Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Ja jestem zadowolony. Poprawiam jedynie największy minus, jakim jest moim zdaniem prowadzenie.
Mało tego. Niebawem będzie jeszcze zrobiony gruby mod zawieszenia. Chyba pierwszy na świecie . Czy ktoś to zrozumie lub zaakceptuje to mnie mało interesuje. Najważniejsze, że to ja będę zadowolony.
Mało tego. Niebawem będzie jeszcze zrobiony gruby mod zawieszenia. Chyba pierwszy na świecie . Czy ktoś to zrozumie lub zaakceptuje to mnie mało interesuje. Najważniejsze, że to ja będę zadowolony.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Co trzeba oddać Kymco to że.jakościowo jest całkiem nieźle, o ile się go za bardzo nie morduje to odwdzięcza się beawaryjnoscia. Szkoda tylko że airbox jest tak nisko. Jak miałem jeszcze mój to zastanawiałem się czy nie przenieść go na przedni bagażnik za chlodnicę.
Mocno kibicuje twoim modom w zawieszeniu, ogromnie mnie to.ciekawi jak zmieni się prowadzenie
Mocno kibicuje twoim modom w zawieszeniu, ogromnie mnie to.ciekawi jak zmieni się prowadzenie
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Airbox jest rzeczywiście nisko ale mnie do wody nie ciągnie, jak wiesz.
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dzisiaj MXU się zdystansowało
[/quote]
Szeroko
Przód na pewno nie ociera?
Dla porównania mój oryginał
[/quote]
Szeroko
Przód na pewno nie ociera?
Dla porównania mój oryginał
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Nie. Wszystko jest ok.
IRS ma trochę szerzej rozstawione tylne koła.
IRS ma trochę szerzej rozstawione tylne koła.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Nie wiem czy zauważyliście, IRS ma co prawda wyżej most ale sztywna ośka ma o wiele lepszy prześwit na półosiach niż IRS pod wahaczami
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Na to wygląda. Piasta ma mocowanie góra/dół. W ośce jest wyżej.
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dokładnie.
IRS ciągnie wahaczami a ośka mostem.
Prześwit dane ze Ścigacz.pl :
Kymco MXU 500 . ................................Prześwit 230 mm
Kawasaki Brute Force 750 4x4 2009 ... Prześwit 246 mm
Honda TRX 680 Rincon .........................Prześwit 254 mm
Kymco MXU 500 IRS ............................Prześwit 260 mm
Yamaha grizzly 700 Fi ..........................Prześwit 275 mm
CF Moto 500 .......................................Prześwit 275 mm
Can-Am Outlander 800R XXC ...............Prześwit. 305 mm (opona 26")
Tragedii nie ma.
IRS ciągnie wahaczami a ośka mostem.
Prześwit dane ze Ścigacz.pl :
Kymco MXU 500 . ................................Prześwit 230 mm
Kawasaki Brute Force 750 4x4 2009 ... Prześwit 246 mm
Honda TRX 680 Rincon .........................Prześwit 254 mm
Kymco MXU 500 IRS ............................Prześwit 260 mm
Yamaha grizzly 700 Fi ..........................Prześwit 275 mm
CF Moto 500 .......................................Prześwit 275 mm
Can-Am Outlander 800R XXC ...............Prześwit. 305 mm (opona 26")
Tragedii nie ma.
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty, 2017 przez Ra-V, łącznie zmieniany 1 raz.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Tylko to są prześwity mierzone po mostem z pełnym napięciem sprężyny, wieloma quadami nie da się z takim ustawieniem jeździć. Dla przykładu dla xxc podawane jest 305mm, na takim ustawieniu to tylko na asfalt możemy się udać, ja mam 285mm a i tak jest twardo.
Pozostaje też kwestia wahaczy, w Mxu IRS są strasznie nisko i działają tak jak byśmy mieli 70cm pług przed tylną osią. Przód jest chyba nieco wyżej.
Na pewno opona 26' daje nieco więcej prześwitu nie tylko na moście ale i na wahaczach.
No i oprócz suchych danych polecam wziąć miarke i zmierzyć samemu, do tego najlepiej na pusto i z osobą na quadzie, wtedy dopiero mamy realny obraz rzeczywistego prześwitu w terenie
Pozostaje też kwestia wahaczy, w Mxu IRS są strasznie nisko i działają tak jak byśmy mieli 70cm pług przed tylną osią. Przód jest chyba nieco wyżej.
Na pewno opona 26' daje nieco więcej prześwitu nie tylko na moście ale i na wahaczach.
No i oprócz suchych danych polecam wziąć miarke i zmierzyć samemu, do tego najlepiej na pusto i z osobą na quadzie, wtedy dopiero mamy realny obraz rzeczywistego prześwitu w terenie
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad