570 dps 2018r
Re: 570 dps 2018r
Na podstawie moich jakiś tam doświadczeń z klejeniem gwintów uważam, że przed odkręceniem dobrze jest połączenie gwintowe podgrzać. W przypadku szpilek do kół takie rozwiązanie nie wchodzi w grę z wiadomych względów. Same szpilki w quadzie i gwint na nich nie wydają się specjalnie mocne. Stąd moje obawy. Widziałem przypadki na warsztacie kiedy gwint ze śruby złaził wraz z nakrętką przy mocniejszych klejach i próbie odkręcenia bez podgrzewania.
Oczywiście odpadnięcie koła wraz z dystansem podczas jazdy, to chyba najgorszy scenariusz. Dlatego jeżeli taka potrzeba będzie, to zakleję nakrętki na szpilkach. Bezpieczeństwo jest w tym momencie najważniejsze, a skutki odpadnięcia koła podczas jazdy mogą się okazać zdecydowanie gorsze niż nawet wymiana kompletu szpilek zarówno dla kierowcy jak i samego pojazdu..
Z oponami chodzi, że oryginalne Carlisle, przede wszystkim przód 25x8-12, wyglądają na wąskie i delikatne. Podobnie felgi, wydają się bardzo ażurowe. W rzeczywistości koła są b.lekkie. Żałuję, że nie zważyłem ich z ciekawości. Myślę, że dołożenie konkretniejszych opon 26x11 tył i 26x9 przód wiąże się z dołożeniem około 15kg. Konkretniejsze felgi, to może być kolejne 10kg. Przy silniku 48 KM i ciężarze 25 kg na bagażniku nie zrobi specjalnego znaczenia ale na kołach taki balast którym trzeba obracać pewnie będzie odczuwalny.
Oczywiście z miłą chęcią czytam Wasze uwagi, bo pewne sprawy związane z quadowaniem są dla mnie nowością
Oczywiście odpadnięcie koła wraz z dystansem podczas jazdy, to chyba najgorszy scenariusz. Dlatego jeżeli taka potrzeba będzie, to zakleję nakrętki na szpilkach. Bezpieczeństwo jest w tym momencie najważniejsze, a skutki odpadnięcia koła podczas jazdy mogą się okazać zdecydowanie gorsze niż nawet wymiana kompletu szpilek zarówno dla kierowcy jak i samego pojazdu..
Z oponami chodzi, że oryginalne Carlisle, przede wszystkim przód 25x8-12, wyglądają na wąskie i delikatne. Podobnie felgi, wydają się bardzo ażurowe. W rzeczywistości koła są b.lekkie. Żałuję, że nie zważyłem ich z ciekawości. Myślę, że dołożenie konkretniejszych opon 26x11 tył i 26x9 przód wiąże się z dołożeniem około 15kg. Konkretniejsze felgi, to może być kolejne 10kg. Przy silniku 48 KM i ciężarze 25 kg na bagażniku nie zrobi specjalnego znaczenia ale na kołach taki balast którym trzeba obracać pewnie będzie odczuwalny.
Oczywiście z miłą chęcią czytam Wasze uwagi, bo pewne sprawy związane z quadowaniem są dla mnie nowością
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: 570 dps 2018r
Wszystko zależy od kleju.
Są kleje nisko, średnio i wysoko wytrzymałe.
Te ostatnie bez grzania nie ruszysz.
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: 570 dps 2018r
Dlatego pisałem, żeby dać niebieski.
Ja nawet jak zacisk hamulcowy zdejmuje to potem kleję go na niebieski klej.
Negatywów nigdy żadnych nie było, trochę więcej siły i odkręcone.
Później gwint czyszczę szczotką drucianą i znów klej
Ja nawet jak zacisk hamulcowy zdejmuje to potem kleję go na niebieski klej.
Negatywów nigdy żadnych nie było, trochę więcej siły i odkręcone.
Później gwint czyszczę szczotką drucianą i znów klej
Zrobi to za Ciebie DPS, ten sam jest w 570, 650, 850 i 1000 a w xmr przecież targa gorille co ważą ze dwie tony
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: 570 dps 2018r
Chodziło mi o słabszą dynamikę na cięższych kołach, nie o wspomaganie kierownicy.
Pytanie nieco innego typu. W momencie odpalania silnika po dłuższym postoju (1-2 tygodnie) zdarza się, że mrugnie mi 'check engine' na żółto. Jest to mrugnięcie przez dziesiąte części sekundy w momencie puszczenia rozrusznika. Zdarza się to tylko przy pierwszym uruchomieniu po dłuższym postoju. Quadzika trzymam w garażu nieogrzewanym.
Na myśl przychodzi mi akumulator. Quadzik ma 2 lata (aku może być starszy), a przebieg dzisiaj ma około 350km.
Jest to normalne, czy może jest się czym martwić?
