zalanie filtra i innych rzeczy w terenie co robic??

Wszystkie informacje przydatne do jazdy w terenie, czyli niezbędnik quadowego przeprawowca...
ODPOWIEDZ
botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

zalanie filtra i innych rzeczy w terenie co robic??

Post autor: botor » ndz 21 cze, 2009

dlugo zastanawialem sie gdzie zalozyc ten temat i nadal nie wiem czy dobrze wybralem... ;)


generalnie przedstawie sytuacje...

jade w terenie wjezdzam sobie do wody ale ku mojemu zdziwieniu okazuje sie glebsza niz myslalem zalalem filtr powietrza i pasek i na dodatek dostala sie woda do tlumika... z tego co wiem quad chyba zgasnie prawda??

ta sytuacja nie miala miejsca ale na wszelki wypadek wolabym wiedziac:) pasek wiem ze sie poslizga bardziej sie zuzyje woda wyparuje i luz ale nie wiem czy tak normalnie mozan z tym jechac?? co zrobic w pozostalych sytuacjach bierzmy pod uwage sytuacje rajdowe czyli ze chce nadal jezdzic...

z gory dzieki;)
Suzuki Eiger automat

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » pn 06 lip, 2009

juz wiem... poczytalem sobie na ATVpolska

jezeli zalejemy quada to prawdo podobnie gasnie czyli dostala sie woda do tlumika

generalnie robimy tak:
1. stawiamy potwora na kolo i wylewamy wode z tlumika
2. sprawdzamy filtr powietrza... jesli jet woda wylewamy i suszymy
3. sprawdzamy stan w jakim znajduja sie nasze oleje czyli dyferki i najwaznniejszy silnik prawdopodobnie jest "mleko" mieszanka wodno oleista :) w tym przypadku po przyjezdzie do domu trzeba zrobic plukanie silnika*
4 odkrecamy swiece i za pomoca rozrusznika wylewamy z cylidrow wode
5* mozna wylac wode z paska ale i tak nadal bedzie sie slizagal... generalnie na sliskim pasku da sie jezdzic ale szybciej sie zuzywa i jedziemy wolniej nawet przy duzych obrotach... * poniewaz mozna to zrobic po przyjezdzie do domu :)

Plukanie silnika

plukanie silika polega na kilkokrotnym zmienianiu oleju najlepiej kupic najtanszy 10 L baniak oleju silnikowego samochodowego
czasami trzeba go wymienic nawet 10 razy!!!
wyciagamy filtr oleju zmieniamy olej wlaczamy na 2 min bez filtra!!!
powtozryc te czunnows do momentu gdy w silniku nie bedzie "mleka"


prosze mnie poprawic bo moglem pare wypowiedzi zle zrozumiec :D
Suzuki Eiger automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradnik terenowy”