![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
A o cenach już pisałem ? - może też warto trochę niżej
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
![Crying or Very sad :cry:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_cry.gif)
......chyba jednak pobożne życzenia
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
Wiesz jest jeszcze coś takiego jak obiektywizm przed klientem i nie wciskanie mu kitu co jak się okazało w przypadku przednich wadliwych koszyków napędowych wyszło na moje. Miałem 10000% racji. Jak się okazało. Zresztą jak widać producent wyciągnął wnioski i zastosował sam odlewane. Krytyczne podejście do produktów jest bardzo ważne, bo oszczędza producentowi czas i pieniądze. Pamiętaj, że to klienci kształtują produkt.Krzysztof Wronowski pisze:Wielce zaskakuje mnie fakt, że Ci, którzy wiele lat konsekwentnnie niszczyli wizerunek Polarisa są zdziwieni chłodną reakcją ze strony Dystrybutora...
Tak to już jest, że co dajesz światu, świat też Ci to odda w takiej lub innej postaci.
Przed Polarisem w Polsce długa i wyboista droga, bo rynek jest słaby a ludzie pamiętliwi, ale produkt jest naprawdę dobry i sam się broni.
Najważniejsza jest opieka nad klientem -gwarancja, serwis, dostęp do tanich oryginalnych częsci. Klient nie może czuć się po zakupie bez pomocy.
Dobre, a kto kształtuje klientówshelton pisze:Pamiętaj, że to klienci kształtują produkt.