Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Po co wbijałeś hak i na jakiej podstawie?
Przyczepią się jak będzie sprawdzał światła, przecież LED nie ma homologacji E4.
Zapalisz długie a tu zonk bo zapali się też LED
Mogłeś zrobić oddzielny włącznik/wyłącznik bo nawet przy kontroli policji mogą zabrać Ci za to dowód. Mówię oczywiście o skrajnych przypadkach.
Przyczepią się jak będzie sprawdzał światła, przecież LED nie ma homologacji E4.
Zapalisz długie a tu zonk bo zapali się też LED
Mogłeś zrobić oddzielny włącznik/wyłącznik bo nawet przy kontroli policji mogą zabrać Ci za to dowód. Mówię oczywiście o skrajnych przypadkach.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
oolsztyniak pisze:Po co wbijałeś hak i na jakiej podstawie?
Przyczepią się jak będzie sprawdzał światła, przecież LED nie ma homologacji E4.
Zapalisz długie a tu zonk bo zapali się też LED
Mogłeś zrobić oddzielny włącznik/wyłącznik bo nawet przy kontroli policji mogą zabrać Ci za to dowód. Mówię oczywiście o skrajnych przypadkach.
Hej , Oolsztyniak jak zwykle czujny :) Nie chcę wchodzić z Toba w polemikę dotyczącą przepisów ale jeśli dobrze zrozumiałem Panią w Urzędzie Komunikacji to nie mogę legalnie poruszać się po drogach publicznych z przyczepą , jeśli nie mam adnotacji o haku w dowodzie rejestracyjnym a , że nie ma żadnej informacji w karcie pojazdu na ten temat , to ona takiej adnotacji "wbić" mi nie może. Pojechałem na stację i gość wypisał mi kwit , że coś tam badania wskazują , że jest super i mogę latać (jeśli będziesz chciał , mogę wysłać Ci skan tego kwitu na @) i z tym kwitem powinienem pojechać z powrotem do Urzędu komunikacji i na jego podstawie wbiją mi to w dowód. Faktem jest , że tego jeszcze nie zrobiłem bo teoretycznie mogę latać z tym kwitem i na wypadek kontroli drogowej legitymować się wyżej wspomnianym. A jak jest naprawdę to pewnie okaże się przy kontroli ,której odpukać jeszcze nie miałem. Jeśli chodzi o ledy to pewnie masz rację i będę musiał dorobić ten włącznik , chociaż po prostu nie chciałem mieć żadnych przełączników, włączników itd i stąd ta moja decyzja o tym , żeby tak zrobić a nie inaczej. Wiem, że robi się nie na temat, dlatego szybko wrzucę , że tu właśnie pojawia się temat braku zaangażowania serwisu , który opisywałem wcześniej bo mogli mi o tym powiedzieć. Chyba , że sami nie wiedzieli co by ich tłumaczyło .
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Nie nie , spoko , tak tylko zapytałem o ten hak także luzik
Ciekaw po prostu byłem po co Ci to
Ciekaw po prostu byłem po co Ci to
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
No spoko - latam często po roślinki na działkę i ta przyczepka jest jak znalazł na taki wypad. Samochód mam na gwarancji i aso wyceniło mi założenie haka na 3500 netto , to już takie wyrywanie nerki na żywca . Ale musze generalnie w końcu temat ogarnąć bo nie mam jak gada przewozić, (i nie mam już prawie opon przez przeloty na asfalcie a o przebiegu nie wspomnę) wiec musze kupić nową większą przyczepkę a tą sprzedać no i ogarnąć temat haka echhhh ;( a gad w serwisie i rachunek na ponad 2k , k..... nie mam siły już trochę do tego hobby
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Cena całkiem przyzwoita za taki sprzęt:)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
to co Ty tam robisz ?Wojtek_Szczecin pisze: a gad w serwisie i rachunek na ponad 2k , k..... nie mam siły już trochę do tego hobby
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
pisałem do Ciebie na pw ostatnio w sprawie mostu, który się wyrwał z ramy (wyszarpał się z ucha) i ok bo to uznali mi na gwarancji. Problem jest taki , że w tym samym momencie okazało się , że jest ukręcona ośka, czego już na gwarancji nie wymienią. Niby ok (eksploatacyjna sprawa) z tym, że ja naprawdę raczej jeżdżę bez szaleństwa. Samo to ,że w grupie mam ksywkę (z racji białego koloru oraz wyplakowania gada) "PAPA MOBILE" Nie kłócę się bo być może zrobiłem coś źle ale napęd na 4 używam sporadycznie (bez kitu od grudnia użylem go może z 20 razy) a o blokadzie dyfra już nawet nie wspominam. Tak czy siak 800 zł ośka , ponadto spaliła się wyciągarka , więc koszt nowej to ok 600 zł i zamówiłem jeszcze manetki grzane bo okres już taki idzie to 250 . Na koniec przy cofaniu trachnąłem w drzewko i tylny rurka zrobiła się w jednym miejscu wklęsła : koszt 300 zł - mógłbym z tym jeździć ale mnie to wkur...... Inna sprawa , że w atv teraz ich nie ma ale gadałem z gościem ,który robił mi bramę w chacie i twierdzi , że da radę zrobić z tym porządek I tu się rodzi pewna sprawa bo pytałem bramowca ,czy nie zrobiłby mi bumperów i powiedział, że pogadamy , więc od razu do wszystkich forumowiczów mam prośbę (oczywiście w innym wątku bo tu Sławek mnie zaraz zabije ) o propozycję kształtu bumpera. Bo może uda się zrobić autorski projekt i mile by było jakby wszyscy cf-kowiecze zaangażowali się w tą sprawę. Z tym , że muszę najpierw mu pokazać o co mi chodzi bo boje się , że gadka na telefon o bumperzez do quada trochę go przerosła )))) i wtedy dam znać, to może wspólnymi siłami wymyślimy coś efektownego
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Wojtek_Szczecin rajd w Lipianach nie był najłatwiejszy 10 miejsce okupione cierpieniem Terralandary
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Rajd był typowo samochodowy, wiec nawet jak na mnie nie był ekstremalny i tym bardziej trochę czuję niesmak bo to byl moj pierwszy wypad a straty jakies kosmiczne. Myślalem o III rundzie atv w drawsku ale przyznam szczerze, ze troche sie juz boje bo ten wypadzik kosztuje mnie lacznie z przygotowaniem ok 4 k. Niektore wydatki byly jednorazowe typu led itd, . Kurcze, przeciez Slawek i nie tylko tez lataja na qb a uwierz mi ukm do qb to jak niedzielny spacer , wiec nie wiem z czym bym wrocil po qb. 10 miejsce dlatego, bo ta nieszczesna os sie ukreciła ,wiec musialem wracać a szkoda bo bylem juz na zwirowni a tam byla hurtownia pieczatek . Za byki przepraszam - pisze z telefonu
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
no latam - panowie..ale ten post był na inny cel
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl