Post
autor: Ruszko » śr 23 lip, 2008
Chciałbym wjechać wszędzie - polecam Grizzly 700, Honda Rincon 680, Suzuki Kingquad 700,750, Kawasaki Brute Force 750, Polaris Sporstman, Can-am Outlander.
Te sprzęty teoretycznie są w stanie wjechać wszędzie jednakże każdy z nich potrzebuje wielu przeróbek(czyt. osłony, opony, wyciągarka itd). Kolejność quadów ma znaczenie, tak wg mnie plasuje sie czołówka do błota, na trawersy góry oczwyście Rincon.
Dodatki - w quadach sportowych, Nerf-Bary(nie wiem czy znajdziesz do tych modeli), opony przeważnie Razr MX albo Razr 2 ewentualnie Holeshoty. Montuje się także osłony.
Okulary - jest taki kask, poprostu zwykły kask crossowy bez szybki:)
Prawo jazdy - Trzeba mieć ale zależy na co quad jest zarejestrowany, czasami rejestrujemy na motocykl(kat. A), czasami na samochód(kat. B), czasami na traktor,ciągnik(kat. T)
Pojemność silnika tak aby nie przeszkadzała Tobie na początek to około 200 w quadach z napędem 2x4(np. Yamaha Blaster, Kymco 150(znacząco słabszy od Blastera).
Napęd - W quadach z napędem 2x4 góruje łańcuch, a w quadach przeprawowych wał kardana.
Pozdro, miłego zakupu.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!