Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 06 lut, 2017

Pójdą dwa płaskowniki na bamper w oryginalne miejsca rozsune je pod kątem i na nie zamontuje lampę. Bagażnik będzie pusty.
Załączniki
20170204_133344_a.jpg
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Zmora1966 » pn 06 lut, 2017

oolsztyniak pisze: Ale brak dystansow daje o sobie znać. Quad lata po asfalcie jak żyd po pustym sklepie. Lodowe koleiny i ciężko jest utrzymać jeden kurs jazdy. Może to też kwestia opon bo z przodu jest szerokość 9 a z tyłu 10 ........ Trochę wąsko.
Jak pisałem w innym miejscu:
1. Coś ściemniasz... szczególnie na asfalcie nie powinno to mieć żądnego znaczenia - więc albo masz za mało wiatru w kołach, albo jakiś luz albo źle ustawione amory - obstawiam że to ostatnie.
2. Miałem dystanse, ściągłem je po jednej - słownie jednej jeździe i to w warunkach ciężkich terenowych gdzie posiadanie dystansu wspierało jazdę po trawersach - rajd przeprawowy. Od tego czasu leżą w magazynku a teraz znalazły nabywcę :mrgreen: i niech mu służą.

Osobiście uważam że mając odpowiednie gumy absolutnie dystanse nie są potrzebne a wręcz niepotrzebnie obciążają półośki i inne części zawieszenia.


Co do wysunięcia mocowania led.. jeśli mogę coś doradzić to zastanów się czy nie wyprowadzić tego jednak z bumpera. Jak ci się za jakiś czas uwidzi nabyć oryginalną torbę CanAma... to mocowanie będzie ci przeszkadzać a tak to ... szybki montaż i demontaż kuferków :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 06 lut, 2017

Zmora1966 pisze: 1. Coś ściemniasz... szczególnie na asfalcie nie powinno to mieć żądnego znaczenia - więc albo masz za mało wiatru w kołach, albo jakiś luz albo źle ustawione amory - obstawiam że to ostatnie.
Miało ze względu na to, że na asfalcie leżał śniegolód i była koleina.
Rozstaw kół był na tyle wąski, że trochę jechałem po asfalcie a trochę po lodzie.
Kumpel za mną na dystansach brał koleinę środkiem i nie latał z lewej na prawą.

Amortyzatory wyglądają jakby miały ustawienie fabryczne, luzów nie stwierdziłem więc to raczej nie wina zawieszenia.

Ja po rajdach nie jeżdżę a więcej po lesie. Lepiej jak quad będzie jechał w koleinie niż trochę środkiem a trochę w koleinie tym bardziej, że z tyłu mam wąską oponę, której na razie nie planuję zmienić. Chyba, że faktycznie twierdzicie, że dystans to totalny bezsens to na razie nie będę inwestował i niech leżą w Twoim magazynku ;)
Jeśli chodzi o wersję MAX nie widzę jazdy bez dystansów. Tam przy skręcaniu jedzie się na trzech kołach.

Jeszcze nie miałem okazji manety odwinąć do oporu, za dużo lodu jest w lesie i nie ma gdzie przycisnąć. Czekam na odwilż ;)

Co do torby te oryginalne jak dla mnie są niepraktyczne i zdecydowanie za drogie ;)
Mam tą znienawidzoną przez większość INTERTOM, która u mnie się sprawdza.
Póki działa to działa a jak przestanie będę myślał co dalej :) Nie używa się tego codziennie więc chyba jakoś przeżyję. Ale dzięki za sugestie ;)

Dwie fotki z wczoraj.
20170205_130842.jpg
20170205_154838.jpg
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Kiler
Posty: 492
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
Imię: MARIUSZ
Lokalizacja: Słowik/Zgierz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Kiler » pn 06 lut, 2017

Miałem pare can amów i zawsze miałem dystanse.Jazda bez to tylko to turlania się nadaje.
A o trawersach już nie wspomnę,mogę się tylko zgodzić co do stwierdzenia że dystanse z przodu powodują że gadzina gorzej skręca w ciasnych szybkich zakrętach lub między drzewami.
DIABLO TEAM ZGIERZ

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 06 lut, 2017

Ale jakby 30 dał do przodu to aż taka tragedia będzie?
Mało robię górek ale jadąc w przechyle na jedną stronę aż tak pewnie się nie czułem jak np na Renegadzie gdzie miałem 45 tył i 45 przód
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Zmora1966 » pn 06 lut, 2017

No to jak inni twierdza ze trzeba to trzeba.. nie dyskutuje :) tym bardziej że nabywca jest ;)

a co do toreb..jak najbardziej sie zgadzam jako jedyne są niepraktyczne ale jako uzupelnienie na przód... uważam że jedne z najlepszych rozwiązań na rynku ze względu na możliwość rożnych konfiguracji Cena??? no cóż...jak wszytko co oryginalne do CanAma... chce się mieć porsche wśród quadów to się wydaje :)
Ostatnio zmieniony pn 06 lut, 2017 przez Zmora1966, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 06 lut, 2017

30 z przodu i 45 z tylu jest najoptymalniejszym rozwiązaniem do xtp
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Zmora1966 » pn 06 lut, 2017

No to Łukasz...dumaj...bo ja mam tylko 30 :) tak z przidu i z tyłu - cenę znasz..ale 2 szt nie sprzedaje :) lepiej niech leżą dalej w magazynku...a nóż kiedyś zmienię zdanie i zgodzę się z przedmówcami - pewnie wtedy kiedy przestane się taśtasiać i zacznę pędzić :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Kiler
Posty: 492
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
Imię: MARIUSZ
Lokalizacja: Słowik/Zgierz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Kiler » pn 06 lut, 2017

Ikar pisze:30 z przodu i 45 z tylu jest najoptymalniejszym rozwiązaniem do xtp
Bravo dla tego pana,po wielu kombinacjach tak właśnie mam,choć reszta naszej bandy jeździ na 45mm no obu osiach i też sobie chwalą.
DIABLO TEAM ZGIERZ

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 06 lut, 2017

Sławek trzymaj je dla mnie bezwzględnie. Już ugadałem się z Czoperem, kupi 45 i się wymienimy bo teraz ma tylko 45 na tyle a na przód miał kupić właśnie 30.

Nie mam skąd wziąć, żeby przetestować dystansów czy faktycznie są niezbędne.
Kupie i wtedy będę widział. Najwyżej wrócą na półkę ;)

Ale też biorę pod uwagę 45 na tył i 30 na przód.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”