TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
pepson12
Posty: 4
Rejestracja: pn 26 sie, 2013
Quad:: Kawasaki KFX 700
Imię: Kamil

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: pepson12 » wt 10 wrz, 2013

Pingwin Legnica pisze:Jak kto woli Artur ;)

W kfxie mamy przekładnie bezstopniową taką jak w dużych sprzętach przeprawowych. Nie trzeba zmieniać biegów, wciskać sprzęgła tylko gaz i gaz. Silnik ma na tyle mocy, że "automat" nie spowalnia go zbytnio.

KFX ma jeszcze tylny most i jest napędzany wałem Kardana co oznacza, że nie ma łańcucha, nie brudzi się, nie naciąga i nie trzeba go wymienić. Trzeba pamiętać tylko o odpowiednim oleju. Z tyłu jest "mokry" hamulec czyli bezobsługowy i nie wymaga wymiany klocków.

Witam mam właśnie problem z tym tylnim hamulcem, ponieważ nie puściłem ręcznego i zacząłem nim jeździć <idiota> jak sie juz zorientowałem to nie hamował :(( da sie to naprawić jakoś? ?

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: Ikar » wt 10 wrz, 2013

Niestety to zawsze boli :( Ja w Rinconie też przejechałem parę metrów na ręcznym, na szczęście szybko się zorientowałem, że quad nie jedzie.

Dlatego zawsze bałem się kawy. Tylny hamulec zamknięty w dyfrze, rozwiązanie fajne ale problemowe między innymi z tego powodu. Cóż zacząłbym na pewno od wymiany oleju w moście. Jak nie pomoże to czeka Cię rozbieranie tylnego mostu.
Ozo Drapers Squad

pepson12
Posty: 4
Rejestracja: pn 26 sie, 2013
Quad:: Kawasaki KFX 700
Imię: Kamil

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: pepson12 » wt 10 wrz, 2013

skoro w tym hamulcu nie trzeba wymieniać klocków to na jakiej zasadzie on działa i co ewentualnie sie wymienia oprócz oleju ? :(


A co do Kawy to polecam jest szybka, zwinna łatwa w obsłudze nie namęczysz się, ładnie sie prowadzi w lesie czy w cięższym terenie też bez problemów pojeździsz. co do MAX prędkości to sam nie wiem.. mam zblokowany gaz mniej wiecej do połowy i na prostej wyciąga do 100-wki :) MINUSY: połyka paliwo jak szalony, ok. 25l/100 i mój jest zarejestrowany na 1 osobę ;/ ale nie wszystkie tak mają..

ma-wi
Posty: 45
Rejestracja: pn 06 sie, 2012
Quad:: Był LS-250,jest KFX 700
Imię: Maciek

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: ma-wi » czw 10 paź, 2013

pepson 12, toś mnie chłopie załamał,moja kawa na pełnym gwizdku idzie 115km/h, a jak Ty w swojej odblokujesz gaz to ile poleci? 200??? nie wiem co bierzesz,ale podaj nazwę,też takie JAZDY chcę mieć!!!

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: jarecki13 » pt 11 paź, 2013

Więcej nie poleci, o ile się nie mylę w kawce jak wciśniesz manetkę do 3/4 to jest max na wariatorze, potem to tylko obroty silnika, łatwo można zobaczyć jak się ściągnie obudowę i da gaz na 3/4 wtedy pasek lata w najwyższym położeniu i już dalej NIET ;) co do prędkości to 115 km/h jest bardzo dobrym wynikiem , najszybciej prędkość może zmienić moduł dynatec który pozwala osiągnąć silnikowi większe obroty i daje lepszą moc w dolnym i średnim zakresie pracy , do tego przetoczenie i zmiana sprężyn w cvt , inne dysze ,filtr i wydech i można lecieć na drag race ( ale po co :myśli: )

ma-wi
Posty: 45
Rejestracja: pn 06 sie, 2012
Quad:: Był LS-250,jest KFX 700
Imię: Maciek

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: ma-wi » pt 11 paź, 2013

mam tylne opony terenowe,o dwa cale wyższe niż oryginał,więc stąd ta prędkość. zaś co do modyfikacji,to przynajmniej dla mnie są zbędne,jeszcze mi w terenie mocy nie zabrakło

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: TRX 700xx vs Raptor 700r vs Kawasaki kfx 700

Post autor: jarecki13 » pt 11 paź, 2013

I nie za braknie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”