sineray 250

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
KOLANO
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 mar, 2008
Lokalizacja: Złotów

Post autor: KOLANO » pt 26 wrz, 2008

ja nie mam tez zadnego pływaka w zbiorniku i faktycznie tez widac na liczniku nieaktywna częśc pokazywania obrotów silnika i ilosci paliwa;/ no co zrobić.. koła faktycznie luzują sie dosyc szybko ale juz ten problem rozwiazałem:) ..skakać na orginalnej osi tez nie polecam bo pekła mi i skreciłem nogę w kolanie a wyskok moze 30 centymetrowy heh ..co do Oleju ..tez mam taki wyciek i podejrzenia ze to z zimeringu .. ..krótko.. za takie pieniadze to sprzet jest do jazdy na jakies 3 miesiace a pozniej szrot.. co chwila coś się dzieje ..czujnik predkosci tez sie urwał jak łancuch spadł..jak może ktos to niech sprawdzi czy ma w ogole olej w skrzyni bo ja pokrywe odkreciłem i okazałao sie ze nie ma go wcale;/ sladowe ilosci lekka wilgoć ... tuleje w tylnym wahaczu też sie wyrobiły..niedługo przegląd wiec biorę się do roboty :) sprzedaje na wiosnę i zamienię na jakies suzuki ltz 400 kasy juz odłozyłem trochę . pozdrawiam i proszę o odpowiedz co do oleju w skrzyni czy macie go w ogole ?! jaki powinien być ?!
żyć nie umierać.troche pracy w chińczyku i do przodu też idzie:)

vnx
Posty: 5
Rejestracja: pt 08 sie, 2008
Lokalizacja: Burgrabice
Kontakt:

Post autor: vnx » pn 29 wrz, 2008

Czy ten quad ma osobno olej do skrzyni i do silnika? Jak ma to gdzie się go wlewa, bo dotychczas lałem do otworu z miarką

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » wt 30 wrz, 2008

KOLANO napisał...
... tuleje w tylnym wahaczu też sie wyrobiły..niedługo przegląd wiec biorę się do roboty :)
Ja niestety nie mogłem nigdzie znaleźć tulei o odpowiednich wymiarach. Zastosowałem tuleje od jakiegoś samochodu. Jest cała gumowa i tylko w środku jest metal. (Oryginalna była też na zewnątrz metalowa) Jak dla mnie to jest bardzo kiepskie rozwiązanie.
Ponieważ gumy jest za dużo i jest za miękka wahacz lata sobie jakby tam nic nie było, wyraźnie się przesuwa. Niestety muszę tak jeździć bo nie mogę znaleźć nic odpowieniego.
Już mam zamiar założyć tylko metalowe tuleje ale pewnie po kilku km rozsypie się coś innego z braku amortyzacji.

Mam mała prośbę jak byś znalazł odpowiednie tuleje to daj znać co i jak. Będę wdzięczny. W serwisie się pytałem ale też nie mieli
Ostatnio zmieniony wt 30 wrz, 2008 przez radam5, łącznie zmieniany 1 raz.

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » wt 07 paź, 2008

Chciałem sprostować.
Odnośnie tych tulei. Przyczyną luźnego wahacza nie są założone przeze mnie tuleje gumowe tylko śruba, która trzyma cały wahacz. Jej gwint był słaby i po skręceniu lekko sie luzowała przez co cały wahacz latał. Kupiłem śrubę nową (w sklepie żelaznym twardość 8.8 za 5zł/szt M12X280) skręciłem i jest idealnie. Żadnych bić nie było po prostu "malina". Oczywiście z radości wyskoczyłem w teren i bicia już są. Ale nie przez wahacz a przez lekko zgiętą felgę.

Dami95
Posty: 15
Rejestracja: ndz 18 maja, 2008
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Dami95 » śr 22 paź, 2008

radam5:
1- licznik miał pokazywać obroty, aktualny bieg, prędkość, temperaturę i poziom paliwa a u mnie pokazuje tylko prędkość, temperaturę i poziom paliwa. Sprzedawca narazie nie jest w stanie rozwiązać tego problemu

2- jest wentylator na cylinder ale nie ma go czym włączyć
Kolego jak nie pokazuje temperatury to wentylator nie działa. :P

P.S. Wentylator włącza się najczęściej gdy temperatura silnika osiągnie jakąś temperaturę, a jak na liczniku masz zero to myśli sobie po co mam pracować jak jest 0 stopni C :P ;p
Ostatnio zmieniony śr 22 paź, 2008 przez Dami95, łącznie zmieniany 1 raz.

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » czw 23 paź, 2008

Dami95 czytaj ze zrozumieniem. Gdzie jest napisane, że nie pokazuje temperatury??

maro151
Posty: 3
Rejestracja: śr 21 lip, 2010
Quad:: shineray 250
Imię: marcin

Re: pomocy potrzebne jest mi schemat modulu i cewki regulato

Post autor: maro151 » śr 21 lip, 2010

Witaj kolego mam takie pytanie czy moglbys mnie poratowac schematem do instalacji do silnika shineray 250 bo kupilem silnik nowke i modul do tego i cewke zaplonowa i regulator napiecia i nie wiem jak mam to podpiac co do czego ma isc modul jest na 2 kostki jedna ma 4 piny a druga 2 piny albo chociaz zobacz jak ida kabelki w twoim quadzie i podaj bardzo bym byl wdzieczny

maro151
Posty: 3
Rejestracja: śr 21 lip, 2010
Quad:: shineray 250
Imię: marcin

Re: sineray 250

Post autor: maro151 » śr 21 lip, 2010

ludzie pomuzcie prosze jak mam to podpiac modul na 2 kostki jedna ma 4 piny a druga 2 piny co ma gdzie sic i cewka zaplonowa i regulator napiecia silnik shineray 250

maro151
Posty: 3
Rejestracja: śr 21 lip, 2010
Quad:: shineray 250
Imię: marcin

Re: sineray 250

Post autor: maro151 » śr 21 lip, 2010

witajcie potrzebuje schematu do podpiecia modulu zaplonowego i cewki zaplonowej i regulatora napiecia do silnika shineray 250 modul ma 2 wtyki jedna na 2 piny i druga na 4 piny prosze pomozcie jak ma to byc spiete wszystko bede bardzo wdzieczny dziekuje

konraa
Posty: 40
Rejestracja: czw 11 lut, 2010
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: sineray 250

Post autor: konraa » ndz 25 lip, 2010

Witam, ja chciał bym sie dowiedziec czy są blokady w kingway alpinus 250 bo słyszałem że sa a jak sa to gdze mogą one sie znajdowac ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”