SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
Zibi83
Posty: 160
Rejestracja: śr 06 sie, 2014
Quad:: Access CB500
Imię: Zbyszek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Zibi83 » ndz 20 lis, 2016

Brzuch człowieku o co ci chodzi? Przecież to nie Marcin kupuje te sprzęty, tylko ma klientów którzy sami sobie kupują, lub już posiadają markowe sprzęty. Tylko że serwisowanie ich to spory wydatek i szukają alternatywy, nikt tu nie pisze że 450tki będą gorsze na torze, tu nie o to chodzi. Ci którzy robią przeczep raczej na pewno nie śmigają profesjonalnie na torze.
I nikt tu nie będzie się czepiał że ktoś ma inne zdanie o swapie, na forum każdy może się wypowiedzieć. Tylko że ty zaraz atakujesz i wymyślasz na swoją obronę bzdury o szefach Hondy bądź Kawasaki że tak zaje***** zaprojektowali te silniki. Mamy 21 wiek, ludzie latają w kosmos, a oni projektują silnik który wytrzymuje ok. 300mth :D Tu chodzi o biznes niestety taka prawda.

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » ndz 20 lis, 2016

Im lżejszy silnik tym częstsze remonty a w 450 waga ma znaczenie i stąd te remonty... PS wieki piszemy cyframi rzymskimi... Maszyna po swapie to nie maszyna na tor tylko pustynia szuter asfalt itd.

Awatar użytkownika
Zibi83
Posty: 160
Rejestracja: śr 06 sie, 2014
Quad:: Access CB500
Imię: Zbyszek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Zibi83 » ndz 20 lis, 2016

Ale ja mam Polską klawiaturę, a nie rzymską :lol:

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » ndz 20 lis, 2016

A 21 napisałeś cyframi arabskimi :D Przymiotniki piszemy małą literą.

Awatar użytkownika
Gorgolesco
Posty: 106
Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
Quad:: Kawasaki LS 650
Imię: Michał
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Gorgolesco » ndz 20 lis, 2016

Michał-Łomża pisze:Panowie, jest jakiś "patent" na te nasze seryjne przednie wahacze (dolne). Dzisiaj zaobserwowałem duży luz na tym sworzniu (góra dół) tak jakby miał zaraz wypaść i muszę coś z tym zrobić ;) Jest opcja zmiany samego sworznia czy nie ma co kombinować i trzeba brać oryginał.. a może ma ktoś z was odsprzedania używany w dobrym stanie ?
Choćbyś nie wiadomo jak miał wyrąbany ten sworzeń to on Ci nie wyleci, fabrycznie jest od dołu obspawany a z góry jest kołnierz a którym w razie czego główka się zatrzyma.
Tak czy inaczej musisz to wymienić bo teraz z pewnością przy większej prędkości na asfalcie musi Ci dobrze trzepać kierownicą.
Ja ten temat przerabiałem i wrzucałem kiedyś tutaj fotki co i jak trzeba zrobić żeby zamontować nowe sworznie, poszukaj to napewno znajdziesz.
Sama przeróbka jest banalna i potrzebna Ci będzie jedynie szlifierka i ew. prasa do wciśnięcia nowych sworzni a jak to Cię "przerasta" i brakuje Ci mocy to zawsze możesz kupić moją maszynę, ona tak jak już wyżej napisałem, ma przerobione obydwa wahacze :P

http://www.moto-maniak.eu/sworzen-kulis ... -7866.html

https://www.olx.pl/i2/oferta/lucky-star ... 4f726f268e

Awatar użytkownika
Brzuch
Posty: 155
Rejestracja: czw 12 lut, 2015
Quad:: Access SP 300
Imię: Paweł
Lokalizacja: Czarlin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Brzuch » ndz 20 lis, 2016

Ja nikogo w pierwszym poście nie zastanawiałem wypowiedzialem tylko swoje zdanie, a tu zaraz poleciał jest z drugiej strony ludzie ogarnijcie się. Czy ja komuś bronie jeździć takimi sprawami, to przerabiać albo kupować napisałem tylko że moim zdaniem to nie ma sensu! Cały czas powtarzam że to moje zdanie moje przemyślenia i mój punkt widzenia. Wszyscy robocie Marcina jak by to był jakiś Hercules który zjawia świat, a to jest tylko biznesmen który prowadzi swoją firmę. Ja mu tego nie bronię nie potepiam nie zazdroszczę. Wyraziłem tylko "SWOJE" zdanie.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan :)

Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » ndz 20 lis, 2016

Gorgolesco pisze:
Michał-Łomża pisze:Panowie, jest jakiś "patent" na te nasze seryjne przednie wahacze (dolne). Dzisiaj zaobserwowałem duży luz na tym sworzniu (góra dół) tak jakby miał zaraz wypaść i muszę coś z tym zrobić ;) Jest opcja zmiany samego sworznia czy nie ma co kombinować i trzeba brać oryginał.. a może ma ktoś z was odsprzedania używany w dobrym stanie ?
Choćbyś nie wiadomo jak miał wyrąbany ten sworzeń to on Ci nie wyleci, fabrycznie jest od dołu obspawany a z góry jest kołnierz a którym w razie czego główka się zatrzyma.
Tak czy inaczej musisz to wymienić bo teraz z pewnością przy większej prędkości na asfalcie musi Ci dobrze trzepać kierownicą.
Ja ten temat przerabiałem i wrzucałem kiedyś tutaj fotki co i jak trzeba zrobić żeby zamontować nowe sworznie, poszukaj to napewno znajdziesz.
Sama przeróbka jest banalna i potrzebna Ci będzie jedynie szlifierka i ew. prasa do wciśnięcia nowych sworzni a jak to Cię "przerasta" i brakuje Ci mocy to zawsze możesz kupić moją maszynę, ona tak jak już wyżej napisałem, ma przerobione obydwa wahacze :P

