Zmiany w Polaris
Re: Zmiany w Polaris
Nie jestem naiwny - ale elementy, o których pisałem to podstawa - przynajmniej z punktu widzenia klienta - pewnie - jeżeli ktoś ma wymagania aby salon sprzedażny wyglądał - jak punkt sprzedaży Porsche - to pewnie nikt w to nie wejdzie - pisałem też o promocji quadów w ogóle (w końcu nie jest to artykuł pierwszej potrzeby - a kupujący quady to też nie cierpiący głodu - klasa średnia rośnie w siłę trzeba do niej dotrzeć) - system finansowania zakupu nowych maszyn, też pewnie byłby mile widziany (taki VW ma swój leasing i bank - oczywiście trudno porównywać do Polarisa). Nie chodzi mi tu o wykład z prowadzenia biznesu - a o odczucia klientów - w końcu chyba dla nas jest to forum i możemy trochę pomarzyć....
A o cenach już pisałem ? - może też warto trochę niżej - będzie więcej sprzętu to i więcej serwisów - bo niestety ceny markowego, najlepszego sprzętu - to samochód klasy średniej premium
......chyba jednak pobożne życzenia
A o cenach już pisałem ? - może też warto trochę niżej - będzie więcej sprzętu to i więcej serwisów - bo niestety ceny markowego, najlepszego sprzętu - to samochód klasy średniej premium
......chyba jednak pobożne życzenia
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zmiany w Polaris
Michał ma rację...
Dealer inwestuje worek pieniędzy na towar, sprzęt, są to nieraz setki tysięcy i na koniec roku wychodzi, że lepiej było wpłacić to na lokatę...
W moim przypadku gdyby nie pasja offroadem dawno bym dał sobie spokój , ale spoko nadal mi się chce i nic się nie zanosi na "zmęczenie materiału "
Wracając do polarisa to mam nadzieję, że ich polityka będzie mądra i przemyślana. Chociażby podobna jak w Arctic Cacie. Na mono salony - tylko z jedną marką nie ma szans na przeżycie. Multi-dealerzy to nasz przyszłość.
Michałowi dałbym sam serwis bo jego wiedza o Polarisie w Polsce jest jedna z najwiekszych jak nie największa
Dealer inwestuje worek pieniędzy na towar, sprzęt, są to nieraz setki tysięcy i na koniec roku wychodzi, że lepiej było wpłacić to na lokatę...
W moim przypadku gdyby nie pasja offroadem dawno bym dał sobie spokój , ale spoko nadal mi się chce i nic się nie zanosi na "zmęczenie materiału "
Wracając do polarisa to mam nadzieję, że ich polityka będzie mądra i przemyślana. Chociażby podobna jak w Arctic Cacie. Na mono salony - tylko z jedną marką nie ma szans na przeżycie. Multi-dealerzy to nasz przyszłość.
Michałowi dałbym sam serwis bo jego wiedza o Polarisie w Polsce jest jedna z najwiekszych jak nie największa
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Zmiany w Polaris
Dzięki za uznanie, ale widzisz, jak widać same chęci nie wystarczą trzeba mieć wypasiony salon, a w naszym przypadku zawsze był to warsztat i nigdy nie miałem ochoty na sprzedaż pojazdów. Sprzedaje tylko jako pośrednik, te co sam robiłem, albo fabrycznie nowe na zamówienie.
Co do zmęczenia masz 100% racji. Powoli dogania mnie ten syndrom i czuję się wypalony w temacie quadów. Z tego powodu mam masę innych pasji
Niestety panowie z Polonia Cup postawili warunki i nie było to całkiem dawno. Salon i kropka, inna opcja ich nie interesuje. O firmie Taurus - także nie wspomnę, nie raczą odpowiadać na maile.
Reasumując lepiej robić swoje, a sieć dealerska jak była fikcją tak nią zostaje. Poza Yamahą, Artic Catem, reszta mocno odstaje.
Co do zmęczenia masz 100% racji. Powoli dogania mnie ten syndrom i czuję się wypalony w temacie quadów. Z tego powodu mam masę innych pasji
Niestety panowie z Polonia Cup postawili warunki i nie było to całkiem dawno. Salon i kropka, inna opcja ich nie interesuje. O firmie Taurus - także nie wspomnę, nie raczą odpowiadać na maile.
