Turbosprężarka

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
serg
Posty: 23
Rejestracja: wt 05 cze, 2007

Turbosprężarka

Post autor: serg » sob 30 cze, 2007

Tak jak w temacie opinie, odpowiedzi, pytania, pomysly itp :)

Awatar użytkownika
darekk310
Posty: 63
Rejestracja: wt 22 sie, 2006
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: darekk310 » sob 30 cze, 2007

Zbędny bajer :P
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą

serg
Posty: 23
Rejestracja: wt 05 cze, 2007

Post autor: serg » ndz 01 lip, 2007

heh nie sadze zeby byl zbednym bajerem pomysl na ile % podniosla by sie moc quada ??
Kto niechcial by miec w quadzie do chociaz 60 KM ? albo wiecej

Awatar użytkownika
darekk310
Posty: 63
Rejestracja: wt 22 sie, 2006
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: darekk310 » ndz 01 lip, 2007

Pomyśl o ile zwiększy się spalanie i zmniejszy się żywotność silnika. No i koszt modyfikacji. Przyrost 60 KM raczej niemożliwe jak już to ok 30 max.
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą

aleksz
Posty: 475
Rejestracja: pn 16 kwie, 2007
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: aleksz » ndz 01 lip, 2007

A ile coś takiego kosztuje??Oczywiście nie ma sensu czegoś takiego kupować

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 01 lip, 2007

serg, quad nie jest na drogi, a w terenie nagły przyrost mocy i momentu obrotowego ( w najlepszym przypadku dopiero od około 2000obr./min, a często później ) może spowodować utratę przyczepności kół co w skutku doprowadzi albo do znacznego pogorszenia się trkacji ( na szutrach ) albo do zakopania się ( w błocie ).

Poza tym przy tak drastycznym wzroście mocy należałoby też zmodyfikować układ hamulcowy, zawieszenie, układ przeniesienia napędu ( łańcuch pół biedy, ale jak są półosie to masakra, będą się ukręcały jak by były z plasteliny ).

Samo zamontowanie turbosprężarki nie powinno przkroczyć 4-5 tyś pln. Do tego należy dodać następne pare tyś na zawias, heble i napęd. Nie wiem czy to się opłaca, lepiej sobie kupić ścigacza 8)
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

serg
Posty: 23
Rejestracja: wt 05 cze, 2007

Post autor: serg » śr 04 lip, 2007

hehe
Z przyczepnością w terenie i trakcją to się zgadzam :)
I z ścigaczem też :) mam se niedługo go kupić :) ( HONDA CBR 600 F4i )
Pozdro . Serg.

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » śr 04 lip, 2007

Niestety nie ma sensu jeśli pojazd nie ma się ścigać w wyścigach na asfalcie. Dodatkowo powinien być 2 lub więcej cylindrowy. Efekt falowy panujący w 1 cylindrowcu nie sprzyja zakładaniu turbosprężarki.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » śr 04 lip, 2007

W rhino montują i podobno chodzui nieźle, ale sensu nie widzę, lepiej zainwestować w inny tuning silnika.

PS. serg F4i, do stuntu?

serg
Posty: 23
Rejestracja: wt 05 cze, 2007

Post autor: serg » śr 04 lip, 2007

do stuntu tzn do wyczynów ???
Nie tylko dla jazdy a powygłupiać się nigdy nie zaszkodzi :)

Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”