Regulacja zaworow w grizzlaku pomysl na wylotowe zawory

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » czw 14 gru, 2006

tak czy siak cos zle zrobilem i chyba tym czyms jest zle ustawienie tloka ;) jutro biore zie za poprawianie. Sam jestem ciekawy jak beda graly zawory po regulacji i jaka bedzie elastycznosc silnika
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » pt 15 gru, 2006

sXat, sam widziales, mam nadzieje, a i ja niejednokrotnie na moich seryjnych pollysych oponach przejezdzalem dokadnie tak samo, a moze i nawet plynniej teren, ktory pokonywaly opony super hiper ah i eh...

zgadza sie dobor opon to podstawa, tego nie kwestionuje, ale na Boga, nie licza sie tylko opony a chociazby jeszcze umiejetnosc utrzymywania wlasciwego poziomu manetki gazu... :)

wracajac do meritum...

moj Bruin jezdzi, bylem w serwisie, serwis zopiniowal, jak zopiniowal... dalej jezdze, troche zaczyna klepac, wiec pewnie teraz trzeba bedzie oddac to "strojenia"

koniecznosc regulacji zaworow moze wynikac jednak nie z takiej potrzeby, a z koniecznosci wizyty w ASO wynikajacej z ustalen manuala i karty gwarancyjnej...

dodam jeszcze, ze w instrukcji obslugi jest napisane, ze nie mozna jezdzic np po wodzie, bo to strasznie wplywa na awaryjnosc sprzetu oraz jezeli juz zajdzie taka potrzeba to nie mozna spedzac w wodzie dluzej niz "iles tam" - nie pamietam...

takze uwazam, ze sie troche pospieszyles z ta regulacja... :)
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » pt 15 gru, 2006

czyli tak jak zawsze sa dwie szkoly :) jak to sie mowi Falenicka i Otwocka :D
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 15 gru, 2006

sXat, zapakuj furę na przyczepkę i wal na wał ... 50 zł za godzinę netto jest uczciwą stawką i nie zrujnuje Cię na pewno ;-)
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » pt 15 gru, 2006

jak sie poddam to pewnie skorzystam z pomocy, tyle ze pod warunkiem ze bedziesz pilnowal majstrow :) rok temu oddajac SYM'a nie dokrecili mi paru srubek od zawieszenia :/
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 15 gru, 2006

nawet sam ci je wyreguluję :)
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » sob 16 gru, 2006

juz nie potrzeba na szczescie. Wszystko juz zrobilem i dziala sprzet jak zloto. Oczywiscie zle nastawilem tłok do regulacji i z 0,1 zrobila sie szczelina 0,2.

Przy okazji sprawdzilem swiece.

Dzieki chlopaki za cenne info i wsparcie :D
Jezdze z ssquadem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”