Reasumując lepiej robić swoje, a sieć dealerska jak była fikcją tak nią zostaje. Poza Yamahą, Artic Catem, reszta mocno odstaje.
KINGSAJZ dla każdego!!!!
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zmiany w Polaris
o Yamasze słyszałem, że mocno idzie w dół
Michał ja zrobię salon sprzedaży w Legnicy a serwis będę miał w Warszawie i po problemie
Taurus z tego co wiem w ogóle nie jest zainteresowany poszerzeniem sieci.
Michał ja zrobię salon sprzedaży w Legnicy a serwis będę miał w Warszawie i po problemie
Taurus z tego co wiem w ogóle nie jest zainteresowany poszerzeniem sieci.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Zmiany w Polaris
No te słowa wyjaśniły trochę pytanie tylko jak z ich prawdziwością. Podobnie jak Pingwin jestem zwolennikiem drugiej szansy.
Dlatego przepraszam za moje wcześniejsze słowa, były one skierowane do starej nie nowej ekipy. Jeśli zmiany zaszły najwyżej życzę w takim razie powodzenia.
Dlatego przepraszam za moje wcześniejsze słowa, były one skierowane do starej nie nowej ekipy. Jeśli zmiany zaszły najwyżej życzę w takim razie powodzenia.
Ozo Drapers Squad
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany w Polaris
Wielce zaskakuje mnie fakt, że Ci, którzy wiele lat konsekwentnnie niszczyli wizerunek Polarisa są zdziwieni chłodną reakcją ze strony Dystrybutora...
Tak to już jest, że co dajesz światu, świat też Ci to odda w takiej lub innej postaci.
Przed Polarisem w Polsce długa i wyboista droga, bo rynek jest słaby a ludzie pamiętliwi, ale produkt jest naprawdę dobry i sam się broni.
Najważniejsza jest opieka nad klientem -gwarancja, serwis, dostęp do tanich oryginalnych częsci. Klient nie może czuć się po zakupie bez pomocy.
Tak to już jest, że co dajesz światu, świat też Ci to odda w takiej lub innej postaci.
Przed Polarisem w Polsce długa i wyboista droga, bo rynek jest słaby a ludzie pamiętliwi, ale produkt jest naprawdę dobry i sam się broni.
Najważniejsza jest opieka nad klientem -gwarancja, serwis, dostęp do tanich oryginalnych częsci. Klient nie może czuć się po zakupie bez pomocy.
3fun - bo quady są naszą pasją
Re: Zmiany w Polaris
Wiesz jest jeszcze coś takiego jak obiektywizm przed klientem i nie wciskanie mu kitu co jak się okazało w przypadku przednich wadliwych koszyków napędowych wyszło na moje. Miałem 10000% racji. Jak się okazało. Zresztą jak widać producent wyciągnął wnioski i zastosował sam odlewane. Krytyczne podejście do produktów jest bardzo ważne, bo oszczędza producentowi czas i pieniądze. Pamiętaj, że to klienci kształtują produkt.Krzysztof Wronowski pisze:Wielce zaskakuje mnie fakt, że Ci, którzy wiele lat konsekwentnnie niszczyli wizerunek Polarisa są zdziwieni chłodną reakcją ze strony Dystrybutora...
Tak to już jest, że co dajesz światu, świat też Ci to odda w takiej lub innej postaci.
Przed Polarisem w Polsce długa i wyboista droga, bo rynek jest słaby a ludzie pamiętliwi, ale produkt jest naprawdę dobry i sam się broni.
Najważniejsza jest opieka nad klientem -gwarancja, serwis, dostęp do tanich oryginalnych częsci. Klient nie może czuć się po zakupie bez pomocy.
KINGSAJZ dla każdego!!!!
Re: Zmiany w Polaris
PS: Wadliwe sprzęgło w XP 850 też zostało usunięte w następnych modelach.
KINGSAJZ dla każdego!!!!
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany w Polaris
Dobre, a kto kształtuje klientów ?shelton pisze:Pamiętaj, że to klienci kształtują produkt.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zmiany w Polaris
temat klientów to temat rzeka, wszyscy wiemy jak czasem bywa, ale taka uczciwość serwisowa ze strony dystrybutora powinna być
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...