Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kymco
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: DKfan » wt 27 wrz, 2016

Spoko można eksperymentować. Ja tylko zgłaszam uwagę że to półsrodek bo co prawda podłoga w tylnej części quada będzie nieco wyżej ale tylna os pozostaje tam gdzie była i realnie prześwit pozostaje bez zmian, chociaż w pewnych sytuacjach może być łatwiej
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » wt 27 wrz, 2016

Dlatego taki zestaw (przód/tył) plus opony to już jakaś konkretna zmiana ;). Zobaczymy. Jak mi rzeczywiście zacznie brakować prześwitu to będę kombinował.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: oolsztyniak » wt 27 wrz, 2016

DKfan pisze:Breweria, na Rumunii non stop jechaliśmy brzuchami po skałach, na Ukrainie waliliśmy spodami o kamienie ukryte w glinie i prawie wszyscy mieli osłony plastikowe. W zasadzie nie było strat. Oczywiście jak ktoś co weekend jezdzi w takim ternie to też był założył ale jeżeli to jest sporadyczna jazda to szkoda kasy masy.
Ja w xxc mam tylko seryjne osłony środka ramy, na wahaczach z przodu i z tyłu nie mam nić, na podstopniach też nie mam niczego. NIc się nie podarło nie połamało nie pokrzywiło.
Dwa kilometry jazdy po torach i już miałbyś po osłonach ;)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: DKfan » wt 27 wrz, 2016

mesel pisze:Dlatego taki zestaw (przód/tył) plus opony to już jakaś konkretna zmiana ;). Zobaczymy. Jak mi rzeczywiście zacznie brakować prześwitu to będę kombinował.
Najpierw jednak polecam dystanse, do szybkiej jazdy tak zwane must have.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » wt 27 wrz, 2016

Zupełnie o nich zapomniałem. Muszę zamówić.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » czw 29 wrz, 2016

Znalazłem dzisiaj chwilę więc postanowiłem zamontować ostatecznie handbary. Niestety to co wydawało się tworzywem jest jakimś stopem zbliżonym do aluminium. Wierci się w tym bardzo słabo a sprzęt mam wysokiej jakości.



Wydaje mi się, że trzeba to zrobić na jakiejś tokarce czy frezarce po zdjęciu kierownicy. W ręcznej wiertarce brakuje dobrego i pewnego prowadzenia a finalnie można uszkodzić kierownicę.



Po godzinie straciłem wenę i chyba odpuszczę osłony. Założę tylko inne gumy, pewnie już podgrzewane.



Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: DKfan » czw 29 wrz, 2016

Kurde co za faszyzm i kretynizm. Może ją zdjąć i dać do tokarza.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » czw 29 wrz, 2016

Pewnie taki pomysł na usztywnienie. Mam gdzie temat ogarnąć ale może jak już ją mam zdejmować to może wymienię na minimalnie wyższą.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: DKfan » czw 29 wrz, 2016

Hmm jest relatywnie wysoka, zmierze w domu kierownicę z Grizzly, może jest wyższa.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: DKfan » czw 29 wrz, 2016

Kierownica Grizlaka ok 19cm wysokości mierzone od środka rurki przy mocowaniu i ok 67cm rozpiętości między końcami rączek
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kymco”