Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Odpowiadając na twoje pytania tak jak poprzednicy Quad dużo lepiej prowadzi się po asfalcie z napędem tylnym w lekkim terenie też np. szutry, droga polna, można oczywiście AWD ale po co skoro to nic nie daje.
W mojej CF-ce spalanie po odblokowaniu pomiędzy 200 a 300 km wyszło 10.2 L. więc nic się nie zmieniło po odblokowaniu. Maszyna idzie do 100 km/h tyle mi się udało na krótkim odcinku , najlepiej jeździ 60-80 km/h /obroty, wibracje /.
jeśli chodzi o to brzęczenie to brzęczę sprężyny które spinają układ wydechowy po prawej stronie dokładnie w połowie długości baku ciężko coś z tym zrobić bo tam wydech nagrzewa się do czerwoności więc niczym nie wygłuszysz a konstrukcja uniemożliwia inne rozwiązanie na gwarancji - ja się przyzwyczaiłem.
W mojej CF-ce spalanie po odblokowaniu pomiędzy 200 a 300 km wyszło 10.2 L. więc nic się nie zmieniło po odblokowaniu. Maszyna idzie do 100 km/h tyle mi się udało na krótkim odcinku , najlepiej jeździ 60-80 km/h /obroty, wibracje /.
jeśli chodzi o to brzęczenie to brzęczę sprężyny które spinają układ wydechowy po prawej stronie dokładnie w połowie długości baku ciężko coś z tym zrobić bo tam wydech nagrzewa się do czerwoności więc niczym nie wygłuszysz a konstrukcja uniemożliwia inne rozwiązanie na gwarancji - ja się przyzwyczaiłem.
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Bardzo dziękuję za konkretną i rzeczową odpowiedź. Wczoraj zauważyłem jeszcze coś. Temperatura cieczy chłodzącej podczas pierwszej przejażdżki była na poziomie drugiej kreski na wyświetlaczu. Podczas wczorajszej jazdy nie wskoczyła na drugą, a ciągle wskazywała pierwszą. Jakiś problem z czujnikiem, czy chłodziwem?CF Kraków pisze:Odpowiadając na twoje pytania tak jak poprzednicy Quad dużo lepiej prowadzi się po asfalcie z napędem tylnym w lekkim terenie też np. szutry, droga polna, można oczywiście AWD ale po co skoro to nic nie daje.
W mojej CF-ce spalanie po odblokowaniu pomiędzy 200 a 300 km wyszło 10.2 L. więc nic się nie zmieniło po odblokowaniu. Maszyna idzie do 100 km/h tyle mi się udało na krótkim odcinku , najlepiej jeździ 60-80 km/h /obroty, wibracje /.
jeśli chodzi o to brzęczenie to brzęczę sprężyny które spinają układ wydechowy po prawej stronie dokładnie w połowie długości baku ciężko coś z tym zrobić bo tam wydech nagrzewa się do czerwoności więc niczym nie wygłuszysz a konstrukcja uniemożliwia inne rozwiązanie na gwarancji - ja się przyzwyczaiłem.
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Odpal quada i zobacz czy po pewnym czasie włącza się wentylator oczywiście zrób to na postoju. Temperatura na wyswietlaczu również powinna sukcesywnie rosnąć.
Możliwe ze 520 ma wydajniejsza chłodnice ? Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska). Z kolei w najnowszym mavericku x3 chłodnica jest tak wydajna ze rzadko wskakuje na druga kreskę temperatury nie wspominając o załączeniu wiatraka podobnie rzecz się ma w hondzie tam wiatrak również rzadko pracuje. Kolejna sprawa jest obecność termostatów w quadzie które puszczają obieg po osiągnięciu zadanej temperatury myśle ze nie ma się o co obawiać
Możliwe ze 520 ma wydajniejsza chłodnice ? Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska). Z kolei w najnowszym mavericku x3 chłodnica jest tak wydajna ze rzadko wskakuje na druga kreskę temperatury nie wspominając o załączeniu wiatraka podobnie rzecz się ma w hondzie tam wiatrak również rzadko pracuje. Kolejna sprawa jest obecność termostatów w quadzie które puszczają obieg po osiągnięciu zadanej temperatury myśle ze nie ma się o co obawiać
Ozo Drapers Squad
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
A np w Cf500 wygotujesz wszystko z chlodnicy a wskazowka za polowe zielonego za cholere nie pojdzie. Przynajmniej w mojej bylej wersji BE
V2.....sound of madness
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Podczas pierwszej trasy wskaźnik wskazywał 2 kreski. Po jakimś postoju kilkunasto-minutowym spadał na jedną. Tymczasem już podczas drugiej wyprawy (wczoraj) zauważyłem, że nie rośnie powyżej pierwszej. I tak już pojechał na serwis, więc chłopaki będą sprawdza co jest grane.Ikar pisze:Odpal quada i zobacz czy po pewnym czasie włącza się wentylator oczywiście zrób to na postoju. Temperatura na wyswietlaczu również powinna sukcesywnie rosnąć.
Możliwe ze 520 ma wydajniejsza chłodnice ? Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska). Z kolei w najnowszym mavericku x3 chłodnica jest tak wydajna ze rzadko wskakuje na druga kreskę temperatury nie wspominając o załączeniu wiatraka podobnie rzecz się ma w hondzie tam wiatrak również rzadko pracuje. Kolejna sprawa jest obecność termostatów w quadzie które puszczają obieg po osiągnięciu zadanej temperatury myśle ze nie ma się o co obawiać
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
U mnie druga kreska wskakuje dopiero w terenie i to przy trudnych odcinkach trzecia pojawia się tylko jak męczę go na trudnych podjazdach i jest wysoka temperatura otoczenia tak 24-30 `C. generalnie często jest tylko jedna kreska. Więc jest ok.
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
A poza tym jak się troczę dotarł tak powyżej 15 Mh to kreski pojawiają się później - normalne zmalały mu opory wewnętrzne więc u Ciebie będzie tak samo. Najgorsze są pierwsze Mh jazdy.
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
No to jestem spokojny. W piątek odbieram z serwisu i ruszam dalej. Odblokowanie modułu niestety dopiero za tydzień, bo Pan który się tym zajmuje przebywa obecnie na urlopie. Trudno, póki co max 63-64 km/h musi wystarczyć. A co do blokady. Fabrycznie CF nie mają zmniejszonej mocy, tylko ograniczoną prędkość, prawda? Po odblokowaniu moc pozostanie ta sama, tylko V-max wzrośnie?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Zgadza się. Pomimo iż chłodnicę mam czystą wiatrak chodzi prawie bez przerwyIkar pisze:Przykładowo w outlanderze g2 wiatrak w lato chodzi chyba non stop (4/5 kreska).
Do tego jak pojawił się komunikat o przegrzanym DPS wiatrak na postoju chodził trzykrotnie dłużej niż zwykle.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Ograniczona jest prędkość i moc o jakieś 8 Km zobacz w homologacji jest w KW pomnóż przez 1,34 i będziesz miał w KM po odblokowaniu te 8KM się czuje jest zrywniejszy i daje wrażenie lekkości i płynności jazdy i przyspieszania.