Witajcie mam do wydania 5.000 zł na quada nie mogę znaleźć nic ciekawego pomóżcie
A co do blastera ma ktoś go może powiecie mi jak się nim jeździ co się psuje i za ile ? Czy działają na niego lata bo zamierzam kupić takiego 8 letniego staruszka czy ma jakieś wadliwe części ? do jakiej jazdy on jest ? i czy da się go trochę podrasować ?
Czy warto kupic YAMAHA BLASTER 200 ??
-
- Posty: 317
- Rejestracja: wt 17 sie, 2010
- Quad:: ...
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Czy warto kupic YAMAHA BLASTER 200 ??
Jak ma 8 latek to nie, aż taki stary i Blasterek to sport.
Takich 2-óch, jak nas 3-ech, niema ani 1
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 29 mar, 2011
- Quad:: Przeprawówka
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: Czy warto kupic YAMAHA BLASTER 200 ??
a coś więcej może o nim ktoś powie :
-co się w nim psuje ?
-na co patrzeć przy zakupie ?
-czy można go zarejestrować jeżeli jest bez homologacji ?
-czy są drogie części do niego ?
- i jak się nim jeździ ?
-co się w nim psuje ?
-na co patrzeć przy zakupie ?
-czy można go zarejestrować jeżeli jest bez homologacji ?
-czy są drogie części do niego ?
- i jak się nim jeździ ?
- palig1
- Posty: 167
- Rejestracja: pn 14 lut, 2011
- Quad:: KTM 525 i Honda
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Czy warto kupic YAMAHA BLASTER 200 ??
Niezarejestrowanego quada bez homologacji teraz już nie zarejestrujesz.
Co do jazdy to musisz lubić 2 suwy, tutaj nie masz natychmiastowej reakcji na gaz, musisz quada wkręcać na obroty bo inaczej "nie jedzie".
Blaster to mały quad więc jeśli jesteś wysoki nie będzie zbyt wygodnie, ale zawsze pozostaje np. podwyższenie kierownicy.
Quady w tym wieku na dodatek w 2 suwie napewno mają już mocno wyeksploatowane silniki więc nawet jeżeli już przechodziły remont to licz się z tym że i Ciebie to nie ominie.
Z dostępnością części i elementów tuningowych w Polsce nie powinno być problemu, a ceny są raczej na normalnym dla ATV poziomie, ale w razie czego zawsze zostaje USA.
Co do tego co sprawdzić w używanym quadzie... http://www.quadzik.pl/index.php?id=197
Co do jazdy to musisz lubić 2 suwy, tutaj nie masz natychmiastowej reakcji na gaz, musisz quada wkręcać na obroty bo inaczej "nie jedzie".
Blaster to mały quad więc jeśli jesteś wysoki nie będzie zbyt wygodnie, ale zawsze pozostaje np. podwyższenie kierownicy.
Quady w tym wieku na dodatek w 2 suwie napewno mają już mocno wyeksploatowane silniki więc nawet jeżeli już przechodziły remont to licz się z tym że i Ciebie to nie ominie.
Z dostępnością części i elementów tuningowych w Polsce nie powinno być problemu, a ceny są raczej na normalnym dla ATV poziomie, ale w razie czego zawsze zostaje USA.
Co do tego co sprawdzić w używanym quadzie... http://www.quadzik.pl/index.php?id=197
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl
http://www.enduro-jura.czo.pl