Jest alternatywa dla drogich quadów
Andrzeju, pewnie sam sobie doskonale zdajesz sprawe, ale przede wszystkim postaw na punkty serwisowe i dostepnosc czesci.
Ja ze swoim SYMem niestety nie mialem latwego zycia, mimo ze jakosc wykonania byla bardzo dobra, quad ogolnie byl pierwsza klasa gdyby nie maly przeswit. Osoba ktora ode mnie kupila maszynke niestety miala problem z dostepnoscia klockow hamulcowych u importera, bo podobno nikt wczesniej ich nie wymienial sic!
Ja ze swoim SYMem niestety nie mialem latwego zycia, mimo ze jakosc wykonania byla bardzo dobra, quad ogolnie byl pierwsza klasa gdyby nie maly przeswit. Osoba ktora ode mnie kupila maszynke niestety miala problem z dostepnoscia klockow hamulcowych u importera, bo podobno nikt wczesniej ich nie wymienial sic!
Jezdze z ssquadem ;)
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Testy zostały przeprowadzone w sobotę 2.12.2006. Po około 5 godzinach obydwa testowane quady Lucky Star 250 odjechały na przyczepie
Już niebawem zamieścimy zdjęcia i wrażenia z jazdy tym quadem na Quadzik.pl
Został nakręcony również materiały filmowy, więc powstanie około 10 minutowy filmik i tam będziecie mogli zobaczyć jak te quady dawały sobie radę...
Więcej nic nie zdradzam...
Już niebawem zamieścimy zdjęcia i wrażenia z jazdy tym quadem na Quadzik.pl
Został nakręcony również materiały filmowy, więc powstanie około 10 minutowy filmik i tam będziecie mogli zobaczyć jak te quady dawały sobie radę...
Więcej nic nie zdradzam...
-
- Posty: 23
- Rejestracja: czw 07 wrz, 2006
-
- Posty: 33
- Rejestracja: sob 25 lis, 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
sXat, doskonale zdaję sobie z tego sprawę, że bolączką praktycznie wszystkich marek jest słaba dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych. Możesz mi wierzyć, że zainwestowaliśmy strasznie dużo w części. Dostępnych mamy 100% części od ręki i tak chcemy aby było też w przyszłości. Jeżeli chodzi o serwisy to nie wiemy jeszcze z kim ostatecznie podpiszemy umowy, będziemy starali się wybrać najlepszych. Czas pokaże czy nasze wybory będą własciwe.
Grzegorz - mam nadzieję , że test pojawi się szybko. Swoją drogą podziwiam kierowców testowych za technikę jazdy i wytrwałość .
Grzegorz - mam nadzieję , że test pojawi się szybko. Swoją drogą podziwiam kierowców testowych za technikę jazdy i wytrwałość .
pozdrawiam
Andrzej G.
Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.
Chciałem użyć takiego podpisu bo na forum widzę wpisy wielu osób które są zainteresowane wychwalaniem konkretnych marek a udają niezależnych ekspertów.Wg. mnie warto wiedzieć czyje posty się czyta i wyrobić sobie własne zdanie.
Andrzej G.
Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.
Chciałem użyć takiego podpisu bo na forum widzę wpisy wielu osób które są zainteresowane wychwalaniem konkretnych marek a udają niezależnych ekspertów.Wg. mnie warto wiedzieć czyje posty się czyta i wyrobić sobie własne zdanie.
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Na quadzik.pl zamieściliśmy kilka zdjęć z testu quada Lucky Star SP250-S. Niebawem zamieścimy cały test, więcej zdjęć oraz film z testu.
Kilka zdjęć quada Lucky Star....
Kilka zdjęć quada Lucky Star....
i jak z tym testem???
Miałem swego czasu dwa "padalce" - scorpion 150 - zakupione w 2004 roku w salonie Yamahy w Łomiankach.
Sprzęt był straszliwie eksploatowany na imprezach dla firm.
Najsłabsze strony tych sprzętów to z dośiadczenia:
- rama - pęka jak zapałki
- opony - straszliwie ieszczelne
- plastiki - pękają przy byle udeżeniu
- nacią łańcucha - masakra ten co to wymyslił powinien dostać nagrode za głupotę;)
- akumulatory - padają już przy 5 stopniach
Dobre:
- silnik - naprawdę nie było żadnego problemu i nie ma do dziś - używa je teraz ktoś rekreacyjnie
z niecierpliwością czekam na końcowe podsumowanie tego testu
Miałem swego czasu dwa "padalce" - scorpion 150 - zakupione w 2004 roku w salonie Yamahy w Łomiankach.
Sprzęt był straszliwie eksploatowany na imprezach dla firm.
Najsłabsze strony tych sprzętów to z dośiadczenia:
- rama - pęka jak zapałki
- opony - straszliwie ieszczelne
- plastiki - pękają przy byle udeżeniu
- nacią łańcucha - masakra ten co to wymyslił powinien dostać nagrode za głupotę;)
- akumulatory - padają już przy 5 stopniach
Dobre:
- silnik - naprawdę nie było żadnego problemu i nie ma do dziś - używa je teraz ktoś rekreacyjnie
z niecierpliwością czekam na końcowe podsumowanie tego testu
staram się...
Wraz z Cichym, dzieki uprzejmosc Andrzeja mielismy okazje przetestowac LSa na rewirach LuckyStar pod Lodzia... Testy nie trwaly za dlugo, poniewaz bylo cholernie zimno, nie wizalem soczewek a okulary nie wchodzily mi pod kask, takze sie zalatwilem na maksa, jezdzilem po "omacku" ale za to w goglach...
