Linhai 300 4x4. Odpalanie.
Linhai 300 4x4. Odpalanie.
Witam mam quada Linhai 300 4x4 i mam mały problem. Otóż chodzi o to że nie moge go odpalić, czasami złapie pochodzi chwile na wolnych, kiedy dodaje gazu to go coś tłumi i zaraz gaśnie, zalewa świece. W sumie to udało mi sie 2 razy pojeżdzić jak już odpalił to nie było problemów. W lato odpalał mi na dotkniecie. Dzisiaj jeszcze kupiłem verve 98 myślałem że może coś z benzyną ale chyba jednak nie. Ma ktoś jakiś pomysł :myśl: , co może być przyczyna?
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Gaźnik rozebrałem przedmuchałem i wydaje mi się wszystko ok, ale nic to nie pomogło. Możliwe żeby świeca miała iskrę na zewnątrz a gdy się ją wkręci już nie? Gdy wkręcę zawsze za 1 razem załapie i odpali na chwile po czym gaśnie ale następnym razem kręcenie już nic nie daje, trzeba wyjąć świecę która jest zalana i przeczyścić. Co może być tego przyczyną?
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
mati cały czas podtrzymuje że to za wysoki poziom paliwa w komorze...ale jeszcze tak sobie myślę że....powiedz coś na temat stanu silnika, a najlepiej zmierz ciśnienie , bo może silnik nie jest za mocny albo zawory trzeba wyregulować ...i może przez to nie ma odpowiedniego ciśnienia i tym bardziej że teraz takie niskie temperatury ...no chyba że quada trzymasz pod pierzyną hehe...jakby ciśnienie było kiepskie za pierwszym razem to trzeba wstrzyknąć w cylinder troszkę oleju silnikowego i mierzyć znowu....jak ciśnienie sporo podskoczy to znak że zawory szczelne a słabe pierścienie ,a jak pomiar się prawie nie zmieni to bierz się za głowicę zaczynając od regulacji zaworów...jeżeli wiesz o czym pisze to zabieraj się za robotę
Re: Linhai 300 4x4. Odpalanie.
Mati539 udało ci się rozwiązać twój problem? Pytam bo mam dokładnie takie same objawy choć w innym quadzie. Co pomogło?
A odnośnie regulacji zaworów w quadzie 150 chińczyk, jakie powinny być luzy zaworowe?
A odnośnie regulacji zaworów w quadzie 150 chińczyk, jakie powinny być luzy zaworowe?