrócą na półkę
Ale też biorę pod uwagę 45 na tył i 30 na przód.
Nie mam skąd wziąć, żeby przetestować dystansów czy faktycznie są niezbędne.
Kupie i wtedy będę widział. Najwyżej wrócą na półkę
Ale też biorę pod uwagę 45 na tył i 30 na przód.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.