Halogeny w Yamaha Grizzly 660

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Awatar użytkownika
sXat
Kontakt:

Halogeny w Yamaha Grizzly 660

Post autor: sXat » pt 01 gru, 2006

Witajcie

wlasnie odszedlem od swojego gada... 5h dzis spedzilem by poprawnie wszystko zamontowac. Nie powiem, nie jestem mistrzem elektryki, wiec zanim cokoliwke zaczalem kroic grubo sie zastanawialem;) i tak oto 3h spedzilem na medytowaniu, dzwonieniu i przegladania service manuala ;) i 2 nastepne pracowalem fizycznie :)

Dzisiejszy dzien zakonczylem jednak pomyslna proba odpalenia nowych halogenow Hella ff 50. Wszystko smiga doskonale, ale quad jest jeszcze rozbabrany, wiec nici z testow plenerowych. Jutro cykne jeszcze pare fotek z zaznaczeniem newralgicznych miejsc i wezme sie za czesc techniczna, czyli skrecenie plastikow i montaz soczewek.

Juz teraz moge jednak powiedziec, ze zwykle swiatla w gadzie swieca jak kaganki w porownaniu do halogenow helli ;) Wszystkich zainteresowanych zapraszam tu jutro na ocenienie efektu koncowego. (mam nadzieje ze do tej pory naucze sie wrzucac fotki na forum :) )

Pzdr
sxat
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 01 gru, 2006

czekam na fotki :)
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
sXat
Kontakt:

Post autor: sXat » sob 02 gru, 2006

Tak jak powiedzialem zrobilem :)

Dzis kolejne pare godzinek siedzenia przed maszyna zaowocowalo zakonczeniem prac i pelna satysfakcja z modyfikacji ;) Zaczniemy od czesci elektrycznej:
Pod siedzeniem przeprowadzilem wiazki elektryczne od halogenow, przelacznika i swiatel. Swietnym patentem jest wyciagniecie sygnalu elektrycznego swiecacych sie swiatel drogowych z kabla zasilajacego, dzieki czemu nie musimy ingerowac w elektryke. Oczywiscie halogeny zasilamy bezposrednio z akumulatora i wszystkie 4 kabelki podlaczamy do kostki

Kostke nastepnie ladnie upychamy: :)