Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
ODPOWIEDZ
CF Kraków
Posty: 29
Rejestracja: śr 10 maja, 2017
Quad:: CF MOTO 520 L ESP EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: CF Kraków » wt 11 lip, 2017

Odpowiadając na twoje pytania tak jak poprzednicy Quad dużo lepiej prowadzi się po asfalcie z napędem tylnym w lekkim terenie też np. szutry, droga polna, można oczywiście AWD ale po co skoro to nic nie daje.
W mojej CF-ce spalanie po odblokowaniu pomiędzy 200 a 300 km wyszło 10.2 L. więc nic się nie zmieniło po odblokowaniu. Maszyna idzie do 100 km/h tyle mi się udało na krótkim odcinku , najlepiej jeździ 60-80 km/h /obroty, wibracje /.
jeśli chodzi o to brzęczenie to brzęczę sprężyny które spinają układ wydechowy po prawej stronie dokładnie w połowie długości baku ciężko coś z tym zrobić bo tam wydech nagrzewa się do czerwoności więc niczym nie wygłuszysz a konstrukcja uniemożliwia inne rozwiązanie na gwarancji - ja się przyzwyczaiłem.

tomash148
Posty: 23
Rejestracja: pt 07 lip, 2017
Quad:: CF 520 EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: tomash148 » śr 12 lip, 2017

CF Kraków pisze:Odpowiadając na twoje pytania tak jak poprzednicy Quad dużo lepiej prowadzi się po asfalcie z napędem tylnym w lekkim terenie też np. szutry, droga polna, można oczywiście AWD ale po co skoro to nic nie daje.
W mojej CF-ce spalanie po odblokowaniu pomiędzy 200 a 300 km wyszło 10.2 L. więc nic się nie zmieniło po odblokowaniu. Maszyna idzie do 100 km/h tyle mi się udało na krótkim odcinku , najlepiej jeździ 60-80 km/h /obroty, wibracje /.
jeśli chodzi o to brzęczenie to brzęczę sprężyny które spinają układ wydechowy po prawej stronie dokładnie w połowie długości baku ciężko coś z tym zrobić bo tam wydech nagrzewa się do czerwoności więc niczym nie wygłuszysz a konstrukcja uniemożliwia inne rozwiązanie na gwarancji - ja się przyzwyczaiłem.
Bardzo dziękuję za konkretną i rzeczową odpowiedź. Wczoraj zauważyłem jeszcze coś. Temperatura cieczy chłodzącej podczas pierwszej przejażdżki była na poziomie drugiej kreski na wyświetlaczu. Podczas wczorajszej jazdy nie wskoczyła na drugą, a ciągle wskazywała pierwszą. Jakiś problem z czujnikiem, czy chłodziwem?

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Ikar » śr 12 lip, 2017

Odpal quada i zobacz czy po pewnym czasie włącza się wentylator oczywiście zrób to na postoju. Temperatura na wyswietlaczu również powinna sukcesywnie rosnąć.

Możliwe ze 520 ma wydajniejsza chłodnice ? Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska). Z kolei w najnowszym mavericku x3 chłodnica jest tak wydajna ze rzadko wskakuje na druga kreskę temperatury nie wspominając o załączeniu wiatraka podobnie rzecz się ma w hondzie tam wiatrak również rzadko pracuje. Kolejna sprawa jest obecność termostatów w quadzie które puszczają obieg po osiągnięciu zadanej temperatury :) myśle ze nie ma się o co obawiać
Ozo Drapers Squad

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Robsson » śr 12 lip, 2017

A np w Cf500 wygotujesz wszystko z chlodnicy a wskazowka za polowe zielonego za cholere nie pojdzie. Przynajmniej w mojej bylej wersji BE
V2.....sound of madness :twisted:

tomash148
Posty: 23
Rejestracja: pt 07 lip, 2017
Quad:: CF 520 EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: tomash148 » śr 12 lip, 2017

Ikar pisze:Odpal quada i zobacz czy po pewnym czasie włącza się wentylator oczywiście zrób to na postoju. Temperatura na wyswietlaczu również powinna sukcesywnie rosnąć.

Możliwe ze 520 ma wydajniejsza chłodnice ? Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska). Z kolei w najnowszym mavericku x3 chłodnica jest tak wydajna ze rzadko wskakuje na druga kreskę temperatury nie wspominając o załączeniu wiatraka podobnie rzecz się ma w hondzie tam wiatrak również rzadko pracuje. Kolejna sprawa jest obecność termostatów w quadzie które puszczają obieg po osiągnięciu zadanej temperatury :) myśle ze nie ma się o co obawiać
Podczas pierwszej trasy wskaźnik wskazywał 2 kreski. Po jakimś postoju kilkunasto-minutowym spadał na jedną. Tymczasem już podczas drugiej wyprawy (wczoraj) zauważyłem, że nie rośnie powyżej pierwszej. I tak już pojechał na serwis, więc chłopaki będą sprawdza co jest grane.

CF Kraków
Posty: 29
Rejestracja: śr 10 maja, 2017
Quad:: CF MOTO 520 L ESP EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: CF Kraków » śr 12 lip, 2017

U mnie druga kreska wskakuje dopiero w terenie i to przy trudnych odcinkach trzecia pojawia się tylko jak męczę go na trudnych podjazdach i jest wysoka temperatura otoczenia tak 24-30 `C. generalnie często jest tylko jedna kreska. Więc jest ok.

CF Kraków
Posty: 29
Rejestracja: śr 10 maja, 2017
Quad:: CF MOTO 520 L ESP EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: CF Kraków » śr 12 lip, 2017

A poza tym jak się troczę dotarł tak powyżej 15 Mh to kreski pojawiają się później - normalne zmalały mu opory wewnętrzne więc u Ciebie będzie tak samo. Najgorsze są pierwsze Mh jazdy.

tomash148
Posty: 23
Rejestracja: pt 07 lip, 2017
Quad:: CF 520 EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: tomash148 » czw 13 lip, 2017

No to jestem spokojny. W piątek odbieram z serwisu i ruszam dalej. Odblokowanie modułu niestety dopiero za tydzień, bo Pan który się tym zajmuje przebywa obecnie na urlopie. Trudno, póki co max 63-64 km/h musi wystarczyć. A co do blokady. Fabrycznie CF nie mają zmniejszonej mocy, tylko ograniczoną prędkość, prawda? Po odblokowaniu moc pozostanie ta sama, tylko V-max wzrośnie?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: oolsztyniak » czw 13 lip, 2017

Ikar pisze:Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska).
Zgadza się. Pomimo iż chłodnicę mam czystą wiatrak chodzi prawie bez przerwy :)
Do tego jak pojawił się komunikat o przegrzanym DPS wiatrak na postoju chodził trzykrotnie dłużej niż zwykle.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

CF Kraków
Posty: 29
Rejestracja: śr 10 maja, 2017
Quad:: CF MOTO 520 L ESP EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: CF Kraków » czw 13 lip, 2017

Ograniczona jest prędkość i moc o jakieś 8 Km zobacz w homologacji jest w KW pomnóż przez 1,34 i będziesz miał w KM po odblokowaniu te 8KM się czuje jest zrywniejszy i daje wrażenie lekkości i płynności jazdy i przyspieszania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”