Jest alternatywa dla drogich quadów

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » śr 29 lis, 2006

Andrzeju, pewnie sam sobie doskonale zdajesz sprawe, ale przede wszystkim postaw na punkty serwisowe i dostepnosc czesci.

Ja ze swoim SYMem niestety nie mialem latwego zycia, mimo ze jakosc wykonania byla bardzo dobra, quad ogolnie byl pierwsza klasa gdyby nie maly przeswit. Osoba ktora ode mnie kupila maszynke niestety miala problem z dostepnoscia klockow hamulcowych u importera, bo podobno nikt wczesniej ich nie wymienial sic!
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » ndz 03 gru, 2006

Testy zostały przeprowadzone w sobotę 2.12.2006. Po około 5 godzinach obydwa testowane quady Lucky Star 250 odjechały na przyczepie :)

Już niebawem zamieścimy zdjęcia i wrażenia z jazdy tym quadem na Quadzik.pl

Został nakręcony również materiały filmowy, więc powstanie około 10 minutowy filmik i tam będziecie mogli zobaczyć jak te quady dawały sobie radę...

Więcej nic nie zdradzam...

atv killer
Posty: 23
Rejestracja: czw 07 wrz, 2006

Post autor: atv killer » ndz 03 gru, 2006

Czyli co odjechały na przyczepce, bo się rozleciały? Czy o co chodzi...
Grzegorzu, nie trzymaj nas w niepewności :evil:

Andrzej G.
Posty: 33
Rejestracja: sob 25 lis, 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Andrzej G. » ndz 03 gru, 2006

sXat, doskonale zdaję sobie z tego sprawę, że bolączką praktycznie wszystkich marek jest słaba dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych. Możesz mi wierzyć, że zainwestowaliśmy strasznie dużo w części. Dostępnych mamy 100% części od ręki i tak chcemy aby było też w przyszłości. Jeżeli chodzi o serwisy to nie wiemy jeszcze z kim ostatecznie podpiszemy umowy, będziemy starali się wybrać najlepszych. Czas pokaże czy nasze wybory będą własciwe.

Grzegorz - mam nadzieję , że test pojawi się szybko. Swoją drogą podziwiam kierowców testowych za technikę jazdy i wytrwałość .
pozdrawiam
Andrzej G.

Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.

Chciałem użyć takiego podpisu bo na forum widzę wpisy wielu osób które są zainteresowane wychwalaniem konkretnych marek a udają niezależnych ekspertów.Wg. mnie warto wiedzieć czyje posty się czyta i wyrobić sobie własne zdanie.

Karambol
Posty: 1
Rejestracja: ndz 03 gru, 2006
Lokalizacja: Plock

Post autor: Karambol » ndz 03 gru, 2006

Andrzeju dziękujemy za mile spędzony czas w sobotę na testowaniu quada. Jeden z kierowców testowych ( było dwóch ) naprawdę wlożył w to dużo sił , zasnął już na Aleji Wókniarzy. A to oznacza , że nie było taryfy ulgowej dla testowanej maszyny.

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » pn 04 gru, 2006

z niecierpliwoscia czekam na reportaz... :)
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
sXat
Posty: 134
Rejestracja: pn 23 paź, 2006
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: sXat » pn 04 gru, 2006

Andrzej - to jest wlasnie profesjonalne podejscie do roboty! teraz tylko czekamy na obiektywny test i mam nadzieje ze przynajmniej w tej klasie cenowej zwykle chinole nie beda mialy szans ;)
Jezdze z ssquadem ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » wt 05 gru, 2006

Na quadzik.pl zamieściliśmy kilka zdjęć z testu quada Lucky Star SP250-S. Niebawem zamieścimy cały test, więcej zdjęć oraz film z testu.

Kilka zdjęć quada Lucky Star....

