bashan 150 nie odpala
bashan 150 nie odpala
witam,mam problem z moim quadem,a mianowicie nie chce odpalic,krece rozrusznikiem bo kopki nie mam zalapie ale odpalic nie chce,iskra jest,gaznik czyszczony i wyregulowany,nawet ze strzykawki zalalem do glowicy ale jest to samo... poprosze o szybko odpowiedz model quada w temacie...
- Marines
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 08 lip, 2011
- Quad:: Czerwony...
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: bashan 150 nie odpala
Jeśeli jesteś pewien dobrej regulacji gaźnika to pewnie do regulacji są zawory. Sprawdź, czy nie dostaje też lewego powietrza.
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
Re: bashan 150 nie odpala
a jak zawory ustawic? ile ten wydechowy itp ;p
- Marines
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 08 lip, 2011
- Quad:: Czerwony...
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: bashan 150 nie odpala
Zawory ustawiasz szczelinomierzem:
Zależy czy masz na obudowie magneta gumkę - zaślepkę, to albo wyjmujesz ją, albo zdejmujesz całą osłonę:
Ustawiasz magneto w pozycji T, żeby tłok osiągnął GMP i oba zawory były w tej samej pozycji:
Odkręcasz 4 śruby głowicy (możliwe, że będziesz musiał odkręcić jeszcze taką metalową rurkę od zawirowywacza spalin:
Po zdjęciu pokrywy widzimy klawiaturę:
Kropki na wałku muszą być tak ustawione:
Odkręcamy nakrętki i regulujemy zawór tą kwadratową:
Szczelinomierz wkładamy między grot śruby a zawór:
Musi być ustawione tak, by szczelinomierz wychodził spomiędzy grotu a zaworu z małym oporem. Oba zawory ustawiłem u siebie na 0,05mm za pomocą PRL-owskiego szczelinomierza i maszyny (skuter jak i quad) odpalają lepiej, lepiej trzymają obroty i osiągają większy vmax. Zdjęcia nie są mojego autorstwa, bo nie chciało mi się rozbierać.
Zależy czy masz na obudowie magneta gumkę - zaślepkę, to albo wyjmujesz ją, albo zdejmujesz całą osłonę:
Ustawiasz magneto w pozycji T, żeby tłok osiągnął GMP i oba zawory były w tej samej pozycji:
Odkręcasz 4 śruby głowicy (możliwe, że będziesz musiał odkręcić jeszcze taką metalową rurkę od zawirowywacza spalin:
Po zdjęciu pokrywy widzimy klawiaturę:
Kropki na wałku muszą być tak ustawione:
Odkręcamy nakrętki i regulujemy zawór tą kwadratową:
Szczelinomierz wkładamy między grot śruby a zawór:
Musi być ustawione tak, by szczelinomierz wychodził spomiędzy grotu a zaworu z małym oporem. Oba zawory ustawiłem u siebie na 0,05mm za pomocą PRL-owskiego szczelinomierza i maszyny (skuter jak i quad) odpalają lepiej, lepiej trzymają obroty i osiągają większy vmax. Zdjęcia nie są mojego autorstwa, bo nie chciało mi się rozbierać.
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
Re: bashan 150 nie odpala
dzieki wielkie,quad odpalil
- Marines
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 08 lip, 2011
- Quad:: Czerwony...
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: bashan 150 nie odpala
Polecam się na przyszłość
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE