Bestia chora

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
pogromca BF750
Posty: 3
Rejestracja: ndz 10 cze, 2007

Bestia chora

Post autor: pogromca BF750 » ndz 10 cze, 2007

Koledzy potrzebuje pomocy. Poszukuje dobrego facha od śilników z okolic Warszawy (prawa strona) a konkretnie Kawasaki Brute Force 750 '05 (coś stuka w górnej części silnika być może to zaworki do regulacji) dodatkowo wyświetla też bład(BELT)czerwona dioda mryga. Jestem uziemiony H E L P M E.

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » ndz 10 cze, 2007

Skasuj błąd i zobacz co sie dalej będzie działo.
Zorientuj się czy aby pasek w skrzyni pasowej ci się nie kończy (-ł) - charakterystyczny stukot po prawej stronie silnika pod obudową.
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » ndz 10 cze, 2007

Jak będziesz wymieniał pasek przelącz takie małe g**** obok i znajdź jak się wyłacza bład BELT
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

pogromca BF750
Posty: 3
Rejestracja: ndz 10 cze, 2007

Na początek wielkie dzięki za wskazówki.....

Post autor: pogromca BF750 » ndz 10 cze, 2007

Sposób w jaki wyłącza się błąd BELT już znam(jutro będe z tym walczył). Obawiam się tylko tego stukania w silniku żeby nie było to coś złego. Mam nadzieje że będzie to tylko kwestia wymiany paska. Jeszcze Pytanko????? Czy pierwsze zaświecenie się diody BELT jest jednoznaczne z wymiana paska, czy po wyłączeniu błędu BELT mozna dalej jeździć bez konsekwencji zerwania paska (ewntualnie przez jaki czasda się tak jeżdzić i czy jest sens.)

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » ndz 10 cze, 2007

Możesz... zaświecenie się lampki sygnalizuje ci tylko że powoli pasek zaczyna machać łapką papa... i sygnał dla Ciebie aby raczej już nieco spokojniej zaczął eksplaatować quada, jeśli chcesz trochę km zrobić na nim....
Ja od pierwszego zaświecenia zrobiłem jeszcze przeszło 600km bez oszczędzania zbytniego... Ale jak chcesz zobaczyć jak ów pasek wygląda to jutro zamieszczę jakieś foto... NIECIEKAWIE 8)

Co do stukania - zorientuj sie napewno czy to z silnika czy skrzyni pasowej... Przyłóż dłoń do plastikowej obudowy z prawej strony obudowy i dodaj nieco gazu. Wydaje mi się jednak że to raczej pasek ci sie rozwarstwia niż problemy z silnikiem. Ew. urwane zęby z paska dudnią w obudowie.
Czy quad wszedł w tryb serwisowy? Objawia się to tym, że nie pojedziesz szybciej niż 15 km/h...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

pogromca BF750
Posty: 3
Rejestracja: ndz 10 cze, 2007

Post autor: pogromca BF750 » pn 11 cze, 2007

zdjęcie paska "po przejsciach" chętnie obejżę a jeżeli chodzi o tryb serwisowy to TAK nie pojedzie więcej niż 15km/h(miga BELT) czy to tak powinno być ???? Z rana sie dobiore do bestii to spradze to stukanie wg. twoich zaleceń. DZIEKI Arecki !!!

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » pn 11 cze, 2007

No to jak po skasowaniu błędu nadal przeskoczy ci w miganie na wyświetlaczu to już sobie odpuść... I raczej tego się spodziewaj...
Jeśli po skasowaniu dasz radę pojechać szybciej, ale nadal będzie ci dudniło w obudowie (a stwierdzisz że ze skrzyni pasowej) - tym bardziej odpuść bo możesz uszkodzić czujnik lub napinacz paska.
Szukaj paska i serwisu (sam niestety bez "klucza/narzędzia" go nie wymienisz) - niekoniecznie oryginału w obu przypadkach które wspomniałem...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

wolodnia
Posty: 20
Rejestracja: ndz 13 lip, 2008
Lokalizacja: Miechow
Kontakt:

Post autor: wolodnia » sob 27 wrz, 2008

witam panowie mam podobny problem tylko mi z poczatku kontrolka swiecila jednostajnie gdy sciagnolem pokrywe i chcialem wymienic pasek ale po chwili zwadpilem bo niemialem takiego sprzetu i pomyslalem ze jednak pojezdze na tym starym niebyl w takim zlym stanie ale pod pokrywa przelaczylem przełacznik na off i od tamtej pory zaczela mrugac mi kontrolka belt i motor niewchodzil mi na obroty strzelal i pierdzial.myslicie ze trzeba go zresetowac jak tak to jak powiedzcie , mam kawasaki brute force 650 z gory dzieki

wolodnia
Posty: 20
Rejestracja: ndz 13 lip, 2008
Lokalizacja: Miechow
Kontakt:

Post autor: wolodnia » sob 27 wrz, 2008

tylko niewiem czy to normalne przy mrugajacym belt ze quad niewchodzi na obroty i strzela z rury takie sa obiawy nieskasowania błedu??

Awatar użytkownika
kogut
Posty: 357
Rejestracja: sob 12 lip, 2008
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: kogut » ndz 28 wrz, 2008

ja serwisuje kolegi bf750 bo on ma dwie lewe rece do roboty i mamy ciagle ten problem , pasek nowy a kontrolka po zapalaniu sie zapala po kazdym zresetowaniu :( jedynie jak na szarpawke sie zapala to jest oki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”