http://www.moto-maniak.eu/sworzen-kulis ... -7866.html

https://www.olx.pl/i2/oferta/lucky-star ... 4f726f268e
Ogólnie to ostatnio zaczęło mi go ściągać na lewą stronę i dlatego zacząłem grzebać w zawieszeniu i własnie ku mojemu zdziwieniu zaobserwowałem luz około 1 cm no ale czy wypadnie czy nie trzeba go skasować.
Widziałem Twoje ogłoszenie już wcześniej i powie Ci, że brałbym w ciemno ale 20 tyś na zabawkę męża groziło by rozwodem w przyśpieszonym tempie :D więc póki co daruję sobie he.
Wiem, że na pewno czeka mnie albo przeszczep u Marcina na CB500 bo to mnie satysfakcjonuje no chyba, że trafię coś już gotowego po Swapie ale póki co kupiłem silnik praktycznie na dotarciu (250) i pewnie jeszcze sezon na nim przelatam ale kto wie co się trafi mdz. czasie.

BTW

Brzuch, ty wyrażasz swoje zdanie inni także swoje tyle, że większość jak widzisz nie podziela Twojej opinii ;)

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » ndz 20 lis, 2016

Ja po części podzielam zdanie Brzucha.
Swap w LS-ie to wręcz konieczność, bo oryginalny silnik jest zbyt słaby. Jest zauważalna różnica w "odczuciu" masy quada po przeszczepie.
ER6 wydaje się być mniejszym silnikiem niż CB500 ale na prawdę jak na swoje rozmiary jest dość ciężki. Nie ważyłem, ale będzie bardzo zbliżony wagą do CB500.
Każdy musi sobie odpowiedzieć na pytanie do czego chce używać quada. Jeśli będzie to jazda po żwirowni i szutrach, to wg mnie robi błąd kupując YFZ450 czy LTR450. Na nich nie jeździ się na siedząco. To są sprzęty na tor. Do skakania itd. Serwis jest bardzo drogi. Ale ten quad został zaprojektowany do wyczynu a nie do jazdy po lesie. A jeśli ktoś to kupuje do latania po lesie, coż... Kto bogatemu zabroni? Ale z punktu ekonomicznego i praktycznego nie ma to sensu.
Jak ktoś nie chce jeździć "chińczykiem - LS" to ma wybór takich quadów jak LTZ400, Raptor 660-700, TRX400, KFX400, KFX700 i pewnie jakieś podobne.
Yamaha czy Suzuki zrobili quady dla każdej z grup użytkowników. Na tor YFZ / LTR. Na szutry i rekreacja LTZ / Raptor. Jedne wyżyłowane, wyważone z drogim serwisem. Maszyny do wygrywania. Drugie wygodniejsze, żywotniejsze, z tańszym serwisem. Sprzęty do rekreacji i zabawy.
Jest spora liczba ludzi którzy latają kilka lat takimi quadami bez remontu. A nawet jeśli w tych quadach zajdzie potrzeba zrobienia remontu to przeważnie cena oscyluje w granicach 4-6 tys. I mamy spokój na kilka lat. Swap silnika do quada który ma zrównoważoną moc do reszty wg mnie jest nie ekonomiczny. LS jest dużym quadem bez mocy. LTZ / Raptor itd to quady które silnikami przewyższają LS-y o lata świetlne jeśli chodzi o moc itd.
Swap do raptora kosztuje około 7 tys. A nadal jest to silnik, który też może się zepsuć (er6). Ryzyko mniejsze, ale jest.
Wkładając ER6 do LTR, to robienie kundla na maxa. Ani to się nie nadaje na tor (masa), ani do rekreacji (pozycja za kierownicą).
Sztuka dla sztuki. To jak wkładanie silnika amerykańskiego V8 do Hondy Civic. zaje***** silnik, żywotny, ma moc i moment. Ale honda robi Type R, który jest idealny do lekkiego auta.
Nawet Raptor 700 z silnikiem ER6 to taki bardziej snobizm, nie poparty logiką.
Sam Marcin przyznał, że nie widzi różnicy między LS-em ER6 a Raptorem ER6.
LS baza 6-7 tys. Zarejestrowany na dwie osoby.
Raptor 700 18 tys zarejestrowany na 2 osoby
LS po wszystkich możliwych modyfikacjach około 20 tys pln (zawieszenie itd)
Raptor po wszystkich możliwych modyfikacjach 40 tys pln.
A wrażenia z jazdy praktycznie takie same.
Raptora ewentualnie można zubożyć trochę i jakieś fanaberie, ale mniej niż 30 tys i tak nie będzie.

PS. Jest to tylko moje osobiste zdanie. Nie namawiam i nie potępiam za to, co robią ze swoimi PLN-ami. Nie wszyscy muszą się zgadzać z moją opinią :)

Awatar użytkownika
Brzuch
Posty: 155
Rejestracja: czw 12 lut, 2015
Quad:: Access SP 300
Imię: Paweł
Lokalizacja: Czarlin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Brzuch » ndz 20 lis, 2016

Dzięki za wsparcie ;)

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan :)

Awatar użytkownika
Ori_2
Posty: 326
Rejestracja: pn 04 sty, 2016
Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ori_2 » ndz 20 lis, 2016

banalna różnica pomiędzy raptorem a luckiem po swapie, i doinwestowaniu w zawias wynika z rozmiarów quada, bo są podobne. Ciągle porównywanie swapa jest do automatów, a co z luckiem 450?

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”