Oczywiście odpadnięcie koła wraz z dystansem podczas jazdy, to chyba najgorszy scenariusz. Dlatego jeżeli taka potrzeba będzie, to zakleję nakrętki na szpilkach. Bezpieczeństwo jest w tym momencie najważniejsze, a skutki odpadnięcia koła podczas jazdy mogą się okazać zdecydowanie gorsze niż nawet wymiana kompletu szpilek zarówno dla kierowcy jak i samego pojazdu..
Z oponami chodzi, że oryginalne Carlisle, przede wszystkim przód 25x8-12, wyglądają na wąskie i delikatne. Podobnie felgi, wydają się bardzo ażurowe. W rzeczywistości koła są b.lekkie. Żałuję, że nie zważyłem ich z ciekawości. Myślę, że dołożenie konkretniejszych opon 26x11 tył i 26x9 przód wiąże się z dołożeniem około 15kg. Konkretniejsze felgi, to może być kolejne 10kg. Przy silniku 48 KM i ciężarze 25 kg na bagażniku nie zrobi specjalnego znaczenia ale na kołach taki balast którym trzeba obracać pewnie będzie odczuwalny.
Oczywiście z miłą chęcią czytam Wasze uwagi, bo pewne sprawy związane z quadowaniem są dla mnie nowością