StapleS
Posty: 58
Rejestracja: śr 03 sty, 2007
Lokalizacja: 3miasto / Kolbudy
Kontakt:

Post autor: StapleS » śr 03 sty, 2007

i jak z tym testem???
Miałem swego czasu dwa "padalce" - scorpion 150 - zakupione w 2004 roku w salonie Yamahy w Łomiankach.
Sprzęt był straszliwie eksploatowany na imprezach dla firm.
Najsłabsze strony tych sprzętów to z dośiadczenia:
- rama - pęka jak zapałki
- opony - straszliwie ieszczelne
- plastiki - pękają przy byle udeżeniu
- nacią łańcucha - masakra ten co to wymyslił powinien dostać nagrode za głupotę;)
- akumulatory - padają już przy 5 stopniach

Dobre:
- silnik - naprawdę nie było żadnego problemu i nie ma do dziś - używa je teraz ktoś rekreacyjnie

z niecierpliwością czekam na końcowe podsumowanie tego testu :)
staram się...

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » czw 04 sty, 2007

Wraz z Cichym, dzieki uprzejmosc Andrzeja mielismy okazje przetestowac LSa na rewirach LuckyStar pod Lodzia... Testy nie trwaly za dlugo, poniewaz bylo cholernie zimno, nie wizalem soczewek a okulary nie wchodzily mi pod kask, takze sie zalatwilem na maksa, jezdzilem po "omacku" ale za to w goglach... :P

Cichy pszalal, bo widzial i jezdzil na wiekszych predkosciach...

tak czy siak, zobaczylismy, to co chcielismy :)

Wrazenia czlowieka, ktory jezdzi przeprawowka:

POZYTYWNE

- Nie wiem, jak ja, ale Cichy, wazy chyba z 85 kg, wygladal na LSie jak dziecko, jest to bardzo duzy quad, sprawia wrazenie mega wielkiej maszyny,
- dobrze wygladajace laczenia ramy,
- spasowane plastiki,
- przy przelaczeniu biegow nie ma szrpniecia, jest jakby sprzegielko, ktore niweluje szarpniecie przy zmianie kierunku jazdy, nawet, jezeli da sie manetke do oporu
- duuuuuuuuuza kanapa, spoko jada dwie osoby,
- ciezko jest go postawic na boczne kola, trzyma sie rewelacyjnie na trawersach, poki ma przyczepnosc opon,
- opony daja sobie rade w piachu, spokojnie wyciagaja nawet na duzy piaszczysty podjazd
- niewatpliwym plusem jest tez cena przy chomologacji...
- zmiana z R na L odbywa sie bez problemu, w moim MXU300 - musze najpierw przejsc z R na H a potem po lekkiej przygazowce z H na L i odwrotnie tez...
- kierownica nie uderza kolana przy skrecaniu :)
- nie wiem po co w spotowce reduktor, ale jest, i daje rade
- czytelny licznik na ktorym jest masa informacji
- hamulce - brzytew...

NEGATYWNE

- niesamowicie trzesie, zawieszenie typowo sportowe - dla mnie sie nie nadaje
- siedzac na tym sprzecie, mam wrazenie, ze rece wystaja mi przed przednie kola, strasznie boli mnie brak przedniego bagaznika
- mega niski przeswit oski - nie nataje sie do bajora - tylko piachy, szutry, tory
- szerokosc 120 cm - za szeroki na to co na codzien robie...
- przyspieszenie nie powala - porownywalne z MXU250
- brak tylnego hamulca, sa manetki, prawa postojowa a lewa przednia ostra !!! hamulec nozny - to hamulec centralny na 4 kola

Na razie tyle, Andrzej zapewnia, ze z naprawami gwarancyjnymi nie bedzie problemu. Bilansujac, sprzet zdecydowanie na plus, niezaleznie od tego, co kto lubi robic, z ukierunkowaniem jednak na szybka jazde sportowa bez koniecznosci brodzenia w blocie, czy przejezdzania po koleinach...

Profi raport przedstawi Quadzik... juszszszsz wkrotce... mamy taka nadzieje :)
.:GALEON:.

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”