I znowu te chińczyki...
I znowu te chińczyki...
Witam wszystkich!
Od jakiegoś czasu napaliłem się na quada. I powiem wprost - chciałem kupić chińczyka 110. Chciałem jednak poczytać trochę opinii na ich temat i mój zapał spadł praktycznie do zera, ale mimo wszystko postanowiłem jeszcze się Was poradzić.
Może od początku - mam 175 cm wzrostu i 70 kg wagi - myślę, że nie za dużo jak na słabo jakościowy sprzęt. Studiuję w Warszawie i do domu gdzie miałbym jeździć quadem wracam średnio raz na miesiąc na weekend, więc quadem nie jeździłbym dużo. Obecnie nowego chińczyka 110 można znaleźć na allegro już nawet za 1000 zł. Jak powiedziałem nie będę jeździł tym quadem dużo, więc nie ma sensu żebym kupował nawet jakiegoś używanego japońca za 5000 zł. Mam pytanie głównie do użytkowników chińskich quadów - myślicie, że na jazdę 2 razy w miesiącu taki quad troche pożyje? Dodam jeszcze, że nie mam zamiaru nim skakać, ani dusić go do ostatniego tchu. W wieku 8 lat dostalem pierwszą motorynkę i praktycznie już od tamtego czasu wiem co znaczy godzina jazdy w stosunku do 3 godzin naprawiania więc poradźcie mi - co zrobić? może mimo wszystko dać spokój i poszukać innego hobby... może np puzzle?
Od jakiegoś czasu napaliłem się na quada. I powiem wprost - chciałem kupić chińczyka 110. Chciałem jednak poczytać trochę opinii na ich temat i mój zapał spadł praktycznie do zera, ale mimo wszystko postanowiłem jeszcze się Was poradzić.