Cichy pszalal, bo widzial i jezdzil na wiekszych predkosciach...
tak czy siak, zobaczylismy, to co chcielismy
Wrazenia czlowieka, ktory jezdzi przeprawowka:
POZYTYWNE
- Nie wiem, jak ja, ale Cichy, wazy chyba z 85 kg, wygladal na LSie jak dziecko, jest to bardzo duzy quad, sprawia wrazenie mega wielkiej maszyny,
- dobrze wygladajace laczenia ramy,
- spasowane plastiki,
- przy przelaczeniu biegow nie ma szrpniecia, jest jakby sprzegielko, ktore niweluje szarpniecie przy zmianie kierunku jazdy, nawet, jezeli da sie manetke do oporu
- duuuuuuuuuza kanapa, spoko jada dwie osoby,
- ciezko jest go postawic na boczne kola, trzyma sie rewelacyjnie na trawersach, poki ma przyczepnosc opon,
- opony daja sobie rade w piachu, spokojnie wyciagaja nawet na duzy piaszczysty podjazd
- niewatpliwym plusem jest tez cena przy chomologacji...
- zmiana z R na L odbywa sie bez problemu, w moim MXU300 - musze najpierw przejsc z R na H a potem po lekkiej przygazowce z H na L i odwrotnie tez...
- kierownica nie uderza kolana przy skrecaniu
- nie wiem po co w spotowce reduktor, ale jest, i daje rade
- czytelny licznik na ktorym jest masa informacji
- hamulce - brzytew...
NEGATYWNE
- niesamowicie trzesie, zawieszenie typowo sportowe - dla mnie sie nie nadaje
- siedzac na tym sprzecie, mam wrazenie, ze rece wystaja mi przed przednie kola, strasznie boli mnie brak przedniego bagaznika
- mega niski przeswit oski - nie nataje sie do bajora - tylko piachy, szutry, tory
- szerokosc 120 cm - za szeroki na to co na codzien robie...
- przyspieszenie nie powala - porownywalne z MXU250
- brak tylnego hamulca, sa manetki, prawa postojowa a lewa przednia ostra !!! hamulec nozny - to hamulec centralny na 4 kola
Na razie tyle, Andrzej zapewnia, ze z naprawami gwarancyjnymi nie bedzie problemu. Bilansujac, sprzet zdecydowanie na plus, niezaleznie od tego, co kto lubi robic, z ukierunkowaniem jednak na szybka jazde sportowa bez koniecznosci brodzenia w blocie, czy przejezdzania po koleinach...
Profi raport przedstawi Quadzik... juszszszsz wkrotce... mamy taka nadzieje
Cichy pszalal, bo widzial i jezdzil na wiekszych predkosciach...
tak czy siak, zobaczylismy, to co chcielismy
Wrazenia czlowieka, ktory jezdzi przeprawowka:
POZYTYWNE
- Nie wiem, jak ja, ale Cichy, wazy chyba z 85 kg, wygladal na LSie jak dziecko, jest to bardzo duzy quad, sprawia wrazenie mega wielkiej maszyny,
- dobrze wygladajace laczenia ramy,
- spasowane plastiki,
- przy przelaczeniu biegow nie ma szrpniecia, jest jakby sprzegielko, ktore niweluje szarpniecie przy zmianie kierunku jazdy, nawet, jezeli da sie manetke do oporu
- duuuuuuuuuza kanapa, spoko jada dwie osoby,
- ciezko jest go postawic na boczne kola, trzyma sie rewelacyjnie na trawersach, poki ma przyczepnosc opon,
- opony daja sobie rade w piachu, spokojnie wyciagaja nawet na duzy piaszczysty podjazd
- niewatpliwym plusem jest tez cena przy chomologacji...
- zmiana z R na L odbywa sie bez problemu, w moim MXU300 - musze najpierw przejsc z R na H a potem po lekkiej przygazowce z H na L i odwrotnie tez...
- kierownica nie uderza kolana przy skrecaniu
- nie wiem po co w spotowce reduktor, ale jest, i daje rade
- czytelny licznik na ktorym jest masa informacji
- hamulce - brzytew...
NEGATYWNE
- niesamowicie trzesie, zawieszenie typowo sportowe - dla mnie sie nie nadaje
- siedzac na tym sprzecie, mam wrazenie, ze rece wystaja mi przed przednie kola, strasznie boli mnie brak przedniego bagaznika
- mega niski przeswit oski - nie nataje sie do bajora - tylko piachy, szutry, tory
- szerokosc 120 cm - za szeroki na to co na codzien robie...
- przyspieszenie nie powala - porownywalne z MXU250
- brak tylnego hamulca, sa manetki, prawa postojowa a lewa przednia ostra !!! hamulec nozny - to hamulec centralny na 4 kola
Na razie tyle, Andrzej zapewnia, ze z naprawami gwarancyjnymi nie bedzie problemu. Bilansujac, sprzet zdecydowanie na plus, niezaleznie od tego, co kto lubi robic, z ukierunkowaniem jednak na szybka jazde sportowa bez koniecznosci brodzenia w blocie, czy przejezdzania po koleinach...
Profi raport przedstawi Quadzik... juszszszsz wkrotce... mamy taka nadzieje
.:GALEON:.