opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
witam mam takiego od 2 miesięcy z przebiegiem 3700. Na razie wszystko chodzi bez zarzutu mimo dużego przebiegu.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 29 gru, 2010
- Quad:: lucky star sp 250
- Imię: adrian
Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
witam mam od półtora roku jestem 2 włascicielem lucky star sp 250 przebieg 6 tys i rośnie wszystko w orginale oprócz łożyska rozruchowego założone ulepszony model quad chodzi jak zegarek biegi wchodzą idealnie produkcji wszystko ok używany w terenie śmigam na mineralnym oleju motocyklowym elf ratio rocznik 2006 podobno pierwsze najlepsze nie bierze oleju nie kopci nie rozumiem ludzi którzy piszą ze np quad lucky ma 2 tys km i to duży przebieg jestem mechanikiem i myśle ze powinien przy normalnej eksploatacji wytrzymać do 10 tys po tym przebiegu może coś zacznie brać olej i możliwa bedzie zmiana cylindra lub pierscieni
- kubixor
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 23 sty, 2011
- Quad:: Lucky Star SP-250
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Zgierz
Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
Witam. Mam takiego od 3 miesięcy z dość sporym przebiegiem i jeździ bez zarzutu. Jedyny problem jaki z nim miałem to nie chciał odpalić, ale po wymianie świecy i przeczyszczeniu gaźnika od razu zaczął chodzić. Polecam tego quada jeżeli ktoś lubi sportowe quady i szybką jazdę.
Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
Witam
LS lub obecnie Access Motor to bardzo duży ,stabilny i mało awaryjny quad (jak na produkt nie Japoński ) Dobra dostępność części zamiennych oryginalnych (niestety ostatnio nieco podrożały ) oraz coraz lepsza dostępnośc zamienników części , bardzo duża liczba sprzedanych egzemplarzy w Polsce wróży dobrą dostępność części używanych. Krótko - świetny quad na początek , przede wszystkim bezpieczny polecam.
M I K E
LS lub obecnie Access Motor to bardzo duży ,stabilny i mało awaryjny quad (jak na produkt nie Japoński ) Dobra dostępność części zamiennych oryginalnych (niestety ostatnio nieco podrożały ) oraz coraz lepsza dostępnośc zamienników części , bardzo duża liczba sprzedanych egzemplarzy w Polsce wróży dobrą dostępność części używanych. Krótko - świetny quad na początek , przede wszystkim bezpieczny polecam.
M I K E
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob 30 maja, 2015
- Quad:: lucky star 250
- Imię: Sambor
Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
Witam,
Jestem nowym posiadaczem lucky Stara250 odkupiłem gó uszkodzonego dosc tanio od kolegi, quad nie odpala , twierdził on ze to rozrusznik, chciałbym gó naprawić samemu, natomiast rozrusznik słyszę za kręci ale nic po za tym na forum doszukalem się ze to łożysko zapłonowe objawy identyczne jak na umieszczonym filmiku http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=59&t=42686 quad nie był odpalany rok czasu, stąd też szarpakiem idzie dość ciężko, w instrukcji ściągniętej z internetu odszukalem ze powinienem odsączyć paliwo po przez odkrecenie śrubki, niestety t mnie tej śrubki nie ma, podobno powinna być po prawej stronie jak się siedzi koło śruby od regulacji obrotów, u mnie jest tylko śruba do regulacji obrotów, no chyba że jest gdzieś ukryta bo od frontu jej nie ma, wracając do tego łożyska zapłonu, to nie bardzo wiem,w którym one powinno być miejscu... Czy one jest pod lewa pokrywa silnika czy gdzieś koło rozrusznika??? Prosiłbym o pomoc w tej prawie.
Pozdrawiam
Jestem nowym posiadaczem lucky Stara250 odkupiłem gó uszkodzonego dosc tanio od kolegi, quad nie odpala , twierdził on ze to rozrusznik, chciałbym gó naprawić samemu, natomiast rozrusznik słyszę za kręci ale nic po za tym na forum doszukalem się ze to łożysko zapłonowe objawy identyczne jak na umieszczonym filmiku http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=59&t=42686 quad nie był odpalany rok czasu, stąd też szarpakiem idzie dość ciężko, w instrukcji ściągniętej z internetu odszukalem ze powinienem odsączyć paliwo po przez odkrecenie śrubki, niestety t mnie tej śrubki nie ma, podobno powinna być po prawej stronie jak się siedzi koło śruby od regulacji obrotów, u mnie jest tylko śruba do regulacji obrotów, no chyba że jest gdzieś ukryta bo od frontu jej nie ma, wracając do tego łożyska zapłonu, to nie bardzo wiem,w którym one powinno być miejscu... Czy one jest pod lewa pokrywa silnika czy gdzieś koło rozrusznika??? Prosiłbym o pomoc w tej prawie.
Pozdrawiam