SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
A to mój następny pacjent oczywiście ten z lewej Jak by ktoś był zainteresowany to silnik w tym 525 xc jest po kapitalnym remoncie ma może z 15 mth na wszystko faktury i stare cześci do wglądu koszt remontu 5600PLN to tyle ile będzie ceniony na sprzedaż z kompletnym osprzętem nie będziemy się rozdrabniać Może akurat ktoś potrzebuje
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Co wrzucasz ?
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
SV 650 haha nie no żartuję ja nie z tychJuraas pisze:Co wrzucasz ?
er6 będzie idealny a że objeżdżam go za każdym razem to się w końcu zdecydował ale tak na prawdę chodzi o trwałość i koszty eksploatacji dopiero robił remont za gruby chajs a to tylko jeden sezon i znowu to samo .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Z których? Co masz na myśli?Marcin ATV SWAP Garage pisze:
ja nie z tych
Re: SWAP Lucky Star
Hej pomyślałem , że zdam wam krótką relację porównania predatora er6 vs lucek er6.
W sumie wziąłem bazę predatora tylko dlatego , że mi się podobał , ale nie liczyłem na jakieś fajerowerki. Myślałem , że po jednym dniu testów nie będę potrafił odpowiedzieć na różnice , ale jednak to dwa zupełnie inne quady. W lucku pozycja jest bardziej turystyczna zaś na predatorze jest znacznie bardziej sportowa powiedział bym zbliżona do motocyklowej (ale nic z stylu ściga) Predator w porównaniu do lucka ma ogromny promień skrętu. Czasem w lucku brakowało mi wstecznego zaś tutaj ten diabeł zawraca w miejscu. Bardzo sobie chwalę decyzję o felgach 10 cali + duży balon. Dużo Dużo lepiej zbiera się w terenie i do tego ma znacznie większy prześwit niż lucek. Quad jest lżejszy od lucka i to czuć . nie tyle o prędkość , ale dzięki mniejszej masie mamy lepsze czucie quada. Polaris ma też jedną fajną wadę strasznie go wyrywa na ośke . Tak więc podsumuwując Lucek jest to sprzęt bardziej turystyczny niż sportowy , a z predatorem jest odwrotnie. Ale powiem wam szczerze . Nigdy ale to nigdy w życiu nie jeździłem quadem , który dał mi tyle pozytywnych emocjii co Polaris.
Teraz muszę też wspomnieć o jednej zasadniczej rzeczy. Jakość wykonania quada.
Jeżeli chodzi o jakość w pierwszych egzemplarzach Marcina (nawet er6) były jakieś drobne pomyłki , ale trzeba powiedzieć jedno to do jakiej doszedł teraz Marcin Perfekcji to niesamowite. Szczerze nie znam żadnego mechanika samochodowego ani motocyklowego , który tak szybko się uczy i wdraża to w swoją prace. Dzisiejsza robota Marcina jest mega , ale to mega przemyślana. Nawet takie rzeczy jak jakość spawów czy ład w wiązkach jest na najwyższym poziomie , wręcz fabrykowym .
I teraz jedno jeżeli chcesz swapować quada , uwierz nie ma w Polsce bardziej doświadczonego człowieka niż ATV Swap Garage. Jeszcze raz wielkie dzięki
W sumie wziąłem bazę predatora tylko dlatego , że mi się podobał , ale nie liczyłem na jakieś fajerowerki. Myślałem , że po jednym dniu testów nie będę potrafił odpowiedzieć na różnice , ale jednak to dwa zupełnie inne quady. W lucku pozycja jest bardziej turystyczna zaś na predatorze jest znacznie bardziej sportowa powiedział bym zbliżona do motocyklowej (ale nic z stylu ściga) Predator w porównaniu do lucka ma ogromny promień skrętu. Czasem w lucku brakowało mi wstecznego zaś tutaj ten diabeł zawraca w miejscu. Bardzo sobie chwalę decyzję o felgach 10 cali + duży balon. Dużo Dużo lepiej zbiera się w terenie i do tego ma znacznie większy prześwit niż lucek. Quad jest lżejszy od lucka i to czuć . nie tyle o prędkość , ale dzięki mniejszej masie mamy lepsze czucie quada. Polaris ma też jedną fajną wadę strasznie go wyrywa na ośke . Tak więc podsumuwując Lucek jest to sprzęt bardziej turystyczny niż sportowy , a z predatorem jest odwrotnie. Ale powiem wam szczerze . Nigdy ale to nigdy w życiu nie jeździłem quadem , który dał mi tyle pozytywnych emocjii co Polaris.
Teraz muszę też wspomnieć o jednej zasadniczej rzeczy. Jakość wykonania quada.
Jeżeli chodzi o jakość w pierwszych egzemplarzach Marcina (nawet er6) były jakieś drobne pomyłki , ale trzeba powiedzieć jedno to do jakiej doszedł teraz Marcin Perfekcji to niesamowite. Szczerze nie znam żadnego mechanika samochodowego ani motocyklowego , który tak szybko się uczy i wdraża to w swoją prace. Dzisiejsza robota Marcina jest mega , ale to mega przemyślana. Nawet takie rzeczy jak jakość spawów czy ład w wiązkach jest na najwyższym poziomie , wręcz fabrykowym .
I teraz jedno jeżeli chcesz swapować quada , uwierz nie ma w Polsce bardziej doświadczonego człowieka niż ATV Swap Garage. Jeszcze raz wielkie dzięki
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
...gateway pisze:Z których? Co masz na myśli?Marcin ATV SWAP Garage pisze:
ja nie z tych
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Po co prowokujesz?
Re: SWAP Lucky Star
Odbiegając trochę od tematu , ciekawi mnie czy ludzie wzmacniają ramy gdy wsadzają silnik z np r1 albo innego litra ? Wiecie moze cos na temat ? Chodzi mi pogłowie poprostu swap z Tdm 900 , boje sie tylko o ramę jak to zniesie . Czy potrzebne były by wzmocnienia , jeśli tak to gdzie i jak ? Rama i tak bedzie piaskowania to wzmocnić ja tez można by było . Marcin ty moze kiedyś cos w tym działałeś ?
Re: SWAP Lucky Star
Ltz ma małą komorę silnika i trudno zmieścić w nim tak dyzegdużego kloca jakim jest tdm
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: SWAP Lucky Star
Wzmacniają ramy do brp g1 szczególnie renegade. Myślę że u takich magikow mógłbyś zadać pytanie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.