Bashan 200 problem z odpalaniem

Wasze doświadczenia i pytania związane z chińskimi quadami
Cycu123
Posty: 18
Rejestracja: pn 05 gru, 2011
Quad:: Bashan 200
Imię: Jarek

Bashan 200 problem z odpalaniem

Post autor: Cycu123 » czw 12 sty, 2012

Witam!

Od początku opisze wam swoj problem z quadem. Miesiac temu postanowiłem zacząć przyklejac kable do ramy, bo brzydko wygladaly jak zwisały. Dobra ok, skonczylem przyklejac, i nie odpala (brakjest iskry). Odkleilem wszystko i nie wiem chyba wszystkie kabelki są w porządku. Wiec postanowilem kupic nową świece, dobra kupilem, i dalej nie ma iskry.Kupilem nowy modul (mozliwe iz zle podlaczylem).Wiec zaczelem krecic rozrusznikiem, i do cewki , tej co idzie do swiecy, podlaczylem jakąś diode, by zobaczyc czy jest w niej prąd. I niestety "chyba nie ma" , bo jak kręce rozrusznikiem ( trzymam guzik) to nic nie ma , przytrzymam z 5 s, i w chwili puszczania guzika, dioda tylko raz mrygnie. Nie wiecie co to może byc? Pomozcie bo jestem zielony w tych sprawach, naprawiam go juz 1,5 miesiąca ;(

PS. Iskrownik dziala na 100%, poniewaz krecilem rozrusznikiem i dotknelem kabelkiem do masy,i mnie kopnęło
Ostatnio zmieniony śr 25 sty, 2012 przez Cycu123, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Łukasz2530
Posty: 10
Rejestracja: pt 20 sty, 2012
Quad:: Bashan bS200 S-7
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Osiek nad Notecią

Re: Bashan 200 problem z odpalaniem

Post autor: Łukasz2530 » sob 21 sty, 2012

a paliwo dochodz.sprawdz jeszcze mase ale stawiam wstępnie na brak oktanu

Cycu123
Posty: 18
Rejestracja: pn 05 gru, 2011
Quad:: Bashan 200
Imię: Jarek

Re: Bashan 200 problem z odpalaniem

Post autor: Cycu123 » ndz 22 sty, 2012

A musi być paliwo, zeby była iskra? wydaje mi sie że nie, bo chyba paliwo jest zeby odpalic, a elektryka żeby była iskra. Zobacze. A masa hmm, masa to jest poprostu kabelek, ktory musi byc przyczepiony np do ramy, tak? Nie znam sie na elektryce.

Cycu123
Posty: 18
Rejestracja: pn 05 gru, 2011
Quad:: Bashan 200
Imię: Jarek