I znowu te chińczyki...

Wasze doświadczenia i pytania związane z chińskimi quadami
ODPOWIEDZ
michaltp

I znowu te chińczyki...

Post autor: michaltp » pt 09 paź, 2009

Witam wszystkich!

Od jakiegoś czasu napaliłem się na quada. I powiem wprost - chciałem kupić chińczyka 110. Chciałem jednak poczytać trochę opinii na ich temat i mój zapał spadł praktycznie do zera, ale mimo wszystko postanowiłem jeszcze się Was poradzić.
Może od początku - mam 175 cm wzrostu i 70 kg wagi - myślę, że nie za dużo jak na słabo jakościowy sprzęt. Studiuję w Warszawie i do domu gdzie miałbym jeździć quadem wracam średnio raz na miesiąc na weekend, więc quadem nie jeździłbym dużo. Obecnie nowego chińczyka 110 można znaleźć na allegro już nawet za 1000 zł. Jak powiedziałem nie będę jeździł tym quadem dużo, więc nie ma sensu żebym kupował nawet jakiegoś używanego japońca za 5000 zł. Mam pytanie głównie do użytkowników chińskich quadów - myślicie, że na jazdę 2 razy w miesiącu taki quad troche pożyje? Dodam jeszcze, że nie mam zamiaru nim skakać, ani dusić go do ostatniego tchu. W wieku 8 lat dostalem pierwszą motorynkę i praktycznie już od tamtego czasu wiem co znaczy godzina jazdy w stosunku do 3 godzin naprawiania ;) więc poradźcie mi - co zrobić? :) może mimo wszystko dać spokój i poszukać innego hobby... może np puzzle? :D

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Kontakt:

Post autor: tede74 » pt 09 paź, 2009

Ty się chyba kolego sam nie słyszysz. Quad za 1000zł dla Ciebie? Za tysiąc złoty są quady dla przedszkolaków, które od samego patrzenia się sypią. Nawet za chińczyka trzeba dać min. 5000zł żeby jako tako jeździł. Jeżeli na quada chcesz przeznaczyć mniej niż 5000zł, poszukaj lepiej innego hobby.
:I love POLARIS:

waldek13

Post autor: waldek13 » śr 28 paź, 2009

Ja kupiłem 110 za prawie 2 tysi i więcej mi zajeła naprawa niż jazda :P Teraz ten Quad by był wart 2.5 tys. A warze 48 kg i 14 lat więc ja bym nei radził ci kupować

adrianbaser