Bestia chora
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 10 cze, 2007
Bestia chora
Koledzy potrzebuje pomocy. Poszukuje dobrego facha od śilników z okolic Warszawy (prawa strona) a konkretnie Kawasaki Brute Force 750 '05 (coś stuka w górnej części silnika być może to zaworki do regulacji) dodatkowo wyświetla też bład(BELT)czerwona dioda mryga. Jestem uziemiony H E L P M E.
- BadAmstaff
- Posty: 508
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Made in Poland
- Kontakt:
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 10 cze, 2007
Na początek wielkie dzięki za wskazówki.....
Sposób w jaki wyłącza się błąd BELT już znam(jutro będe z tym walczył). Obawiam się tylko tego stukania w silniku żeby nie było to coś złego. Mam nadzieje że będzie to tylko kwestia wymiany paska. Jeszcze Pytanko????? Czy pierwsze zaświecenie się diody BELT jest jednoznaczne z wymiana paska, czy po wyłączeniu błędu BELT mozna dalej jeździć bez konsekwencji zerwania paska (ewntualnie przez jaki czasda się tak jeżdzić i czy jest sens.)
Możesz... zaświecenie się lampki sygnalizuje ci tylko że powoli pasek zaczyna machać łapką papa... i sygnał dla Ciebie aby raczej już nieco spokojniej zaczął eksplaatować quada, jeśli chcesz trochę km zrobić na nim....
Ja od pierwszego zaświecenia zrobiłem jeszcze przeszło 600km bez oszczędzania zbytniego... Ale jak chcesz zobaczyć jak ów pasek wygląda to jutro zamieszczę jakieś foto... NIECIEKAWIE
Co do stukania - zorientuj sie napewno czy to z silnika czy skrzyni pasowej... Przyłóż dłoń do plastikowej obudowy z prawej strony obudowy i dodaj nieco gazu. Wydaje mi się jednak że to raczej pasek ci sie rozwarstwia niż problemy z silnikiem. Ew. urwane zęby z paska dudnią w obudowie.
Czy quad wszedł w tryb serwisowy? Objawia się to tym, że nie pojedziesz szybciej niż 15 km/h...
Ja od pierwszego zaświecenia zrobiłem jeszcze przeszło 600km bez oszczędzania zbytniego... Ale jak chcesz zobaczyć jak ów pasek wygląda to jutro zamieszczę jakieś foto... NIECIEKAWIE

Co do stukania - zorientuj sie napewno czy to z silnika czy skrzyni pasowej... Przyłóż dłoń do plastikowej obudowy z prawej strony obudowy i dodaj nieco gazu. Wydaje mi się jednak że to raczej pasek ci sie rozwarstwia niż problemy z silnikiem. Ew. urwane zęby z paska dudnią w obudowie.
Czy quad wszedł w tryb serwisowy? Objawia się to tym, że nie pojedziesz szybciej niż 15 km/h...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 10 cze, 2007
No to jak po skasowaniu błędu nadal przeskoczy ci w miganie na wyświetlaczu to już sobie odpuść... I raczej tego się spodziewaj...
Jeśli po skasowaniu dasz radę pojechać szybciej, ale nadal będzie ci dudniło w obudowie (a stwierdzisz że ze skrzyni pasowej) - tym bardziej odpuść bo możesz uszkodzić czujnik lub napinacz paska.
Szukaj paska i serwisu (sam niestety bez "klucza/narzędzia" go nie wymienisz) - niekoniecznie oryginału w obu przypadkach które wspomniałem...
Jeśli po skasowaniu dasz radę pojechać szybciej, ale nadal będzie ci dudniło w obudowie (a stwierdzisz że ze skrzyni pasowej) - tym bardziej odpuść bo możesz uszkodzić czujnik lub napinacz paska.
Szukaj paska i serwisu (sam niestety bez "klucza/narzędzia" go nie wymienisz) - niekoniecznie oryginału w obu przypadkach które wspomniałem...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
witam panowie mam podobny problem tylko mi z poczatku kontrolka swiecila jednostajnie gdy sciagnolem pokrywe i chcialem wymienic pasek ale po chwili zwadpilem bo niemialem takiego sprzetu i pomyslalem ze jednak pojezdze na tym starym niebyl w takim zlym stanie ale pod pokrywa przelaczylem przełacznik na off i od tamtej pory zaczela mrugac mi kontrolka belt i motor niewchodzil mi na obroty strzelal i pierdzial.myslicie ze trzeba go zresetowac jak tak to jak powiedzcie , mam kawasaki brute force 650 z gory dzieki