Pytanie nieco innego typu. W momencie odpalania silnika po dłuższym postoju (1-2 tygodnie) zdarza się, że mrugnie mi 'check engine' na żółto. Jest to mrugnięcie przez dziesiąte części sekundy w momencie puszczenia rozrusznika. Zdarza się to tylko przy pierwszym uruchomieniu po dłuższym postoju. Quadzika trzymam w garażu nieogrzewanym.
Na myśl przychodzi mi akumulator. Quadzik ma 2 lata (aku może być starszy), a przebieg dzisiaj ma około 350km.
Jest to normalne, czy może jest się czym martwić?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: 570 dps 2018r
Nie ma czym. Naładuj aku.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: 570 dps 2018r
Po doładowaniu akumulatora problem zniknął.
Dzięki i pozdrawiam.
Dzięki i pozdrawiam.
Re: 570 dps 2018r
Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu Can am Outlandera 570 , dysponuje budżetem max 30k. Panowie czy może ktoś pokrótce wyjaśnić mi jak to jest z tą pojemnością 570. W których modelach rocznikach 570 to zblokowane 650? Po czym to można rozpoznać?
Przymierzam się do zakupu Can am Outlandera 570 , dysponuje budżetem max 30k. Panowie czy może ktoś pokrótce wyjaśnić mi jak to jest z tą pojemnością 570. W których modelach rocznikach 570 to zblokowane 650? Po czym to można rozpoznać?
Re: 570 dps 2018r
To tak od końca->
w certyfikacie zgodności na podstawie którego rejestrujesz quada jest wpisana pojemność,
jeżeli mowa o używce, to w dowodzie rejestracyjnym masz wpisaną pojemność właśnie z powyższego dokumentu,
w instrukcji obsługi, na samym końcu w specyfikacji jest pojemność,
na samym silniku i jakiś tam naklejkach również jest podana pojemność silnika.
Na pewno roczniki 2018 i 2019 miały 650cm3. Tutaj niech się wypowiedzą ci, co lepiej znają temat. Ja się interesowałem przez moment jak kupowałem quadzika:)
w certyfikacie zgodności na podstawie którego rejestrujesz quada jest wpisana pojemność,
jeżeli mowa o używce, to w dowodzie rejestracyjnym masz wpisaną pojemność właśnie z powyższego dokumentu,
w instrukcji obsługi, na samym końcu w specyfikacji jest pojemność,
na samym silniku i jakiś tam naklejkach również jest podana pojemność silnika.
Na pewno roczniki 2018 i 2019 miały 650cm3. Tutaj niech się wypowiedzą ci, co lepiej znają temat. Ja się interesowałem przez moment jak kupowałem quadzika:)
Re: 570 dps 2018r
Dzięki za odpowiedz. Czyli jeżeli dobrze Ciebie zrozumiałem kupując can ama 570 z 2018/19 kupujemy zblokowaną 650 ? Oczywiście aby się upewnić należy to sprawdzić np. w dowodzie tak? A na czym polega samo odblokowanie 570 do 650.
Re: 570 dps 2018r
Z ustaleniem pojemności nie powinieneś mieć problemów. Jak napisałem wyżej jest kilka miejsc informujących o rzeczywistej pojemności silnika danego egzemplarza.
Co do samej pojemności, to nie mam wiedzy, czy jest to dokładnie taki sam silnik jak w wersji 650 zdławiony na elektronice. Należy pamiętać, że pojemność cylindrów, to jedna sprawa, a dół silnika, to druga sprawa.
Najśmieszniejsze, że kupując quada jakiś czas temu i rozmawiając ze sprzedawcami często otrzymywałem sprzeczne informacje. W mojej opinii sama sieć sprzedaży Can-Am pozostawia sporo do życzenia chociażby względem Polarisa.
Moje zdanie - pojemność silnika należy potraktować, jako bonus do zakupu. Jeżeli zamierzasz kupić z zamiarem natychmiastowego kombinowania, to szukaj czegoś z większym silnikiem zwłaszcza, że w tym budżecie w grę wchodzi używka.
Co do samej pojemności, to nie mam wiedzy, czy jest to dokładnie taki sam silnik jak w wersji 650 zdławiony na elektronice. Należy pamiętać, że pojemność cylindrów, to jedna sprawa, a dół silnika, to druga sprawa.
Najśmieszniejsze, że kupując quada jakiś czas temu i rozmawiając ze sprzedawcami często otrzymywałem sprzeczne informacje. W mojej opinii sama sieć sprzedaży Can-Am pozostawia sporo do życzenia chociażby względem Polarisa.
Moje zdanie - pojemność silnika należy potraktować, jako bonus do zakupu. Jeżeli zamierzasz kupić z zamiarem natychmiastowego kombinowania, to szukaj czegoś z większym silnikiem zwłaszcza, że w tym budżecie w grę wchodzi używka.