No to zaczynamy...
Re: Witam wszystkich
Dokładnie tak jak pisze Muzio1996, temat połączyłem i jest wszystko ok
powitać wszystkich
Witam, jestem z górnego śląska i od trzech lat bawię się quadami początkowo Linhiem Muddy obecnie miśkiem 660 pozdrawiam.
-
- Quad:: ...
- Imię: Karol
- Kontakt:
Re: powitać wszystkich
Witam.
Ale jedna uwaga NIE WITAMY SIĘ ROBIĄC NOWE TEMATY!!! tylko w NO TO ZACZYNAMY...!
Ale jedna uwaga NIE WITAMY SIĘ ROBIĄC NOWE TEMATY!!! tylko w NO TO ZACZYNAMY...!
Takich 2-óch, jak nas 3-ech, niema ani 1
Re: powitać wszystkich
Sorki - jak widać nowy na forum, proszę moderatora o przeniesienia tematu do odpowiedniego działu.Muzio1996 pisze:Witam.
wszystko naprawione witaj na forum mod//PIOTR_15
Re: No to zaczynamy...
Elo mam na imię Artur, lat 34, mieszkam w Legionowie, quad Yamaha Banshee YFZ350.
Witam wszystkich forumowiczów !
Krótko o sobie, jestem 23 letnim studentem z Wrocławia, ponadto pracuję jako handlowiec. Interesują mnie wszelakie sporty, od niedawna te, gdzie można zasmakować odrobiny adrenaliny.
Jestem pod wrażeniem tego jak dobrze i sprawnie prosperuje to forum. Podziwiam Waszą pasję ! Ja wprawdzie póki co zaczynam interesować się tym sportem, a to wszystko z racji przypadku.
Więcej o tym opowiem w moim kolejnym poście jaki niebawem zamieszczę.
Pozdrawiam
Krzysiek
Krótko o sobie, jestem 23 letnim studentem z Wrocławia, ponadto pracuję jako handlowiec. Interesują mnie wszelakie sporty, od niedawna te, gdzie można zasmakować odrobiny adrenaliny.
Jestem pod wrażeniem tego jak dobrze i sprawnie prosperuje to forum. Podziwiam Waszą pasję ! Ja wprawdzie póki co zaczynam interesować się tym sportem, a to wszystko z racji przypadku.
Więcej o tym opowiem w moim kolejnym poście jaki niebawem zamieszczę.
Pozdrawiam
Krzysiek
Witam,
Ja trochę odwrotnie najpierw napisałem posta żeby teraz go rozreklamować (w dzisiejszych czasach nawet na forum to trzeba robić )
Jeśli chodzi o mnie to na quadzie chce jeździć do pracy na skróty