Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Spoko można eksperymentować. Ja tylko zgłaszam uwagę że to półsrodek bo co prawda podłoga w tylnej części quada będzie nieco wyżej ale tylna os pozostaje tam gdzie była i realnie prześwit pozostaje bez zmian, chociaż w pewnych sytuacjach może być łatwiej
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dlatego taki zestaw (przód/tył) plus opony to już jakaś konkretna zmiana . Zobaczymy. Jak mi rzeczywiście zacznie brakować prześwitu to będę kombinował.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dwa kilometry jazdy po torach i już miałbyś po osłonachDKfan pisze:Breweria, na Rumunii non stop jechaliśmy brzuchami po skałach, na Ukrainie waliliśmy spodami o kamienie ukryte w glinie i prawie wszyscy mieli osłony plastikowe. W zasadzie nie było strat. Oczywiście jak ktoś co weekend jezdzi w takim ternie to też był założył ale jeżeli to jest sporadyczna jazda to szkoda kasy masy.
Ja w xxc mam tylko seryjne osłony środka ramy, na wahaczach z przodu i z tyłu nie mam nić, na podstopniach też nie mam niczego. NIc się nie podarło nie połamało nie pokrzywiło.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Najpierw jednak polecam dystanse, do szybkiej jazdy tak zwane must have.mesel pisze:Dlatego taki zestaw (przód/tył) plus opony to już jakaś konkretna zmiana . Zobaczymy. Jak mi rzeczywiście zacznie brakować prześwitu to będę kombinował.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Zupełnie o nich zapomniałem. Muszę zamówić.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Znalazłem dzisiaj chwilę więc postanowiłem zamontować ostatecznie handbary. Niestety to co wydawało się tworzywem jest jakimś stopem zbliżonym do aluminium. Wierci się w tym bardzo słabo a sprzęt mam wysokiej jakości.
Wydaje mi się, że trzeba to zrobić na jakiejś tokarce czy frezarce po zdjęciu kierownicy. W ręcznej wiertarce brakuje dobrego i pewnego prowadzenia a finalnie można uszkodzić kierownicę.
Po godzinie straciłem wenę i chyba odpuszczę osłony. Założę tylko inne gumy, pewnie już podgrzewane.
Wydaje mi się, że trzeba to zrobić na jakiejś tokarce czy frezarce po zdjęciu kierownicy. W ręcznej wiertarce brakuje dobrego i pewnego prowadzenia a finalnie można uszkodzić kierownicę.
Po godzinie straciłem wenę i chyba odpuszczę osłony. Założę tylko inne gumy, pewnie już podgrzewane.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Kurde co za faszyzm i kretynizm. Może ją zdjąć i dać do tokarza.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Pewnie taki pomysł na usztywnienie. Mam gdzie temat ogarnąć ale może jak już ją mam zdejmować to może wymienię na minimalnie wyższą.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Hmm jest relatywnie wysoka, zmierze w domu kierownicę z Grizzly, może jest wyższa.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Kierownica Grizlaka ok 19cm wysokości mierzone od środka rurki przy mocowaniu i ok 67cm rozpiętości między końcami rączek
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad