Bashan 200 problem z odpalaniem
Bashan 200 problem z odpalaniem
Witam!
Od początku opisze wam swoj problem z quadem. Miesiac temu postanowiłem zacząć przyklejac kable do ramy, bo brzydko wygladaly jak zwisały. Dobra ok, skonczylem przyklejac, i nie odpala (brakjest iskry). Odkleilem wszystko i nie wiem chyba wszystkie kabelki są w porządku. Wiec postanowilem kupic nową świece, dobra kupilem, i dalej nie ma iskry.Kupilem nowy modul (mozliwe iz zle podlaczylem).Wiec zaczelem krecic rozrusznikiem, i do cewki , tej co idzie do swiecy, podlaczylem jakąś diode, by zobaczyc czy jest w niej prąd. I niestety "chyba nie ma" , bo jak kręce rozrusznikiem ( trzymam guzik) to nic nie ma , przytrzymam z 5 s, i w chwili puszczania guzika, dioda tylko raz mrygnie. Nie wiecie co to może byc? Pomozcie bo jestem zielony w tych sprawach, naprawiam go juz 1,5 miesiąca ;(
PS. Iskrownik dziala na 100%, poniewaz krecilem rozrusznikiem i dotknelem kabelkiem do masy,i mnie kopnęło
Od początku opisze wam swoj problem z quadem. Miesiac temu postanowiłem zacząć przyklejac kable do ramy, bo brzydko wygladaly jak zwisały. Dobra ok, skonczylem przyklejac, i nie odpala (brakjest iskry). Odkleilem wszystko i nie wiem chyba wszystkie kabelki są w porządku. Wiec postanowilem kupic nową świece, dobra kupilem, i dalej nie ma iskry.Kupilem nowy modul (mozliwe iz zle podlaczylem).Wiec zaczelem krecic rozrusznikiem, i do cewki , tej co idzie do swiecy, podlaczylem jakąś diode, by zobaczyc czy jest w niej prąd. I niestety "chyba nie ma" , bo jak kręce rozrusznikiem ( trzymam guzik) to nic nie ma , przytrzymam z 5 s, i w chwili puszczania guzika, dioda tylko raz mrygnie. Nie wiecie co to może byc? Pomozcie bo jestem zielony w tych sprawach, naprawiam go juz 1,5 miesiąca ;(
PS. Iskrownik dziala na 100%, poniewaz krecilem rozrusznikiem i dotknelem kabelkiem do masy,i mnie kopnęło
Ostatnio zmieniony śr 25 sty, 2012 przez Cycu123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Łukasz2530
- Quad:: Bashan bS200 S-7
- Imię: Łukasz