problem z olejem yamaha raptor660
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pn 24 paź, 2011
- Quad:: yamaha raptor 660
- Imię: krzysiek
problem z olejem yamaha raptor660
witam wszystkich fanow quadow jestem tu nowy i mam problem od nie dawna posiadam yamahe raptor660 i ostatnio zauwarzylem ze bierze mi olej co uzupelnie pojerzdze troche 1godz i juz bagnet sie nie macza(sprawdzam na zimnym silniku)i zauwarzylem ze gdy dodam gazu to troche kopi jak by na bialo niebiesko.ostatnio gdy wymienialem filtr powietrza byl wysmarowany w oleju(zrobilem na nim30h)quad ogulnie sprawoje sie dobrze nie stracil na sile,czy ktos wie co to moze byc.
Re: problem z olejem yamaha raptor660
filtr oleju jeśli standardowy (gąbka) to ma być wilgotny od oleju, taka jest jego zasada działania, zanieczyszczenia przyklejają się do warstwy oleju na gąbce
można go czyścić (wyprać) i ponownie nasączyć specjalnym olejem np w sprayu (kupisz w serwisie, albo w sklepie motocyklowym), kiedyś przygotowywało się mieszankę z ATF i diesla (50:50) po czym smarowało pędzlem filtr lub wlewało do rozpylacza po płynie do szyb i pryskało (to było dawno )
kopcenie na niebiesko świadczy o zużyciu pierścieni, cylindra, tłoka, prowadnic zaworowych
te usterki mogą wystąpić pojedynczo lub wszystkie na raz
nie obędzie się bez rozebrania góry silnika (głowica, cylinder, tłok)
mnie też to czeka z G 660... zużywa ponad 1 litr oleju na 1 godzinę pracy...
podobno zazwyczaj wystarczy wymiana pierścieni tłokowych
jeśli nie to szlif cylindra (100-200 pln) i nowy ponadwymiarowy tłok z kompletem pierścieni (500 pln)
można go czyścić (wyprać) i ponownie nasączyć specjalnym olejem np w sprayu (kupisz w serwisie, albo w sklepie motocyklowym), kiedyś przygotowywało się mieszankę z ATF i diesla (50:50) po czym smarowało pędzlem filtr lub wlewało do rozpylacza po płynie do szyb i pryskało (to było dawno )
kopcenie na niebiesko świadczy o zużyciu pierścieni, cylindra, tłoka, prowadnic zaworowych
te usterki mogą wystąpić pojedynczo lub wszystkie na raz
nie obędzie się bez rozebrania góry silnika (głowica, cylinder, tłok)
mnie też to czeka z G 660... zużywa ponad 1 litr oleju na 1 godzinę pracy...
podobno zazwyczaj wystarczy wymiana pierścieni tłokowych
jeśli nie to szlif cylindra (100-200 pln) i nowy ponadwymiarowy tłok z kompletem pierścieni (500 pln)
brak filozoficznych podpisów do podziału...
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700