opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
sharki

opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)

Post autor: sharki » sob 11 gru, 2010

witam mam takiego od 2 miesięcy z przebiegiem 3700. Na razie wszystko chodzi bez zarzutu mimo dużego przebiegu.

adrianbaser
Quad:: lucky star sp 250
Imię: adrian

Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)

Post autor: adrianbaser » czw 30 gru, 2010

witam mam od półtora roku jestem 2 włascicielem lucky star sp 250 przebieg 6 tys i rośnie wszystko w orginale oprócz łożyska rozruchowego założone ulepszony model quad chodzi jak zegarek biegi wchodzą idealnie produkcji wszystko ok używany w terenie śmigam na mineralnym oleju motocyklowym elf ratio rocznik 2006 podobno pierwsze najlepsze nie bierze oleju nie kopci nie rozumiem ludzi którzy piszą ze np quad lucky ma 2 tys km i to duży przebieg jestem mechanikiem i myśle ze powinien przy normalnej eksploatacji wytrzymać do 10 tys po tym przebiegu może coś zacznie brać olej i możliwa bedzie zmiana cylindra lub pierscieni

Awatar użytkownika
kubixor
Quad:: Lucky Star SP-250
Imię: Kuba

Post autor: kubixor » śr 26 sty, 2011

Witam. Mam takiego od 3 miesięcy z dość sporym przebiegiem i jeździ bez zarzutu. Jedyny problem jaki z nim miałem to nie chciał odpalić, ale po wymianie świecy i przeczyszczeniu gaźnika od razu zaczął chodzić. Polecam tego quada jeżeli ktoś lubi sportowe quady i szybką jazdę.

Awatar użytkownika
mike

Post autor: mike » pn 07 lut, 2011

Witam
LS lub obecnie Access Motor to bardzo duży ,stabilny i mało awaryjny quad (jak na produkt nie Japoński ) Dobra dostępność części zamiennych oryginalnych (niestety ostatnio nieco podrożały ) oraz coraz lepsza dostępnośc zamienników części , bardzo duża liczba sprzedanych egzemplarzy w Polsce wróży dobrą dostępność części używanych. Krótko - świetny quad na początek , przede wszystkim bezpieczny polecam.
M I K E

Sambor2025