sineray 250
ja nie mam tez zadnego pływaka w zbiorniku i faktycznie tez widac na liczniku nieaktywna częśc pokazywania obrotów silnika i ilosci paliwa;/ no co zrobić.. koła faktycznie luzują sie dosyc szybko ale juz ten problem rozwiazałem:) ..skakać na orginalnej osi tez nie polecam bo pekła mi i skreciłem nogę w kolanie a wyskok moze 30 centymetrowy heh ..co do Oleju ..tez mam taki wyciek i podejrzenia ze to z zimeringu .. ..krótko.. za takie pieniadze to sprzet jest do jazdy na jakies 3 miesiace a pozniej szrot.. co chwila coś się dzieje ..czujnik predkosci tez sie urwał jak łancuch spadł..jak może ktos to niech sprawdzi czy ma w ogole olej w skrzyni bo ja pokrywe odkreciłem i okazałao sie ze nie ma go wcale;/ sladowe ilosci lekka wilgoć ... tuleje w tylnym wahaczu też sie wyrobiły..niedługo przegląd wiec biorę się do roboty sprzedaje na wiosnę i zamienię na jakies suzuki ltz 400 kasy juz odłozyłem trochę . pozdrawiam i proszę o odpowiedz co do oleju w skrzyni czy macie go w ogole ?! jaki powinien być ?!
żyć nie umierać.troche pracy w chińczyku i do przodu też idzie:)
Ja niestety nie mogłem nigdzie znaleźć tulei o odpowiednich wymiarach. Zastosowałem tuleje od jakiegoś samochodu. Jest cała gumowa i tylko w środku jest metal. (Oryginalna była też na zewnątrz metalowa) Jak dla mnie to jest bardzo kiepskie rozwiązanie.KOLANO napisał...
... tuleje w tylnym wahaczu też sie wyrobiły..niedługo przegląd wiec biorę się do roboty
Ponieważ gumy jest za dużo i jest za miękka wahacz lata sobie jakby tam nic nie było, wyraźnie się przesuwa. Niestety muszę tak jeździć bo nie mogę znaleźć nic odpowieniego.
Już mam zamiar założyć tylko metalowe tuleje ale pewnie po kilku km rozsypie się coś innego z braku amortyzacji.
Mam mała prośbę jak byś znalazł odpowiednie tuleje to daj znać co i jak. Będę wdzięczny. W serwisie się pytałem ale też nie mieli
Ostatnio zmieniony wt 30 wrz, 2008 przez radam5, łącznie zmieniany 1 raz.
Chciałem sprostować.
Odnośnie tych tulei. Przyczyną luźnego wahacza nie są założone przeze mnie tuleje gumowe tylko śruba, która trzyma cały wahacz. Jej gwint był słaby i po skręceniu lekko sie luzowała przez co cały wahacz latał. Kupiłem śrubę nową (w sklepie żelaznym twardość 8.8 za 5zł/szt M12X280) skręciłem i jest idealnie. Żadnych bić nie było po prostu "malina". Oczywiście z radości wyskoczyłem w teren i bicia już są. Ale nie przez wahacz a przez lekko zgiętą felgę.
Odnośnie tych tulei. Przyczyną luźnego wahacza nie są założone przeze mnie tuleje gumowe tylko śruba, która trzyma cały wahacz. Jej gwint był słaby i po skręceniu lekko sie luzowała przez co cały wahacz latał. Kupiłem śrubę nową (w sklepie żelaznym twardość 8.8 za 5zł/szt M12X280) skręciłem i jest idealnie. Żadnych bić nie było po prostu "malina". Oczywiście z radości wyskoczyłem w teren i bicia już są. Ale nie przez wahacz a przez lekko zgiętą felgę.
Kolego jak nie pokazuje temperatury to wentylator nie działa.radam5:
1- licznik miał pokazywać obroty, aktualny bieg, prędkość, temperaturę i poziom paliwa a u mnie pokazuje tylko prędkość, temperaturę i poziom paliwa. Sprzedawca narazie nie jest w stanie rozwiązać tego problemu
2- jest wentylator na cylinder ale nie ma go czym włączyć
P.S. Wentylator włącza się najczęściej gdy temperatura silnika osiągnie jakąś temperaturę, a jak na liczniku masz zero to myśli sobie po co mam pracować jak jest 0 stopni C ;p
Ostatnio zmieniony śr 22 paź, 2008 przez Dami95, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: pomocy potrzebne jest mi schemat modulu i cewki regulato
Witaj kolego mam takie pytanie czy moglbys mnie poratowac schematem do instalacji do silnika shineray 250 bo kupilem silnik nowke i modul do tego i cewke zaplonowa i regulator napiecia i nie wiem jak mam to podpiac co do czego ma isc modul jest na 2 kostki jedna ma 4 piny a druga 2 piny albo chociaz zobacz jak ida kabelki w twoim quadzie i podaj bardzo bym byl wdzieczny
Re: sineray 250
ludzie pomuzcie prosze jak mam to podpiac modul na 2 kostki jedna ma 4 piny a druga 2 piny co ma gdzie sic i cewka zaplonowa i regulator napiecia silnik shineray 250
Re: sineray 250
witajcie potrzebuje schematu do podpiecia modulu zaplonowego i cewki zaplonowej i regulatora napiecia do silnika shineray 250 modul ma 2 wtyki jedna na 2 piny i druga na 4 piny prosze pomozcie jak ma to byc spiete wszystko bede bardzo wdzieczny dziekuje
Re: sineray 250
Witam, ja chciał bym sie dowiedziec czy są blokady w kingway alpinus 250 bo słyszałem że sa a jak sa to gdze mogą one sie znajdowac ?